Hehehe. Dat moet ook wel met zo'n ava en ondertitel.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef Briggy het volgende:
* Briggy komt even uit de lurkstand voor...
MARS
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe. Dat moet ook wel met zo'n ava en ondertitel.
Feliquote:Op maandag 5 januari 2009 23:49 schreef JeroenV het volgende:
Ik mag naar de Nieuwjaarsreceptie woensdag
Tja, dit was de eerste keer dat ik me er echt toe heb gezet om een lijstje te maken. Probleem is alleen dat je er een paar uur aan werkt, 'em plaatst en 5 min. later al weer de hele handel wilt omgooien... Maar goed, qua momentopname is het wel aardig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenacht Serge.![]()
Ik zag je lijstje staan op last.fm. Leuk lijstje, en ik denk dat die van mij er ook ongeveer zo uit ziet.
Moet 'm alleen nog steeds afmaken..
Heuh? Die staat op de Sun Giant EP, nog van voor het album. Schandalig mooie plaat, maar om het de nieuwe single te maken is niet echt logisch.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Fleet Foxes.. mykonos dus de nieuwe single.
Ik heb de longlist wel compleet (denk ik). Dat andere probleem kom ik dus later nog tegen..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, dit was de eerste keer dat ik me er echt toe heb gezet om een lijstje te maken. Probleem is alleen dat je er een paar uur aan werkt, 'em plaatst en 5 min. later al weer de hele handel wilt omgooien... Maar goed, qua momentopname is het wel aardig.
"Men" moet me alleen niet vragen naar een top 25 aller tijden, want dan ontploft m'n hoofd.
Ik dacht dat ik iets hoorde over 'n nieuwe versie van 't album, waar deze dus ook op komt te staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heuh? Die staat op de Sun Giant EP, nog van voor het album. Schandalig mooie plaat, maar om het de nieuwe single te maken is niet echt logisch.
Da's dan mooi genaaid voor de mensen die het album reeds hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iets hoorde over 'n nieuwe versie van 't album, waar deze dus ook op komt te staan.
Zag 'm al wel 'n paar keer op last.fm bij StuBru voorbij komen, maar had ook niet verwacht dat 't de nieuwe single zou worden.
Nope. Stond wel op de longlist en viel als één van de laatsten af.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
Deze heeft je Top 25 ook niet gehaald, Serge?
Had ik er ook wel in verwacht.
Ah, duidelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nope. Stond wel op de longlist en viel als één van de laatsten af.
Maar... Maar...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:08 schreef Sirolf het volgende:
Guis in de maandagnacht dus tegenwoordig.
Jij leest geen weerberichten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
-13,4 graden nu hier in Maastricht?!! Wtf?!
Als jij mij maar niet heb aangestoken, heb hier hoofdpijn, en was helemaal moe vanochtend. En mijn eten smaakte nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef Againzender het volgende:
Zo. Lekker. Halve gezin ziek, waaronder ik
Zou je uberhaubt wel gaan fietsen met die aangevroren sneeuw (valt wel zacht)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Damn, thermometer heeft hier -10,1 aan, en dat ding hangt tegen t huis aan!!!
Ik heb zoooo geen zin om straks op de fiets te stappen. kMoet echt even iets vinden om over mn hoofd te trekken...
Schat, zie je wat je schrijft? Sneeuw valt zacht ja, aangevroren sneeuw... not so much!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou je uberhaubt wel gaan fietsen met die aangevroren sneeuw (valt wel zacht)
Bleuh, Disneyquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verhoog je Disney kennis komende dagen
Ik doe metmichiel meequote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verhoog je Disney kennis komende dagen
miste mijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Schat, zie je wat je schrijft? Sneeuw valt zacht ja, aangevroren sneeuw... not so much!
Het is hier echt één grote ijsbaan op de parkeerplaats voor de deur. kHeb gisteravond nog een strooiwagen voorbij zien rijden, maar waar zal dat zout gebleven is...?
Ik vind t sowieso wel een beetje spannend of alle treinen en bussen gaan rijden...
Ik voorlopig ook nog, tot de kleine ook Disney gaat kijken, dan zal het 2-talig wordenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe metmichiel mee, kijk ook alleen de engelse versies
.
Hoelang zit die al bij 3fm ?quote:
Gewoon 2-talig opvoedenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik voorlopig ook nog, tot de kleine ook Disney gaat kijken, dan zal het 2-talig worden
Ow fuck, ik moet van Eindhoven naar Den Bosch...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
miste mijnsmiley er achter
De treinen reden rond eindhoven den bosch richting Utrecht slecht , wij hadden er nl last van omdat er treinen in Den Bosch achterbleven
Working on it.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gewoon 2-talig opvoeden. Of snel leren lezen
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Working on it.
Wordt aan gewerkt
Goodquote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Working on it.
Wordt aan gewerkt
Pekel moet wel ingereden worden. Als er geen autoś rijden heeft pekel niet zoveel effect als er sneeuw ligt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Schat, zie je wat je schrijft? Sneeuw valt zacht ja, aangevroren sneeuw... not so much!
Het is hier echt één grote ijsbaan op de parkeerplaats voor de deur. kHeb gisteravond nog een strooiwagen voorbij zien rijden, maar waar zal dat zout gebleven is...?
Ik vind t sowieso wel een beetje spannend of alle treinen en bussen gaan rijden...
Niet. Hij zit er alleen als Michiel de ochtendshow doet.quote:
Ow, ook niet op de platgereden sneeuw/ijs?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pekel moet wel ingereden worden. Als er geen autoś rijden heeft pekel niet zoveel effect als er sneeuw ligt.
Ah ok, niet erg, bij midnr was ie ook okquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:03 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Niet. Hij zit er alleen als Michiel de ochtendshow doet.
Da's mooi kutquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, verwarming doet 't niet. Morgenvroeg komt monteur langs
.
Buiten is de verwarming ook stuk andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Da's zuur...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Ow, de verwachtingen zeker. Maar als 't dan ook nog daadwerkelijk op de thermometer staat.....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:02 schreef Againzender het volgende:
Zo. Lekker. Halve gezin ziek, waaronder ik
[..]
Jij leest geen weerberichten?
Tuurlijk damesquote:Ja, ik heb gehoord dat het -22 is...
Zet je hem wel op tijd uit? Anders heb je het de komende dagen iets te warm...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Douchen met een waterkoker werkt niet zo heel handig
.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Vanochtend in de bus:
[..]
Tuurlijk damesMaar koud is het wel...
Vroeguh.. damn, wel klote man!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Douchen met een waterkoker werkt niet zo heel handig
.
Ik was ook wel verrast dat de voorspelde temperaturen gehaald zijn. Blijft toch lastig om zulke temperaturen goed te voorspellen als er op veel plaatsen sneeuw ligt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, de verwachtingen zeker. Maar als 't dan ook nog daadwerkelijk op de thermometer staat......
Komt natuurlijk omdat die dingen nu vol aan de bak moeten dat ze stuk gaan, waardoor ze dus eigenlijk altijd op een k*tmoment stuk gaanquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Bij MIDNR was ie een ongeleid projectiel en da's nu stukken minder. Ergens jammer, maar EJ MIDNR-style 's ochtends op de radio is misschien niet zo'n heel goed idee. Ik vraag me af hoeveel klachten ze hebben gehad over die Kenianen-bananen dagrap...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:23 schreef Dichterbijer het volgende:
EJ komt veel leuker ove rhier dan bij MIDNR... maar das smaak
Onder de -8 heeft zout geen enkel effect. Vandaar ook dat men in Scandinavië eigenlijk nooit zout strooit.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 08:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Pekel moet wel ingereden worden. Als er geen autoś rijden heeft pekel niet zoveel effect als er sneeuw ligt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:18 schreef Dichterbijer het volgende:
Vanochtend in de bus:
[..]
Tuurlijk damesMaar koud is het wel...
[..]
Zet je hem wel op tijd uit? Anders heb je het de komende dagen iets te warm...
Hihihihi!quote:
Als deze niet ingesneeuwdquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |