mwa hier niet echt een dun laagjequote:Op maandag 5 januari 2009 10:02 schreef Kluts het volgende:
Zo gruwelijk veel sneeuw ligt er toch ook weer niet? Ik snap echt niet waarom het halve land op zijn gat ligt bij een laagje sneeuw zeg.
Hehe, daar had ik ook nog niet over nagedachtquote:
Ik ben daar altijd heel makkelijk in, ik zoen helemaal niemand met felicitaties op werk enzo, ik geef altijd alleen een hand. Zo ontkom je aan die engerds die je graag gelukkig nieuwjaar willen zoenen.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef MNR het volgende:
Manager hier:
"De gemiddelde vrouw krijgt 121 zoenen met Nieuwjaar".
"Hoeveel heb je er al gehad?"
ik ben blij dat ik sinds een maand niet meer naar eindhoven hoefquote:
Wat kwam je in Eindhoven doen?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik sinds een maand niet meer naar eindhoven hoef
je woont zeker noord westen van NLquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over sneeuw en gladheid? Hier is niks aan de hand, geen sneeuw en niks gemerkt van gladheid.
Nouw... er ligt hier best een dik pak sneeuw voor de deur. En verder is het gewoon gladquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Waarom heeft iedereen het toch over sneeuw en gladheid? Hier is niks aan de hand, geen sneeuw en niks gemerkt van gladheid.
half jaar gedetacheerd bij de brandweerquote:
Tja, Almere hè?quote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
Dat is prima. Ga je gang.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Shoombak het volgende:
als verse single ga ik hier ook maar meespammen
Ah, geinigquote:Op maandag 5 januari 2009 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
half jaar gedetacheerd bij de brandweer
brandweer in centrum. Waar werk jij ergens in ehv dan ?quote:
Vorig jaar heb ik de eerste twee "werkdagen" gewoon vrij genomen om al dat gelul te ontwijken. Echt, werk hier op een kantoor van zo'n 150 man en je hebt dan van die gasten die gewoon een uur rondlopen om iedereen een GNJ te wensen...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:03 schreef MNR het volgende:
Manager hier:
"De gemiddelde vrouw krijgt 121 zoenen met Nieuwjaar".
"Hoeveel heb je er al gehad?"
welkom dan maarquote:Op maandag 5 januari 2009 10:07 schreef Shoombak het volgende:
als verse single ga ik hier ook maar meespammen
ik heb daar ook zo'n hekel aan, al die mensen die je normaal nooit zie of thuiswerken komen dan ineens iederen gelukkig nieuwjaar wensen. En al die vrouwen die dan weer moeten zoenen, bah.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik de eerste twee "werkdagen" gewoon vrij genomen om al dat gelul te ontwijken. Echt, werk hier op een kantoor van zo'n 150 man en je hebt dan van die gasten die gewoon een uur rondlopen om iedereen een GNJ te wensen...
Mennnnnnnnnnn, ga aan het werk en val me niet steeds lastig zeg! Al dat gelul. Stuur een mail rond en klaar. Ik weet wel dat je me zogenaamd het allerbeste wenst, tief op zeg!
Nu zitten ze met z'n allen oliebollen te vreten op de 5e en zogenaamd sociaal naar elkaar toe te zijn. "Goh, hoe was je O&N, nog wat gedaan?! ""Nee slet, ik ben vroeg naar bed gegaan en heb een boek gelezen, ja tuurlijk heb ik wat gedaan!!! " randdebiel...
Zo, die frustratie is er weer uit...
Heb geen vaste werkplek. Ons kantoor staat alleen in Eindhoven. Het is me nooit opgevallen dat er een brandweer in Eindhoven in het centrum was. Zal eens beter kijken.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
brandweer in centrum. Waar werk jij ergens in ehv dan ?
Zie onderstaandquote:
Leuk Q, leukquote:
Haha!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:12 schreef Adolecens het volgende:
Vorig jaar heb ik de eerste twee "werkdagen" gewoon vrij genomen om al dat gelul te ontwijken. Echt, werk hier op een kantoor van zo'n 150 man en je hebt dan van die gasten die gewoon een uur rondlopen om iedereen een GNJ te wensen...
Mennnnnnnnnnn, ga aan het werk en val me niet steeds lastig zeg! Al dat gelul. Stuur een mail rond en klaar. Ik weet wel dat je me zogenaamd het allerbeste wenst, tief op zeg!
Nu zitten ze met z'n allen oliebollen te vreten op de 5e en zogenaamd sociaal naar elkaar toe te zijn. "Goh, hoe was je O&N, nog wat gedaan?! ""Nee slet, ik ben vroeg naar bed gegaan en heb een boek gelezen, ja tuurlijk heb ik wat gedaan!!! " randdebiel...
Zo, die frustratie is er weer uit...![]()
op 5 min loop afstand van de heuvelgaleriequote:Op maandag 5 januari 2009 10:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen vaste werkplek. Ons kantoor staat alleen in Eindhoven. Het is me nooit opgevallen dat er een brandweer in Eindhoven in het centrum was. Zal eens beter kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |