Ik ook, maar Roosbeef is toch niet geworden wat ik er ooit van verwachtte.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:39 schreef Sersjee het volgende:
Meestal als Rob met een haat/liefde-plaat komt vind ik die tof, maar dit...
hoezo? We mogen toch wel gewoon zeggen dat hij een radio2 leeftijd heeftquote:Op maandag 5 januari 2009 12:44 schreef broer het volgende:
Stenders op zoek naar beschaving... Hij wordt oud.
(Of is dat ook gevloek in de Stenders-kerk?)
Zoiets zei Giel Beelen toen Stenders wegging bij Yorin. "Rob is een radioman. Die komt wel weer ergens aan de bak. Bij Radio 2, bijvoorbeeld."quote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef rubbereend het volgende:
hoezo? We mogen toch wel gewoon zeggen dat hij een radio2 leeftijd heeft
Ach Stenders maakt ook genoeg sneren naar Giel.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef broer het volgende:
[..]
Zoiets zei Giel Beelen toen Stenders wegging bij Yorin. "Rob is een radioman. Die komt wel weer ergens aan de bak. Bij Radio 2, bijvoorbeeld."
Mooie terugnaai-actie vond ik dat.
NK is tot nu toe elk jaar nog geweest toch, maar dan in het buitenland op natuurijs ?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef Sersjee het volgende:
Ergens jammer dat er een NK op natuurijs komt, want tot op heden is een kennis van me de laatste kampioen...
Da's een open NK.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NK is tot nu toe elk jaar nog geweest toch, maar dan in het buitenland op natuurijs ?
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Sersjee het volgende:
"Dag Mari, wie heeft jou binnen gelaten?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |