Ik weet het niet eigenlijk. Denk een combinatie van beiden. Maar 1x zo'n pakketje van 20 euro kopen wil ik wel proberen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef Sometimes het volgende:
Heb je 's nacht echt een hongergevoel of psychische honger (drang om te eten zonder feitelijke honger)?
In het eerste geval zou het eventueel misschien mogelijk met 22 slagen om de arm kunnen werken (al was het maar als placebo). In het tweede geval helpt het sowieso niet.
Inderdaad, mochten ze werken (wat ik betwijfel) dan komt je normale eetlust weer terug zodra je kapt met ze gebruiken en wordt je weer een dikkertje. En ik denk niet dat ze goed werken, want mijn buurvrouw is nog steeds een ronde ton.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:01 schreef Uro het volgende:
En je was van plan om de rest van je leven die pilletjes te blijven slikken?
Dat doe ik juist al heel veel. Het enige probleem is het 's nachts eten (ik leef volgens een soort van Amerikaans ritmequote:Op maandag 5 januari 2009 01:19 schreef star_gazer het volgende:
Kom van je luie aars af en ga sportenZelfs als je niets aan je eetpatroon verandert zul je merken dit nut heeft
Dat zou nog eens een goede hoax zijn..quote:Op maandag 5 januari 2009 10:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Volgens mij is het gewoon een (dure) placebo...
Je slikt er één en je denkt gelijk dat je geen honger meer hebt...
Dat zal toch zeker wel in de bijsluiter staan?quote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef Greetings het volgende:
Alleen vroeg ik me af of ik die pil nou in z'n geheel inclusief omhulsel moest doorslikken, of dat ik hem in mijn mond moet laten "smelten" zeg maar. Wat doen jullie?
hoe bedoel je, inclusief omhulsel, zit er nog iets omheen dan?quote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef Greetings het volgende:
Mensen die het gebruiken inmiddels?
Heb het zelf paar dagen geleden gekocht, en ik moet zeggen ik had 's avonds idd geen honger meer.
Alleen vroeg ik me af of ik die pil nou in z'n geheel inclusief omhulsel moest doorslikken, of dat ik hem in mijn mond moet laten "smelten" zeg maar. Wat doen jullie?
Ja, het is een capsule die ook eetbaar is.quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hoe bedoel je, inclusief omhulsel, zit er nog iets omheen dan?
is het een capsule?
Heb jij de verkeerde voor je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Koert het volgende:
Ongeveer elke post raadt je de aanschaf van de pillen af, maar je koopt ze toch?!
Succes met pillen slikken, ik hoop dat je ze wel in je mond krijgt met dat bord voor je kop.
Als je wilt voorkomen dat je laat op de avond een hele zak chips/snoep naar binnenwerkt: haal het dan gewoon niet in huis! Sim-pelquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:12 schreef Étoile het volgende:
Hmmm volgens mij zijn het gewoon een soort vezels die in contact met water opzetten in je maag. Ik heb even gegoogled en vond o.a. dat bij De Tuinen Juso vezels te koop zijn die hetzelfde effect hebben, maar veel goedkoper zijn.
Waarom ga je savonds zo laat naar bed? Je kan toch niet altijd die pillen blijven gebruiken omdat je savonds nog trek krijgt?
Volgens mij kan je beter eerder op de avond een grote bak met magere kwark (event. met wat fruit) eten als je last hebt van een hongergevoel. En verder een 'normaal' leefritme aanhouden met 3 gezonde maaltijden, 2/3 tussendoortjes en genoeg slaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |