Hij is door de Nederlandse delegatie eruit gezet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:18 schreef RAVW het volgende:wel lollig om dit te lezen .... hij wordt er uit gezet om dat hij de waarheid zei ?
Wat een mafketels daar zo zeg.
Hey, wat toevallig, staat niets over Aruba in.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:17 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://www.pvv.nl/images/(...)cidentenAntillen.pdf
Leuk lijstje.
ja zit daar dan verschil in ?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:28 schreef Castor het volgende:
[..]
Hij is door de Nederlandse delegatie eruit gezet.
Nee, dat is wel apart trouwens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:29 schreef Castor het volgende:
[..]
Hey, wat toevallig, staat niets over Aruba in.
hmmm.. volgens mij zit ie op het verkeerde eilandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:29 schreef Castor het volgende:
[..]
Hey, wat toevallig, staat niets over Aruba in.
nee hoor, aan een lid van een partij met 9 zetels zonder enige macht hoeft hij zich niets aan te trekken.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, da's in dit geval helemaal niet nodig, aangezien die lui daar fulltime aan onze subsidietiet liggen en dus volledig afhankelijk van ons zijn. Ze hebben dus alles maar gewoon te slikken.
Daar zit verschil in ja, het zijn nl. drie afzonderlijke landen met een bijzondere band. Bovendien als je van mening bent dat 'ze toch net zo hard meelopen met dat arrogante corrupte zooitje', misschien moet je dan eerst iets aan je eigen politici doen, voordat je naar een ander land gaat wijzen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja zit daar dan verschil in ?
Hun lopen toch net zo hard mee met dat arrogante corrupte zooitje
Als ik mijn collega's op het werk leugenachtig noem wordt ik er ook uit geschopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dus hij heeft alleen maar Croes leugenachtig genoemd en daarom wordt hij weggestuurd?
Is helemaal niet zo apart. Aruba is een wereld van verschil met Curacao of St. Maarten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, dat is wel apart trouwens.
En liegen wordt dus wel als een normaal iets gezien?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:37 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Als ik mijn collega's op het werk leugenachtig noem wordt ik er ook uit geschopt.
Zo gaat dat met mensen die zich niet normaal kunnen gedragen.
Een mening verkondigen is iets anders dan iedereen verrot schelden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:18 schreef RAVW het volgende:
En debat gaat er juist toch om elkaars mening te horen en die te weer leggen.
Liegen wordt in de politiek helaas als normaal gezien ja. Ga nu niet doen alsof je dat onbekend is, of dat je zo naief bent om te denken dat dat in de Nederlandse politiek niet voorkomt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
En liegen wordt dus wel als een normaal iets gezien?
Als mijn collega's liegen wil ik er niet meer eens werken.
Nee daar heb je helemaal gelijk in, maar dat mag wel door anderen gezegd worden toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef Castor het volgende:
[..]
Liegen wordt in de politiek helaas als normaal gezien ja. Ga nu niet doen alsof je dat onbekend is, of dat je zo naief bent om te denken dat dat in de Nederlandse politiek niet voorkomt.
Verrot schelden is heel iets anders dan iemand leugenachtig noemen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Een mening verkondigen is iets anders dan iedereen verrot schelden.
Met dat verschil heeft de PVV wel vaker moetje.
Tenzij je een eenmanszaak begint, zal het voor een wereldvreemd iemand als jij lastig worden ooit ergens je brood te verdienen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
En liegen wordt dus wel als een normaal iets gezien?
Als mijn collega's liegen wil ik er niet meer eens werken.
Hoezo ik heb gewoon werk hoor...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Tenzij je een eenmanszaak begint, zal het voor een wereldvreemd iemand als jij lastig worden ooit ergens je brood te verdienen.
Ach als het maar een naam heb .. nu is het de PVV die de schuld al krijgt voor dat er echt ens naar de problemen gekeken worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Een mening verkondigen is iets anders dan iedereen verrot schelden.
Met dat verschil heeft de PVV wel vaker moetje.
Rita Verdonk loog voortdurend over van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:42 schreef Castor het volgende:
Liegen wordt in de politiek helaas als normaal gezien ja. Ga nu niet doen alsof je dat onbekend is, of dat je zo naief bent om te denken dat dat in de Nederlandse politiek niet voorkomt.
Dat is net zo goed niet goed te praten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:49 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Rita Verdonk loog voortdurend over van alles en nog wat.
Toen hoorde je mensen als Hopjesvla niet.
ja echt lachen johquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |