quote:
Dat is dus niet waar. Kunstgras is faal.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kom niet haten en verlaten liefste.
Alleen kunstgras is zo heel gangster snap jebeter dan echt gras enzo, en dan bevriest het
pwnd.
Ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voetbal zelfs sinds een half jaar op kunstgras (in de zomer aangelegd) en het voelt echt supergoed aan.
ligt er natuurlijk aan wat voor kunstgras je hebt, hoofdveld bij ons goede kwaliteit maar het trainingsveld al een stuk minder en dat merk je ook
thee drinken met een koekje en een taartje en nog meer theequote:Op maandag 5 januari 2009 20:06 schreef GasTurbine het volgende:
wtf is een high tea, ik zie het net soort van langs komen, maar nu heeft ook zoeen meidzor in mijn msnlijst het in d'r naam.
Die linksequote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
voetbal zelfs sinds een half jaar op kunstgras (in de zomer aangelegd) en het voelt echt supergoed aan.
ligt er natuurlijk aan wat voor kunstgras je hebt, hoofdveld bij ons goede kwaliteit maar het trainingsveld al een stuk minder en dat merk je ook
FAILFAILFAIL!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik had zo'n opoe-fiets gejat en mooi overgespotenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, heb ik een brommerkettingslot er rond zitten
en gangster is faalquote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Kunstgras is faal.
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
post zelfs sinds het begin van de SC (in de zomer aangelegd) en het voelt echt supergoed aan.
ligt er natuurlijk aan wat voor users je hebt, oude garde is bij ons goede kwaliteit maar de noobs al een stuk minder en dat merk je ook
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
post zelfs sinds het begin van de SC (in de zomer aangelegd) en het voelt echt supergoed aan.
ligt er natuurlijk aan wat voor users je hebt, oude garde is bij ons goede kwaliteit maar de noobs al een stuk minder en dat merk je ook
Kunstgras is baas. Je hebt dan misschien wel wonden enzo na slidingen, maar daar geilen de vrouwtjes op oude. Zelf-mutilatie onder het mom van sportiviteit, zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een multiculti SC, nu ook al Marokkanenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik had zo'n opoe-fiets gejat en mooi overgespotenMAAR, thuis hebben we al nieuwe exemplaar weten te verzilveren. Tsja, dan moeten ze maar niet paar maanden fiets laten staan waar ik en me broer werken!
En je komt helemaal hierheen om dit te melden..?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dit dus.. voor mensen die geen balcontrole hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wij spelen niet op kunstgrasquote:Op maandag 5 januari 2009 20:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kunstgras is baas. Je hebt dan misschien wel wonden enzo na slidingen, maar daar geilen de vrouwtjes op oude. Zelf-mutilatie onder het mom van sportiviteit, zeg maar.
ik las gielquote:
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 20:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een multiculti SC, nu ook al Marokkanen![]()
Ik heb geen idee, ik voetbal niet en dus al helemaal niet op kunstgras.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
in een half uur tijd 4 paginas is langzaamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |