abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 december 1999 @ 12:08:00 #51
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_231352
Hee Pyl & Hawk,
ik was jarig dus een paar dagen vrij dus niet hier (maar vier dagen hoor;-), maar ik knorrig? ik vond het wel meevallen. onwenningsverschijnselen? echt niet, heb zelfs spijt dat ik niet veel eerder ben gestopt.

Maarre, ik ben geen Bartfan maar vind dat geen reden om hem als zwak te beschouwen. hij zou zwak zijn als ie echt wil stoppen en weer begint maar hij heeft geen een keer aangegeven te willen stoppen dus is ie in mijn ogen niet zwak.

Is dat knorrig????
Nou dan.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_231353
quote:
op 12-15-1999 om 12:08 PM schreef BadGirl het volgende:
Hee Pyl & Hawk,
ik was jarig dus een paar dagen vrij dus niet hier (maar vier dagen hoor;-), maar ik knorrig? ik vond het wel meevallen. onwenningsverschijnselen? echt niet, heb zelfs spijt dat ik niet veel eerder ben gestopt.

Maarre, ik ben geen Bartfan maar vind dat geen reden om hem als zwak te beschouwen. hij zou zwak zijn als ie echt wil stoppen en weer begint maar hij heeft geen een keer aangegeven te willen stoppen dus is ie in mijn ogen niet zwak.

Is dat knorrig????
Nou dan.

Nu moet ik je, na je te hebben gefeliciteerd met je verjaardag, toch even corrigeren, Badgirl. Bart heeft wel degelijk 'en plein public' te kennen gegeven te stoppen met roken. Nu blijkt dat hij dat niet volhoudt. Volgens jou zou hij dan 'zwak' zijn, volgens anderen zou hij daarmee bewijzen 'geen karakter' te hebben. M.i. is dit een non-issue. Niet kunnen stoppen met roken zegt toch helemaal niets over iemands karakter? Blijft staan dat wel kunnen stoppen met roken bewonderenswaardig is. Dus nu heb ik alweer een reden om je te bewonderen

[Dit bericht is gewijzigd door pyl (Datum 15 December 1999).]

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_231354
quote:
op 12-15-1999 om 12:08 PM schreef BadGirl het volgende:
Hee Pyl & Hawk,

Is dat knorrig????
Nou dan.

Badgirl ik heb respect voor je mij lukt het nog steeds niet om te stoppen, en ik wil echt wel, maar ik wordt zeer onhebbelijk voor mijn direkte omgeving.

Ik ben online
  woensdag 15 december 1999 @ 12:25:00 #54
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_231355
Oh hij had het wel gezegd? Nou, foutje dan, ik vind hem zwak. Neehoor, iedereen moet zelf lekker weten wat ie doet. Ik heb er geen moeite mee en vind het zelfs smerig worden (had ik nooit gedacht) maar dat neemt niet weg dat anderen het er wel moeilijk mee hebben.

En bedankt voor je felicitatie

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')