Thanks! het plaatje van Veenstra FM kan weer uit de kast worden gehaaldquote:Op maandag 5 januari 2009 00:07 schreef Sirolf het volgende:
Klopt! Veenstra ma-vr in de ochtend van 6 tot 10 uur, ma-do 19-22 MetMichiel 3.0 en vrijdag natuurlijk ook nog EkStra Weekend en de Freaknacht.
MetMichielIsHetElkeDagFeest is ook history, dus er zijn wel meer veranderingen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Trusten Eliza en de rest die zometeen ook gaan slapen
[..]
Thanks! het plaatje van Veenstra FM kan weer uit de kast worden gehaald. Ik ben benieuwd naar MetMichiel 3.0 maar dat zal wel voornamelijk wat vernieuwingen zijn op communicatie gebied (Twitter etc), denk ik. Maar misschien ook wel een compleet andere opzet van de show zelf. Geloof dat de megafoon sowieso niet meer is te horen.
Commercie hequote:Op maandag 5 januari 2009 00:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Resident Evil is nog niet eens afgelopen en die reclame bagger wordt gewoon in gestart....![]()
Was echt gek, niet dat het mijn film is, maar ik zat er toch in en wilde weten hoe het afliep, de reclame komt, gebeurt vaker... En na de reclame gaan ze met heel iets anders verder.....quote:
Ik heb zoiets weleens eerder meegemaakt, ook een keer hadden ze de delen verkeerdom gedaan, het einde kwam na 't eerste reclameblok en 't middendeel na de laatste reclame.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was echt gek, niet dat het mijn film is, maar ik zat er toch in en wilde weten hoe het afliep, de reclame komt, gebeurd vaker... En na de reclame gaan ze met heel iets anders verder.....
Had iets met tijden temaken zei 'ie net tegen iemand aan de telefoon.quote:Op maandag 5 januari 2009 01:16 schreef Sirolf het volgende:
Hee, L3nt ipv Robbert-Jan!
Hoor ook net dat Bert er tegenwoordig op zondag- en woensdagnacht is. Waar zou RJ naartoe zijn dan... volgende nacht misschien?
Welkom medeziekequote:Op maandag 5 januari 2009 05:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen...
Bleuhhh, voel me nog steeds kei ziek!
Maar heb vannacht wel goed geslapen, dat scheelt een boel! kGing al om 20u mn bed in, dus jah, nu is mn slaap op...
Wel leuk om een keertje Domien live te horen
Ze hebben wel gelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 05:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, beste plaat om géén seks op te hebben; meest geopperd "Jordy van Loon"
Hier ookquote:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik de deur niet uit hoef vandaag, is altijd zo'n gedoe met t OV..!quote:Op maandag 5 januari 2009 05:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier ooken het gaat ook gewoon door
![]()
.
Kan mooi tijdens het ontbijtquote:Op maandag 5 januari 2009 05:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren, WTF?!! Je moet zo vroeg op en je gaat eerst achter FOK?
Hihi..
Hier staat er een auto op het parkeerterrein , maar die valt steeds minder opquote:Op maandag 5 januari 2009 05:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat ik de deur niet uit hoef vandaag, is altijd zo'n gedoe met t OV..!
kMoet als ded rest van Nederland wakker is, wel even naar de winkel voor nieuwe tussistin, maar dat is nog geen 100 meter lopen, dus dat moet lukken door die sneeuw, toch?
Wel prachtig mooi trouwens, heel het parkeerterrein voor de deur is leeg, en nu dus één grote witte vlakte
BTW: Murder on the Dancefloor, nice!
Doe ik ook altijd als ik ochtend hebquote:
Werksequote:
Jij een fijne dag danquote:
Nu krijg ik zin om ook te bellen, maar ben bang dat ik verlies dus doe maar nietquote:Op maandag 5 januari 2009 05:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Werkze Bren, en dank je wel
Vrouw met ballen... kheb mn telefoon boven liggen, maar vriendje ligt te slapen...
Oi! Ik laat me provoceren door een Domien!
Je zou de ochtendkrant maar moeten bezorgen..!quote:Op maandag 5 januari 2009 05:45 schreef DaMook het volgende:
Whehe d'r komt hier een scooter langs die meer duwt met benen dan dat ie rijd.
Brrrquote:Op maandag 5 januari 2009 05:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je zou de ochtendkrant maar moeten bezorgen..!
Als ik mee deed zou dat ook zo gegaan zijnquote:
Dat jij ergens in de buurt woont wist ik al, maar waar precies nog steeds nietquote:Op maandag 5 januari 2009 05:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Haha, wel eerlijk!
Hihi, ik vroeg me ineens af waar jij woonde DM, maar hier vlakbij, geen wonder dat we beiden evenveel sneeuw hebben
Omg Eindhoven is precies genoegquote:Op maandag 5 januari 2009 06:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat jij ergens in de buurt woont wist ik al, maar waar precies nog steeds niet.
Tis dat ik jou al een hele tijd op hyves heb en daar iets anders staat dan omgquote:
Goeiemoggelquote:
Owja, en dat is ook zichtbaar voor anderen, muahaha!quote:Op maandag 5 januari 2009 06:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tis dat ik jou al een hele tijd op hyves heb en daar iets anders staat dan omg.
Ben al een paar dagen ziek.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:08 schreef on_air het volgende:
Maandagochtend altijd.
Waarom ben jij er zo vroeg bij.
Moeten ze hem wel eerst weten hequote:Op maandag 5 januari 2009 06:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Owja, en dat is ook zichtbaar voor anderen, muahaha!
Ah well
Idd... kun je beter ff blijven hangenquote:Op maandag 5 januari 2009 06:10 schreef DaMook het volgende:
Eigenlijk zonde om zo naar bed te gaan nu michiel er is.
Veel later als 7 uur ga ik het toch niet maken denk ikquote:Op maandag 5 januari 2009 06:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd... kun je beter ff blijven hangen
Ja, je was er idd heel snel bij!quote:Op maandag 5 januari 2009 06:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel eerst weten he. Ik heb jou volgens mij toegevoegd toen jij voor het eerst of een van de eerste keren in deze reeks kwam
.
Mätig.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ben al een paar dagen ziek.
Gisteravond rond 20u gaan slapen en toen was ik om half 5 klaarwakker...
quote:Op maandag 5 januari 2009 06:15 schreef on_air het volgende:
Had dit trouwens niet in 2008 kunnen blijven?
Duidelijke boodschap lijkt mequote:Op maandag 5 januari 2009 06:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, en kan deze plaat niet helemaal Allein naar de maan geschoten worden?
quote:Op maandag 5 januari 2009 06:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Oi, daar zijn de krantenwijkmeiden... och arme...
Hoi Veenstraquote:
Hehequote:Op maandag 5 januari 2009 06:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, je was er idd heel snel bij!
Zo snel dat ik nog een tijd helemaal niet doorgehad heb welke nick op t forum hoorde bij welke hyves-account
quote:
Zal voor hun ook wel wennen zijn, een fatsoenlijk iemand aan de lijn hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 06:20 schreef Jannekje7 het volgende:
Oi, daar zijn de krantenwijkmeiden... och arme...
Nog 200 topics en dan zijn we 1337!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:12 schreef muisje-eliza het volgende:
Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
[ afbeelding ]
Welke OP? Deze! Deze!
Aaah, morning, it's all over me! Get it off, get it off!quote:
Bijna stoeprand hoogquote:
Iglo is ook wel tofquote:
Fijn! Dat wordt de trein vandaag.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahaha, glad
Echt heel glad, je ziet die auto's ook gewoon doorglijden..
Blijft een leuk filmpjequote:Op maandag 5 januari 2009 06:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahahaha, glad
Echt heel glad, je ziet die auto's ook gewoon doorglijden..
Gelukkig is dit filmpje al van een paar jaar terugquote:Op maandag 5 januari 2009 06:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Fijn! Dat wordt de trein vandaag.
Môgge trouwens.
Beter dat, dan dat ik 100 keer val.quote:Op maandag 5 januari 2009 06:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit filmpje al van een paar jaar terug
Maar trein lijkt me niet onverstandig, als alles tenminste rijdt met die sneeuw
Truste!quote:Op maandag 5 januari 2009 07:13 schreef Jannekje7 het volgende:
Beetje raar om om kwart over 7 's morgens te zeggen, maarruh, weltruste
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo, ik heb net een heeeuuuule grote bak cappucino gezet (met m'n Dolce Gusto), ik denk dat ik de buren er wel wakker mee heb gemaakt want het apparaat is niet geheel ruisloos. Maar ik ben zelf nu tenminste ook wakker.
Prutser...quote:Op maandag 5 januari 2009 06:47 schreef Paul het volgende:
Alsof ik naar Rick van V luister
Ik wil Giel
Grüss Gödt - ofzoietsquote:Op maandag 5 januari 2009 07:39 schreef Cee het volgende:
Mr. Big, To be with you!
Heerlijk al die '90s liedjes. Is het iets van alleen vandaag of gaan we dat de hele week doen? Zo ja, dan heb ik daar absoluut geen moeite mee.
Over moeite gesproken: ik ga een poging wagen om naar het werk te komen in dit Oostenrijk-ogende landschap.
Woensdag, toch.quote:Op maandag 5 januari 2009 07:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wanneer is die Nieuwjaarsparty van michiel? Heb 't even gemist. Lijkt me donderdag?
Oh. Ik en rekenen -_-quote:
Hier is echt veel gevallenquote:Op maandag 5 januari 2009 09:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi gezicht , jammer dat wij dat niet hebben in ons gebied.
quote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG! ik zei laatst nog tegen mn man dat ik blij was dat ik DIT liedje nog niet had gehoord
Cultuur barbaarquote:Op maandag 5 januari 2009 09:35 schreef muisje-eliza het volgende:
OMG! ik zei laatst nog tegen mn man dat ik blij was dat ik DIT liedje nog niet had gehoord
Ik vind het ook een beetje tequote:Op maandag 5 januari 2009 09:37 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind er gewoon geen klap aanecht zoooo zoetsappig
Ze zal wel blij lopen te keffen en te springen, het adoptiekindjequote:Op maandag 5 januari 2009 09:42 schreef muisje-eliza het volgende:
ben benieuwd hoe Ekdom het heeft met zn dochtertje
hoezow?quote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef Sersjee het volgende:
Hoor nu pas dat ze "I pity the fool" zingt... Legendarisch stukje tekst
Verschrikkelijk idd. Als een chipmunkquote:Op maandag 5 januari 2009 09:55 schreef Intrepidity het volgende:
Wat heeft die Duffy toch een ontzettende zeikstem.. zum kotzen
Ik moet spontaan aan Friends denken!quote:
"The eyesore from the Liberace House of Crap!"quote:Op maandag 5 januari 2009 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet spontaan aan Friends denken!
"A reject from the mister T. collection: I pity the fool that wears all my jewelry, I DO PITY.....Oh hi Joey"
Geniaal stukje
quote:Op maandag 5 januari 2009 10:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"The eyesore from the Liberace House of Crap!"
Ik schuif mika toch ook maar onder de hamster/chipmunksquote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd. Als een chipmunk.
Misschien ben ik wat laat met dit, maar ik moest op vandale.nl zijn. Kom ik niet heel vaak....quote:Woord van het jaar 2008 is swaffelen
Van 1 t/m 15 december kon gestemd worden op de tien genomineerde woorden voor hét Woord van het jaar 2008. Op internetsites, weblogs, nieuwsgroepen en in tv-programma’s werd de afgelopen weken vaak en veel gediscussieerd over de genomineerde woorden en werden er oproepen tot stemmen geplaatst. 55.000 mensen hebben de site www.woordvanhetjaar.nl bezocht en ruim 16.000 mensen lieten daar hun stem achter.
Met 57% van de stemmen is swaffelen winnaar van deze verkiezing en gaat het woord de geschiedenis in als hét Woord van het jaar 2008.
Het sneeuwt hier niet (meer) maar er ligt wel een centimeter of 5, als ik het zo zie. Zo maar eens naar buiten. (fiets of auto....?)quote:
Janne! je staat op de TjibbeTjibsema hyvesquote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh...
kHeb het het spannende muziekje als ringtone op mn foon en laatst ging-ie af bij de bushalte en moest een kerel al lachen. Later hoorde ik m t neurieën in de bus
Excuse me?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Janne! je staat op de TjibbeTjibsema hyves
Onze kat houdt van sneeuwquote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier overigens veeeel sneeuw. Dalijk ff t balkon kat-proof maken, Poekie zit zo te kijken... Wss rent-ie na één pootje in de sneeuw weer naar binnen; "kkkkkoud baas!"
Hahahahahaha, goeie keusquote:Op maandag 5 januari 2009 10:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh...
kHeb het het spannende muziekje als ringtone op mn foon en laatst ging-ie af bij de bushalte en moest een kerel al lachen. Later hoorde ik m t neurieën in de bus
Wordt het beestje niet blauw dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:01 schreef Intrepidity het volgende:
Onze kat houdt van sneeuwKom je s'ochtends buiten, heb je een katvormig gat in de sneeuw
Intrepidity! Ben je niet meer op irc?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:03 schreef Intrepidity het volgende:
Geen idee of ie blauw is onder al dat haar, maar dat is z'n eigen probleem
Bij mij naast het huis loopt een (nu dichtgevroren) sloot, en daar loopt al een paar dagen regelmatig een kat overheen... terwijl mijn eigen kat als de dood is ervoor...quote:Op maandag 5 januari 2009 11:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier overigens veeeel sneeuw. Dalijk ff t balkon kat-proof maken, Poekie zit zo te kijken... Wss rent-ie na één pootje in de sneeuw weer naar binnen; "kkkkkoud baas!"
Goh, wie heeft die er nou op gezet...?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://tjibbetjibsma.hyves.nl/
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Goh, wie heeft die er nou op gezet...?
Glacier! Dat IRC verwatert altijd bij mijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef Glacier het volgende:
[..]
Intrepidity! Ben je niet meer op irc?
Tjibbe heeft gewoon een Renault 5!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://tjibbetjibsma.hyves.nl/
Leuke foto though!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:04 schreef Jannekje7 het volgende:
Goh, wie heeft die er nou op gezet...?
Even naar een andere plaats gaan om sneeuw te pakken voor in het gatquote:Op maandag 5 januari 2009 11:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Hier ook,
al ging er net een ekster op de reling van t balkon zitten en nu zit er een gat in de sneeuw op de reling![]()
Of de betreffende ekster voor straf vastspijkeren op de railingquote:Op maandag 5 januari 2009 11:15 schreef Glacier het volgende:
[..]
Even naar een andere plaats gaan om sneeuw te pakken voor in het gat
Tuurlijk! De key is wel veranderd, dus als je weer wilt joinen, moet je me ff een PM sturenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef Intrepidity het volgende:
Glacier! Dat IRC verwatert altijd bij mijDan zit ik er een paar weken superveel op, en dan vergeet ik het weer
Is het nog gezellig in #Twinky?
Ja, er zijn nog veel meer "leuke" foto's van die middag/avond, maar laat ik die hier lekker veilig op mn computer laten staanquote:
Sterktequote:Op maandag 5 januari 2009 11:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet zometeen naar t werk
Bij mij zijn ze ook wel veilig hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, er zijn nog veel meer "leuke" foto's van die middag/avond, maar laat ik die hier lekker veilig op mn computer laten staan
Sterkte!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza moet zometeen naar t werk
Dat item verdwijnt dus ook?! Vind ik aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant had ik dat item ook wel een beetje gehoordquote:Op maandag 5 januari 2009 00:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
MetMichielIsHetElkeDagFeest is ook history, dus er zijn wel meer veranderingen.
Ah, logo weer gevonden!
[ afbeelding ]
Lekker dan.. hoop dat al het ijs voor die tijd ff wegsmeltquote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef -Hans- het volgende:
wtf het schijnt vanavond - 13 te gaan worden?! Damn!
Ik vrees dat je daar niet op hoeft te rekenen want het is nu eigenlijk overal nog onder 0 en veel warmer schijnt het vandaag niet te wordenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Lekker dan.. hoop dat al het ijs voor die tijd ff wegsmelt
Gevoelstemperatuur , -7 wordt het maar door oosterwind komt er chillfactor -6 bijquote:Op maandag 5 januari 2009 11:47 schreef -Hans- het volgende:
wtf het schijnt vanavond - 13 te gaan worden?! Damn!
Echte temperatuur of gevoelstemeratuur?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:48 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Lekker dan.. hoop dat al het ijs voor die tijd ff wegsmelt
Als de zon er goed op staat wil het ook net onder 0 nog wel eens smeltenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daar niet op hoeft te rekenen want het is nu eigenlijk overal nog onder 0 en veel warmer schijnt het vandaag niet te worden.
Kijk is naar buiten , zie jij enige vorm van zon die nog door de wolken heen kan prikkenquote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als de zon er goed op staat wil het ook net onder 0 nog wel eens smelten
Hier in Amersfoort schijnt de zonquote:Op maandag 5 januari 2009 11:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijk is naar buiten , zie jij enige vorm van zon die nog door de wolken heen kan prikken
hier in Utrecht verwacht ik nog wel een sneeuwbui vandaag.
Ah,dat antwoord zocht ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur , -7 wordt het maar door oosterwind komt er chillfactor -6 bij
Da's overdag. Zou vannacht tot onder -15 kunnen dalen boven sneeuw.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur , -7 wordt het maar door oosterwind komt er chillfactor -6 bij
Ooh op zo'n manier, maar nog hartstikke koud natuurlijk. Het is volgens mij wel erg lang geleden dat het zo koud was als de afgelopen periodequote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hier in de het Noorden schijnt de zon in elk geval al flink, maar het is door de wind echt freaking koud.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Als de zon er goed op staat wil het ook net onder 0 nog wel eens smelten
Damn! hier geen mm aan sneeuw..quote:Op maandag 5 januari 2009 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier is 't nu net gestopt met sneeuwen. Zeker 10-15 centimeter.
Hier in het westen (Leiden) is het half-bewolkt-half-onbewolkt, met op het moment daardoor even geen zon.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier in de het Noorden schijnt de zon in elk geval al flink, maar het is door de wind echt freaking koud.
[..]
Damn! hier geen mm aan sneeuw..
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
als is ruben iets leuker qua grappen
Ik ook, maar Roosbeef is toch niet geworden wat ik er ooit van verwachtte.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:39 schreef Sersjee het volgende:
Meestal als Rob met een haat/liefde-plaat komt vind ik die tof, maar dit...
hoezo? We mogen toch wel gewoon zeggen dat hij een radio2 leeftijd heeftquote:Op maandag 5 januari 2009 12:44 schreef broer het volgende:
Stenders op zoek naar beschaving... Hij wordt oud.
(Of is dat ook gevloek in de Stenders-kerk?)
Zoiets zei Giel Beelen toen Stenders wegging bij Yorin. "Rob is een radioman. Die komt wel weer ergens aan de bak. Bij Radio 2, bijvoorbeeld."quote:Op maandag 5 januari 2009 12:45 schreef rubbereend het volgende:
hoezo? We mogen toch wel gewoon zeggen dat hij een radio2 leeftijd heeft
Ach Stenders maakt ook genoeg sneren naar Giel.quote:Op maandag 5 januari 2009 12:48 schreef broer het volgende:
[..]
Zoiets zei Giel Beelen toen Stenders wegging bij Yorin. "Rob is een radioman. Die komt wel weer ergens aan de bak. Bij Radio 2, bijvoorbeeld."
Mooie terugnaai-actie vond ik dat.
NK is tot nu toe elk jaar nog geweest toch, maar dan in het buitenland op natuurijs ?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef Sersjee het volgende:
Ergens jammer dat er een NK op natuurijs komt, want tot op heden is een kennis van me de laatste kampioen...
Da's een open NK.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
NK is tot nu toe elk jaar nog geweest toch, maar dan in het buitenland op natuurijs ?
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:15 schreef Sersjee het volgende:
"Dag Mari, wie heeft jou binnen gelaten?"
Van wie is die gestreepte Alfa-Romeo?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik pak wel even een oude foto om te laten zien hoe het er hier uitziet (is namelijk niet veranderd):
[ link | afbeelding ]
Dus er zijn nog geen foto's van Robbie's nieuwe haircut . . .quote:Op maandag 5 januari 2009 13:55 schreef Steephsel het volgende:
Gaat Stenders op de cam, gaat t beeld op zwart![]()
![]()
Niet dat ik weetquote:Op maandag 5 januari 2009 14:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dus er zijn nog geen foto's van Robbie's nieuwe haircut . . .![]()
Hier serieus echt geen mm, maar dan ook echt nergens. Ben net even buiten wezen kijken en zelfs op de sloten hier ligt niets. 't is hier trouwens ook half-bewolkt geworden en ook hier zijn de plassen/sloten nog net zo bevroren als de week ervoorquote:Op maandag 5 januari 2009 12:00 schreef Sirolf het volgende:
Hier in het westen (Leiden) is het half-bewolkt-half-onbewolkt, met op het moment daardoor even geen zon.
Verder ligt er ook hier geen millimeter sneeuw, enkel reeds onder water staande gedeelten (plassen, sloten, enz.) zijn bevroren, net als de vorige week.
Morguh!quote:
Middag MarijeHquote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag![]()
Paul Rabbering is weer terug.
Goeiemorgenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag![]()
Paul Rabbering is weer terug.
quote:If I caught my kids watching this video I would lock them in the closet and force them to listen to Slayer’s Reign In Blood on repeat until they came to their senses. Hasn’t Germany already done enough damage?
quote:Op maandag 5 januari 2009 14:33 schreef Sersjee het volgende:
Goede quote over Tokio Hotel's Monsoon:
[..]
Jep, Stenders heeft 'm ff aangehad.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:44 schreef MarijeH het volgende:
Is de webcam bij jullie ook op zwart?
D.Rose en Sersjee
Hier staat ie niet aan, dus behoorlijk zwartquote:Op maandag 5 januari 2009 14:44 schreef MarijeH het volgende:
Is de webcam bij jullie ook op zwart?
D.Rose en Sersjee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |