Een vent van een jaar of 40 met een meisje van 14 is niet pedofilie? man man man... ga jij je ff aansluiten bij de pnvd ofzo...quote:Op maandag 5 januari 2009 01:16 schreef BlueMage het volgende:
14 is niet echt pedofiel, niet dat 't minder ziek is, natuurlijk.
M.
Ik heb geen flauw idee hoevaak pedofielen komen vast te zitten of hoevaak ze in woonwijken worden teruggeplaatst, maar ik heb genoeg vertrouwen in het Nederlandse rechtssysteem dat ik er me er geen zorgen om ga maken. Bovendien is pedofiel zijn opzich geen misdaad, ze kunnen er immers niks aan doen dat ze het zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:56 schreef sjarrel187 het volgende:
'Nou hij komt heus wel vast te zitten'
Jij hebt geen kinderen he?????
Weet je hoe vaak pedos vrijgesproken worden?????
En gewoon weer in woonwijken terechtkomen???????
Wakker worden sintje !!
Door een pædofiel?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:56 schreef Cahir het volgende:
Hihi iemand is op zijn pikkie getrapt
Naïefquote:Op maandag 5 januari 2009 02:04 schreef sjarrel187 het volgende:
Vertrouwen in rechtssysteem
Pedofiel?????och
Damn wat ben jij naief pffffffff sorry
HE!quote:Op maandag 5 januari 2009 01:59 schreef sjarrel187 het volgende:
Cahir lachen jongen!!
Morgen weer lekker de hele dag World of warcraft spelen.....maakt niet uit wat er buiten gebeurt he??
quote:
Nee dit wil ze horenquote:desiree, ik vind t triest dat iedereen jou lastig valt. jij kan niets doen aan de fouten die je pa maakt. Ik ken jou dan wel niet persoonlijk, maar dit gun ik je niet. en nog wel op de dag na je verjaardag. ik kan me een leukere verjaardag bedenken.
sterkte meis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |