Dat ligt waarschijnlijk aan ports die netjes op slot zitten in je router of gateway.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat op mijn werk ga kijken. Zal vanavond eens checken. Moet ook nog de laatste aflevering van Topstylist zien.
Pietje. Ik heb een tijd terug torrents op mijn laptop gezet, maar dat werkte niet goed. Ik stond constant op oranje en binnenhalen van een aflevering duurde drie dagen. Minimaal. Ben ik te blond voor.
Ja, zo'n soort melding kreeg ik inderdaad. Te technisch voor mij. Ga ik daarmee kloten, dan gaat mijn laptop naar de klote. Fo'sure, jeweets.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:23 schreef Dementor het volgende:
Dat ligt waarschijnlijk aan ports die netjes op slot zitten in je router of gateway.
Ja das technisch.
Nee, dat begrijp ik muts. Zo, nu ga ik gezellig strijken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:21 schreef Copycat het volgende:
Ik denk niet dat ik dat op mijn werk ga kijken. Zal vanavond eens checken. Moet ook nog de laatste aflevering van Topstylist zien.
Nou ja, dan haak ik volgende week wel weer aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ok, maar de kans dat zo'n serie op uitzending gemist oid komt lijkt me niet erg groot.
De liefde is weer eens bekoeldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
Oh, ik zie dat Edgar actief is op Rocket. Tsja, je moet wat hè?
Ik denk maar zo het is goedkoper dan een gedwongen opname.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik muts. Zo, nu ga ik gezellig strijken.![]()
Wie is Edgar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik muts. Zo, nu ga ik gezellig strijken.![]()
Perfecte timing buuf. Ik trek net m'n schoenen aan. Hier ook stralend zonnig weer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wie is Edgar?
En ja, ik ben er weer! Wat is het straaaaaaaaaaaalend buiten.![]()
I'm PMSing and therefore I can legally bite your head off!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:56 schreef Kaat38 het volgende:
Klein bevroren ochtendhumeurtje geloof ik?
haaa hoor ik daar mijn queue?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm PMSing and therefore I can legally bite your head off!
Better watch it!quote:
Nou zeur je teveel aan mijn kop, maandag is geweest dus kop op en morgen zagen we de week door!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
I'm PMSing and therefore I can legally bite your head off!
woont dus ook aan het water! ik ook en als ze langs schaatsen heb ik altijd het gevoel van: ze schaatsen door mijn achtertuin, herkenbaar?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:04 schreef Aagjekat het volgende:
ze zijn achter mijn tuin, op de sloot aan schaatsen.
dit heb ik toch al tenminste 15 jaar niet meer gezien,,
Blijkbaar is er nog steeds een publiek voor ook.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:25 schreef beequeen het volgende:
Zeuren? Ik waarschuw je. Dat is juist heel vriendelijk en lief van me!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:12 schreef Kaat38 het volgende:
Nou zeur je teveel aan mijn kop, maandag is geweest dus kop op en morgen zagen we de week door!![]()
Of last van koude voeten?
Luid en duidelijk en daar hou ik van!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeuren? Ik waarschuw je. Dat is juist heel vriendelijk en lief van me!
Geen koude voeten hier. Lekker warm juist. En ik overdrijf mijn slechte kanten graag. Net als mijn goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |