Ow. Ik zal Carrot opdracht geven om het te verplaatsen. Scuse me. ik ga young Sam voorlezen. Iets met eenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Topic #5968746765 hierover. En het hoort in TTK.
Wat een respect voor de smileys.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
Ik eindig de zin altijd met een punt.. De smiley beschouw ik als nieuwe zin en krigt ook zijn eigen punt.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
Ik eindig de zin altijd met een punt.. De smiley beschouw ik als nieuwe zin en krigt ook zijn eigen punt.
quote:
GOTCHA!quote:
That's aquote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ow. Ik zal Carrot opdracht geven om het te verplaatsen. Scuse me. ik ga young Sam voorlezen. Iets met een
ik heb even wat posts van je nagekeken, wat jij zegt is niet waar. Soms zet je er een punt achter, soms een punt voor, soms ook niet.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
Ja maar de smiley is vaak om de 'emotie' of intonatie te benadrukken van de vorige zin, dus eigenlijk hoort hij er gewoon bijquote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef MASD het volgende:
Hahaha!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
That's a [ afbeelding ]. that's not my
Soms. Maar soms kan 'ie ook op zich staan.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja maar de smiley is vaak om de 'emotie' of intonatie te benadrukken van de vorige zin, dus eigenlijk hoort hij er gewoon bij.
dat is een bewuste keus.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nu doe je helemaal geen interpunctie meer
Dan is het niet zo definitief, met zonder punt er achterquote:Op maandag 5 januari 2009 16:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat is een bewuste keus.
Het houdt de discussie iets meer open, voor mijn gevoel
Vetinari is een groot statisticusquote:Op maandag 5 januari 2009 16:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan is het niet zo definitief, met zonder punt er achter![]()
Wel vriendelijk van je.
Zijn er eigenlijk regels? Volgens Vetinari is dit het tigste topic tot de Xte macht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |