quote:
Vorig jaar nog LIVE gezien, die brillo's. Op Parkpop. Was nog goed óók.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh leuk! Hier danste ik vroeger altijd op![]()
(ik zou nu een been breken, denk)
T-Mobile is toch die Duitse Dopingploeg?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En voor wie het interesseert: T-Mobile sucks!En ik wil het er niet meer over hebben.
*stampvoet
Ja! Allemaal mannen die dat zeiden! Je zult maar blij zijn met 17 cmquote:Op maandag 5 januari 2009 15:31 schreef dieenebart het volgende:
Jouw collega's zijn mannen en projecteren hun ideale maat op het weer???
(en dan zitten ze er ook nog eens bijna acht graden naast)
Ik had zelfs de clip nog nooit gezienquote:Op maandag 5 januari 2009 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Vorig jaar nog LIVE gezien, die brillo's. Op Parkpop. Was nog goed óók.
Ah, dat verklaart het.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
T-Mobile is toch die Duitse Dopingploeg?
Weet ik niet. Ik gebruik mijn eigen regel en die luidt dat ik de punt na de smiley zetquote:Op maandag 5 januari 2009 15:38 schreef dieenebart het volgende:
Oh ja, Cc. Is er een spellingsregel met betrekking tot het plaatsen van interpunctie vóór of ná een emoticon?
Bijvoorbeeld:
Ik heb weer zoiets doms gedaan..
lol Je moet ff de info bij die clip lezen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik had zelfs de clip nog nooit gezien![]()
Wist ook niet dat ze er zó uitzagen!![]()
Maar dit wél, al zou je ook hiér een persiflage kunnen vermoeden.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn heul de echte Proclaimers niet.
Voor mijn gevoel staat dat zo raar, een punt na een smilie. Ik zet ze dus gewoon na de punt.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik gebruik mijn eigen regel en die luidt dat ik de punt na de smiley zet.
Maar soms ook niet. Na een uitroepteken bijvoorbeeld. Dan pak ik de volgende regel!
![]()
En sinds wanneer ben jij overgestapt op stofzuigen ipv bezemen en dweilen?
soms ook geen punt ertussen, ligt een beetje aan je bedoelingquote:Op maandag 5 januari 2009 15:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel staat dat zo raar, een punt na een smilie. Ik zet ze dus gewoon na de punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |