Ik vrees dat je daar niet op hoeft te rekenen want het is nu eigenlijk overal nog onder 0 en veel warmer schijnt het vandaag niet te wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Lekker dan.. hoop dat al het ijs voor die tijd ff wegsmelt
Gevoelstemperatuur , -7 wordt het maar door oosterwind komt er chillfactor -6 bijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef -Hans- het volgende:
wtf het schijnt vanavond - 13 te gaan worden?! Damn!
Echte temperatuur of gevoelstemeratuur?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Lekker dan.. hoop dat al het ijs voor die tijd ff wegsmelt
Als de zon er goed op staat wil het ook net onder 0 nog wel eens smeltenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daar niet op hoeft te rekenen want het is nu eigenlijk overal nog onder 0 en veel warmer schijnt het vandaag niet te worden.
Kijk is naar buiten , zie jij enige vorm van zon die nog door de wolken heen kan prikkenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als de zon er goed op staat wil het ook net onder 0 nog wel eens smelten
Hier in Amersfoort schijnt de zonquote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk is naar buiten , zie jij enige vorm van zon die nog door de wolken heen kan prikken
hier in Utrecht verwacht ik nog wel een sneeuwbui vandaag.
Ah,dat antwoord zocht ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur , -7 wordt het maar door oosterwind komt er chillfactor -6 bij
Da's overdag. Zou vannacht tot onder -15 kunnen dalen boven sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur , -7 wordt het maar door oosterwind komt er chillfactor -6 bij
Ooh op zo'n manier, maar nog hartstikke koud natuurlijk. Het is volgens mij wel erg lang geleden dat het zo koud was als de afgelopen periodequote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier in de het Noorden schijnt de zon in elk geval al flink, maar het is door de wind echt freaking koud.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als de zon er goed op staat wil het ook net onder 0 nog wel eens smelten
Damn! hier geen mm aan sneeuw..quote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier is 't nu net gestopt met sneeuwen. Zeker 10-15 centimeter.
Hier in het westen (Leiden) is het half-bewolkt-half-onbewolkt, met op het moment daardoor even geen zon.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier in de het Noorden schijnt de zon in elk geval al flink, maar het is door de wind echt freaking koud.
[..]
Damn! hier geen mm aan sneeuw..
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
als is ruben iets leuker qua grappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |