Dat is waar, maardaar hoef je ook niet goed voor te zijn. Nu gaat jiuchen omdat je toevallig goed snipete is een tikkeltje sneu, omdat vrijwel iedereen jou gemakkelijk verslaat zonder snipe. Sowieso zijn snipers zo sneuquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:55 schreef Rumille het volgende:
[..]Met elk ander wapen pwn ik je ook nog wel
Ik snipe niet toevallig goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is waar, maardaar hoef je ook niet goed voor te zijn. Nu gaat jiuchen omdat je toevallig goed snipete is een tikkeltje sneu, omdat vrijwel iedereen jou gemakkelijk verslaat zonder snipe. Sowieso zijn snipers zo sneu
Pulse gunquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:01 schreef murp het volgende:
snipen is niet sneu, behalve als je daardoor op nummer 1 staat, dat is met iedereen met hun favo wapen
Ik ben het gewend van Cerror die loopt ook achter m'n kontje aan op fokquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:44 schreef murp het volgende:
[..]overal waar jij komt loop ik je achterna, elke fout die jij doet pak ik je keihard aan, daarom is FOK zo leuk
Vind je wel geil hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben het gewend van Cerror die loopt ook achter m'n kontje aan op fok
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben het gewend van Cerror die loopt ook achter m'n kontje aan op fok
Je bent jaloers hequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je hebt alleen in je natte dromen met jojoortje
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel niet mee vandaag.
Mag niet van Rumille
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel niet mee vandaag.
Mag niet van Rumille
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |