Leuke foto though!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Goh, wie heeft die er nou op gezet...?
Even naar een andere plaats gaan om sneeuw te pakken voor in het gatquote:Op maandag 5 januari 2009 11:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier ook,
al ging er net een ekster op de reling van t balkon zitten en nu zit er een gat in de sneeuw op de reling![]()
Of de betreffende ekster voor straf vastspijkeren op de railingquote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Glacier het volgende:
[..]
Even naar een andere plaats gaan om sneeuw te pakken voor in het gat
Tuurlijk! De key is wel veranderd, dus als je weer wilt joinen, moet je me ff een PM sturenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef Intrepidity het volgende:
Glacier! Dat IRC verwatert altijd bij mijDan zit ik er een paar weken superveel op, en dan vergeet ik het weer
Is het nog gezellig in #Twinky?
Ja, er zijn nog veel meer "leuke" foto's van die middag/avond, maar laat ik die hier lekker veilig op mn computer laten staanquote:
Sterktequote:Op maandag 5 januari 2009 11:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet zometeen naar t werk
Bij mij zijn ze ook wel veilig hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, er zijn nog veel meer "leuke" foto's van die middag/avond, maar laat ik die hier lekker veilig op mn computer laten staan
Sterkte!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet zometeen naar t werk
Dat item verdwijnt dus ook?! Vind ik aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant had ik dat item ook wel een beetje gehoordquote:Op maandag 5 januari 2009 00:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MetMichielIsHetElkeDagFeest is ook history, dus er zijn wel meer veranderingen.
Ah, logo weer gevonden!
[ afbeelding ]
Lekker dan.. hoop dat al het ijs voor die tijd ff wegsmeltquote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef -Hans- het volgende:
wtf het schijnt vanavond - 13 te gaan worden?! Damn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |