Mja, das dan met Kees van Keulen. De programma's van 12 tot 14 en 16:30 tot 18:00 zijn ook altijd leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:20 schreef maok het volgende:
Opzich niets, maar het ging hier boven over OOG TV en niet over OOG radio.![]()
* maok staat op met OOG radio, precies als het weerbericht begint rond 7.00 uur![]()
Ik voetbal samen met Beno. Wordt hij gewoon stadjer van het jaarquote:
Om maar even wat te noemen. Allemaal door die geweldige omroepquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik voetbal samen met Beno. Wordt hij gewoon stadjer van het jaar
quote:
Insider.quote:
Nog best fit voor zo'n ouwe knakker hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik voetbal samen met Beno. Wordt hij gewoon stadjer van het jaar![]()
Oi! T is wel mn werk hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:26 schreef Bob. het volgende:
Ik haat bussen.![]()
En over de mannen leeftijdscategorie: ik ben zelf ook nog maar een jonkie, dan mag je broekies leuk vinden.
Een collega van me had er van de week ook al over, toen wist ook al niemand waarvoor het was.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
Avond, ik kwam net langs het station en ineens viel mij op dat er langs het fietspad bij het station langs het water bloemen, kaarsjes en beertjes liggen.
Heb ik iets gemist?
*checkt fobo* Volgens mij heb ik jou er ook wel eens gezien.quote:
wel goed opletten wie er aan je auto gaan zitten!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef maok het volgende:
Lijkt me best gezellig, ik heb tenslotte ook een citroën, en die is nog een beetje stuk ook, hoef ik alleen hulpeloos te kijken zodat ik er hopelijk achter kom wat er mis is![]()
Aan een kapotte intervalstand van een ruitenwissen en een niet goed werkend deursluitmeganisme kun je volgens mij niet zo veel slopen. Alhoewel, straks werkt de ruitenwisser helemaal niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel goed opletten wie er aan je auto gaan zitten!
Als Emiel aan je auto zit: kijken en genieten.. Maar er komen ook een paar.. euhm.... tsja... zelfbenoemde experts die stiekem hlemaal geen experts zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ja, grote kans...ben er vrijwel dagelijksquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
*checkt fobo* Volgens mij heb ik jou er ook wel eens gezien.
De winnaar van de EK pool.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, grote kans...ben er vrijwel dagelijks
Wie ben jij dan? Ik geen geen Frits
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |