quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, ik heb net een heeeuuuule grote bak cappucino gezet (met m'n Dolce Gusto), ik denk dat ik de buren er wel wakker mee heb gemaakt want het apparaat is niet geheel ruisloos. Maar ik ben zelf nu tenminste ook wakker.
Prutser...quote:Op maandag 5 januari 2009 06:47 schreef Paul het volgende:
Alsof ik naar Rick van V luister
Ik wil Giel
Grüss Gödt - ofzoietsquote:Op maandag 5 januari 2009 07:39 schreef Cee het volgende:
Mr. Big, To be with you!
Heerlijk al die '90s liedjes. Is het iets van alleen vandaag of gaan we dat de hele week doen? Zo ja, dan heb ik daar absoluut geen moeite mee.
Over moeite gesproken: ik ga een poging wagen om naar het werk te komen in dit Oostenrijk-ogende landschap.
Woensdag, toch.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wanneer is die Nieuwjaarsparty van michiel? Heb 't even gemist. Lijkt me donderdag?
Oh. Ik en rekenen -_-quote:
Hier is echt veel gevallenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi gezicht , jammer dat wij dat niet hebben in ons gebied.
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG! ik zei laatst nog tegen mn man dat ik blij was dat ik DIT liedje nog niet had gehoord
Cultuur barbaarquote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG! ik zei laatst nog tegen mn man dat ik blij was dat ik DIT liedje nog niet had gehoord
Ik vind het ook een beetje tequote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind er gewoon geen klap aanecht zoooo zoetsappig
Ze zal wel blij lopen te keffen en te springen, het adoptiekindjequote:Op maandag 5 januari 2009 09:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ben benieuwd hoe Ekdom het heeft met zn dochtertje
hoezow?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef Sersjee het volgende:
Hoor nu pas dat ze "I pity the fool" zingt... Legendarisch stukje tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |