Zijn ze nog niet binnen?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja, eerst maar eens afwachten of zijn nieuwjaarskaart wel binnenkomt voordat ik er wakker van ga liggen!
En de DS-doosjes.
Want die heb ik nog niet (ja sorry LS)
Waar zit die eigenlijk
Nou, lijkt me niet zo handig om hem dan juist dàn te versturen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw.![]()
Er gaat niets boven een kerstkaart op 14 februari?
Die staat al een week met ewrtensoep langs de elfstedentocht lijn...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Nou ja, eerst maar eens afwachten of zijn nieuwjaarskaart wel binnenkomt voordat ik er wakker van ga liggen!
En de DS-doosjes.
Want die heb ik nog niet (ja sorry LS)
Waar zit die eigenlijk
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had me voorgenomen in januari alsnog kaarten te sturen guess what
Ja, dat heb ik even gemist schijnbaar!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:32 schreef Deisyy het volgende:
LS had toch prive-omstandigheden waardoor hij er een tijdje niet zou zijn?
Gewoon niet heel veel hartjes er op tekenen, dan kan het best!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet zo handig om hem dan juist dàn te versturen.
Ook al staat er Merry Christmas op.
Misschien moet ik het dan maar niet anoniem doen
Nou, wie weet.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon niet heel veel hartjes er op tekenen, dan kan het best!
Ideaal, zie je bijna niets vanquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, lijkt me niet zo handig om hem dan juist dàn te versturen.
Ook al staat er Merry Christmas op.
Misschien moet ik het dan maar niet anoniem doen
Manu is toch naar Manchester?!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet binnen?![]()
Ja geen idee, ik las laatst dat hij even niet meer kwam ofzo? Maar ik heb helemaal gemist waarom.
Peter weet ik wel, die heeft even Fok!pauze, maar waar is Manu ook?
Ik was hier niet toen hij wegging, maar heb wle begrepen dat hij allang weer terug was verwacht.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar Spanje was hij toch? Alleen voor de kerstdagen geloof ik.
Zou je gaan bellen danquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Raar verhaal he![]()
LS heeft zijn telefoonnummer maar hij is er ook nie, dus kunnen we nie bellen nie en ook nie sms-en nie.
Nee dat nou ook weer niet, maar misschien zou iemand anders zich geroepen voelenquote:
Ik niet, maar ik blijf het wel vaag vinden.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet, maar misschien zou iemand anders zich geroepen voelen
Kom op zeg ... tis maar een forum. Die duikt wel weer opquote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik blijf het wel vaag vinden.
heeft die zich waarschijnlijk doodgereden... op zo'n heul dik spaans vrouwtjequote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Aagjekat het volgende:
hij ging op 22 december voor 4 dagen naar Barcelona
en daarna hebben we niets meer van hem gehoord...Manu, where are you/...
Ik durfde mijn auto niet op slot te doen. Die deur is gewoon open.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
heeft die zich waarschijnlijk doodgereden... op zo'n heul dik spaans vrouwtje![]()
tis trouwens keiglad he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |