Ik denk serieus dat dat de boel wel kan verbeteren. get to know eachother irl. Nieuwe mensen ontmoeten kan nooit kwaad, en wie weet...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb diverse pogingen ondernomen en men vindt het idee leuk, maar er is geen animo voor.
Ik hoef geen originaliteitsprijs.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij bent ook niet origineel . Ik niet intelligent overkomen, kom eens met iets nieuws. Dat hoor ik al sinds m,n 16e.
Zie vorige OP, quote hem even en dan copy pastequote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef mrbox het volgende:
ZO wat was nu die op dan verander ik het ff ?
Nou om toch even te reageren danquote:Op maandag 5 januari 2009 18:46 schreef MissMSX het volgende:
Hmmmm, al 11 posts zonder op mij te reageren... Stom Singles kliekje
Magoed, ontopic: Singles meets zijn goed
Althans, dat waren ze vroegah enzo
Try it and you will find it out... ben niet voor niets nog maar 30% van de mannen.. 2 a 3 jaar geleden was het nog 80%quote:Op maandag 5 januari 2009 18:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan het zowaar nog gaan geloven..
Als we er een soort ongedwongen date-meet van maken? Maar dat is dus niet dom op een terrasje hangen, dan moet er plek zijn om te zitten en ruimte om te dansen. Geen darkrooms of TL verlichting ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat de boel wel kan verbeteren. get to know eachother irl. Nieuwe mensen ontmoeten kan nooit kwaad, en wie weet...
Het idee is idd leuk, de uitwerking altijd minderquote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat de boel wel kan verbeteren. get to know eachother irl. Nieuwe mensen ontmoeten kan nooit kwaad, en wie weet...
Een singlemeet of FOk!meet lijkt me sowieso leuk.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je wilt gewoon 6km piemel?quote:
Jey nieuwelingquote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dansenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Als we er een soort ongedwongen date-meet van maken? Maar dat is dus niet dom op een terrasje hangen, dan moet er plek zijn om te zitten en ruimte om te dansen. Geen darkrooms of TL verlichting ook.
Probeer eerst maar eens een lokatie en een tijdstip te vinden die voor iedereen schikt... en mocht je die dan ooit eens vinden dan krijg je de helft of meer alsnog niet mee...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Haha misschien ooitquote:Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Try it and you will find it out... ben niet voor niets nog maar 30% van de mannen.. 2 a 3 jaar geleden was het nog 80%
Ik ben het met je eens en als ik kijk hoe hard die topics liepen, dan wordt het ook geen stille meet.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee nee nee nee, geen date-meet. Gewoon een meet. Gezellig beetje babbelen met mensen en just go with the flow. Er MOET niets gebeuren, maar als het wel gebeurt is dat mooi meegenomenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Als we er een soort ongedwongen date-meet van maken? Maar dat is dus niet dom op een terrasje hangen, dan moet er plek zijn om te zitten en ruimte om te dansen. Geen darkrooms of TL verlichting ook.
Vind ik ergens ook wel ja. Maar dan als het even kan na februari, dan ben ik er ook weerquote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar we staan dus droog *wink wink*quote:
Meet is wel leuk alleen de vorige meet vond ik het wat minder dat je weinig met elkaar kon praten, ja oke wel schreeuwenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik had zelf, tegen mijn verwachting in, met kerst wel wat moeite moet ik zeggen. Maar dat was ook maar even en met Oud en Nieuw heb ik de schade alsnog ingehaald.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef xFriendx het volgende:
Moet zeggen dat ik het single zijn tijdens de feestdagen wat minder erg vond dan nuVoor zover je van erg kan spreken dan, geniet evengoed wel, maar had toen wat meer afleiding, eten met familie, in de kroeg staan etc.
Hmmm, then how about a Singles & R&P SC meet? Om eens goed te zien wie er nu achter de verschillende kliekjes zit? Verbroedering/zustering FTW!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een singlemeet of FOk!meet lijkt me sowieso leuk.
Dat valt normaal wel mee. In ONZ wil meeten ook prima.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een lokatie en een tijdstip te vinden die voor iedereen schikt... en mocht je die dan ooit eens vinden dan krijg je de helft of meer alsnog niet mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |