quote:GRONINGEN - De oorzaak van de stroomstoringen afgelopen weekend in Groningen is gevonden. Dat heeft verantwoordelijk bedrijf Tennet, beheerder van het landelijk transportnet elektriciteit, na onderzoek bekend gemaakt.
Woordvoerder Stefan Wesselink van Tennet legt uit dat er in een transformatorstation een draadje los zat. Hierdoor viel zondagavond een deel van de stroom in Groningen uit, evenals vrijdag aan de Bloemsingel.
Lady Danae is nieuw! Niet te hebberig worden jij, wij vrouwen willen soms ook wel eens wat leuks.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef nietzman het volgende:
En waar blijven de nieuwe vrouwelijke fokkers..
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Die zat een beetje op te scheppen over d'r vriendje!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:30 schreef Bob. het volgende:
Lady Danae is nieuw! Niet te hebberig worden jij, wij vrouwen willen soms ook wel eens wat leuks.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:37 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar doe mij maar 22-30 jarigen. Niet te gespierd maar ook geen al te grote bierpens en niet kleiner dan 1,75mIk wil een man die alles voor me kan fixen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heb ik heb eigenlijk helemaal geen type waar ik op val, zelfs die leeftijd maakt niet zo veel uit.![]()
Alles kan kapot!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die zat een beetje op te scheppen over d'r vriendje!
En wat valt er te fixen?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil een man die alles voor me kan fixen!
Al heb ik heb eigenlijk helemaal geen type waar ik op val, zelfs die leeftijd maakt niet zo veel uit.
Ow een beetje handig zijn is ook wel een voordeel ja, ik wil later als ik groot ben wel een klushuisje kopen, maar dan niet alles in mijn eentje moeten doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wil een man die alles voor me kan fixen!
Al heb ik heb eigenlijk helemaal geen type waar ik op val, zelfs die leeftijd maakt niet zo veel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |