Ik schuif mika toch ook maar onder de hamster/chipmunksquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd. Als een chipmunk.
Misschien ben ik wat laat met dit, maar ik moest op vandale.nl zijn. Kom ik niet heel vaak....quote:Woord van het jaar 2008 is swaffelen
Van 1 t/m 15 december kon gestemd worden op de tien genomineerde woorden voor hét Woord van het jaar 2008. Op internetsites, weblogs, nieuwsgroepen en in tv-programma’s werd de afgelopen weken vaak en veel gediscussieerd over de genomineerde woorden en werden er oproepen tot stemmen geplaatst. 55.000 mensen hebben de site www.woordvanhetjaar.nl bezocht en ruim 16.000 mensen lieten daar hun stem achter.
Met 57% van de stemmen is swaffelen winnaar van deze verkiezing en gaat het woord de geschiedenis in als hét Woord van het jaar 2008.
Het sneeuwt hier niet (meer) maar er ligt wel een centimeter of 5, als ik het zo zie. Zo maar eens naar buiten. (fiets of auto....?)quote:
Janne! je staat op de TjibbeTjibsema hyvesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh...
kHeb het het spannende muziekje als ringtone op mn foon en laatst ging-ie af bij de bushalte en moest een kerel al lachen. Later hoorde ik m t neurieën in de bus
Excuse me?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janne! je staat op de TjibbeTjibsema hyves
Onze kat houdt van sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier overigens veeeel sneeuw. Dalijk ff t balkon kat-proof maken, Poekie zit zo te kijken... Wss rent-ie na één pootje in de sneeuw weer naar binnen; "kkkkkoud baas!"
Hahahahahaha, goeie keusquote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh...
kHeb het het spannende muziekje als ringtone op mn foon en laatst ging-ie af bij de bushalte en moest een kerel al lachen. Later hoorde ik m t neurieën in de bus
Wordt het beestje niet blauw dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Intrepidity het volgende:
Onze kat houdt van sneeuwKom je s'ochtends buiten, heb je een katvormig gat in de sneeuw
Intrepidity! Ben je niet meer op irc?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Intrepidity het volgende:
Geen idee of ie blauw is onder al dat haar, maar dat is z'n eigen probleem
Bij mij naast het huis loopt een (nu dichtgevroren) sloot, en daar loopt al een paar dagen regelmatig een kat overheen... terwijl mijn eigen kat als de dood is ervoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier overigens veeeel sneeuw. Dalijk ff t balkon kat-proof maken, Poekie zit zo te kijken... Wss rent-ie na één pootje in de sneeuw weer naar binnen; "kkkkkoud baas!"
Goh, wie heeft die er nou op gezet...?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://tjibbetjibsma.hyves.nl/
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Goh, wie heeft die er nou op gezet...?
Glacier! Dat IRC verwatert altijd bij mijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Intrepidity! Ben je niet meer op irc?
Tjibbe heeft gewoon een Renault 5!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://tjibbetjibsma.hyves.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |