Zou je uberhaubt wel gaan fietsen met die aangevroren sneeuw (valt wel zacht)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Damn, thermometer heeft hier -10,1 aan, en dat ding hangt tegen t huis aan!!!
Ik heb zoooo geen zin om straks op de fiets te stappen. kMoet echt even iets vinden om over mn hoofd te trekken...
Schat, zie je wat je schrijft? Sneeuw valt zacht ja, aangevroren sneeuw... not so much!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou je uberhaubt wel gaan fietsen met die aangevroren sneeuw (valt wel zacht)
Bleuh, Disneyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verhoog je Disney kennis komende dagen
Ik doe metmichiel meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verhoog je Disney kennis komende dagen
miste mijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Schat, zie je wat je schrijft? Sneeuw valt zacht ja, aangevroren sneeuw... not so much!
Het is hier echt één grote ijsbaan op de parkeerplaats voor de deur. kHeb gisteravond nog een strooiwagen voorbij zien rijden, maar waar zal dat zout gebleven is...?
Ik vind t sowieso wel een beetje spannend of alle treinen en bussen gaan rijden...
Ik voorlopig ook nog, tot de kleine ook Disney gaat kijken, dan zal het 2-talig wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe metmichiel mee, kijk ook alleen de engelse versies
.
Hoelang zit die al bij 3fm ?quote:
Gewoon 2-talig opvoedenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik voorlopig ook nog, tot de kleine ook Disney gaat kijken, dan zal het 2-talig worden
Ow fuck, ik moet van Eindhoven naar Den Bosch...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
miste mijnsmiley er achter
De treinen reden rond eindhoven den bosch richting Utrecht slecht , wij hadden er nl last van omdat er treinen in Den Bosch achterbleven
Working on it.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon 2-talig opvoeden. Of snel leren lezen
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Working on it.
Wordt aan gewerkt
Goodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Working on it.
Wordt aan gewerkt
Pekel moet wel ingereden worden. Als er geen autoś rijden heeft pekel niet zoveel effect als er sneeuw ligt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Schat, zie je wat je schrijft? Sneeuw valt zacht ja, aangevroren sneeuw... not so much!
Het is hier echt één grote ijsbaan op de parkeerplaats voor de deur. kHeb gisteravond nog een strooiwagen voorbij zien rijden, maar waar zal dat zout gebleven is...?
Ik vind t sowieso wel een beetje spannend of alle treinen en bussen gaan rijden...
Niet. Hij zit er alleen als Michiel de ochtendshow doet.quote:
Ow, ook niet op de platgereden sneeuw/ijs?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pekel moet wel ingereden worden. Als er geen autoś rijden heeft pekel niet zoveel effect als er sneeuw ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |