abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64665619
http://www.drogisterij.nl/catalog/product_info.php?products_id=2993&osCsid=c6cd49a47f0d7cc4f6420b07d3fa9d86

http://www.gezondheid.nl/nieuwsartikel.php?nieuwsartikelID=4208

Zag net op TV een reclame voor Obesimed, een pilletje wat je automatisch een vol gevoel geeft waardoor je automatisch minder gaat eten. Het is niet alleen geschikt voor zwaar overgewicht, maar ook voor licht overgewicht. Gebruikt iemand het al en hoe bevalt het?
Mijn plan is echter om het niet te gaan gebruiken voor de dagelijkse maaltijden, maar juist ergens aan het eind van de avond zodat ik daarna niet meer ga eten (want 's nachts eten is mijn probleem, overdag eet ik niet ongezond of veel). Zou dat ook kunnen of is dat niet gezond?
pi_64666026
TVP
pi_64666579
Heb je 's nacht echt een hongergevoel of psychische honger (drang om te eten zonder feitelijke honger)?

In het eerste geval zou het eventueel misschien mogelijk met 22 slagen om de arm kunnen werken (al was het maar als placebo). In het tweede geval helpt het sowieso niet.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 4 januari 2009 @ 22:06:35 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_64666634
Volgens mij is het vergelijkbaar met die vol-gevoel-geef-pillen die je sowieso al bij de Kruidvat e.d. kan kopen... Ik heb die dingen wel eens gevroten, maar merkte er weinig van.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_64666982
quote:
Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef Sometimes het volgende:
Heb je 's nacht echt een hongergevoel of psychische honger (drang om te eten zonder feitelijke honger)?

In het eerste geval zou het eventueel misschien mogelijk met 22 slagen om de arm kunnen werken (al was het maar als placebo). In het tweede geval helpt het sowieso niet.
Ik weet het niet eigenlijk. Denk een combinatie van beiden. Maar 1x zo'n pakketje van 20 euro kopen wil ik wel proberen.
Over Kruidvat: weet niet of dat hetzelfde is, zal ze eens vergelijken. Dit werd echter gepresenteerd alsof het iets nieuws was (logisch ook wel, anders verkoopt het niet).
pi_64667070
ik zag het liggen vorige week, en vlak erna de reclame
ik weet het niet hoor, ik heb altijd zoiets van; als het echt zou werken, zouden we het allemaal weten, toch?
hoelang wordt er al niet gezocht naar een wonderpilletje?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 4 januari 2009 @ 23:01:44 #7
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_64669356
En je was van plan om de rest van je leven die pilletjes te blijven slikken?
pi_64673396
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:01 schreef Uro het volgende:
En je was van plan om de rest van je leven die pilletjes te blijven slikken?
Inderdaad, mochten ze werken (wat ik betwijfel) dan komt je normale eetlust weer terug zodra je kapt met ze gebruiken en wordt je weer een dikkertje. En ik denk niet dat ze goed werken, want mijn buurvrouw is nog steeds een ronde ton.

Gewoon minder eten dan dat je verbruikt, simpûl.
  maandag 5 januari 2009 @ 01:19:19 #9
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_64673665
Kom van je luie aars af en ga sporten Zelfs als je niets aan je eetpatroon verandert zul je merken dit nut heeft
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_64674602
quote:
Op maandag 5 januari 2009 01:19 schreef star_gazer het volgende:
Kom van je luie aars af en ga sporten Zelfs als je niets aan je eetpatroon verandert zul je merken dit nut heeft
Dat doe ik juist al heel veel. Het enige probleem is het 's nachts eten (ik leef volgens een soort van Amerikaans ritme ) en als die pilletjes me zouden kunnen helpen daarvanaf te komen, dan leef ik zeer gezond, aangezien ik overdag niet teveel of ongezond eet. Hopelijk hoef ik die pilletjes dan inderdaad niet langer dan bijv 2 maanden te slikken, en ben ik daarna zo gewend aan het niet meer eten 's nachts dat zelfs een klein hongergevoel me dan niet meer in de weg staat.
  maandag 5 januari 2009 @ 08:41:04 #11
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64675943
Die pillen gaan dáar echt niet bij werken en er zijn al zoveel pilletjes die een stuk goedkoper zijn en hetzelfde pretenderen.
Maar beter ga je naast dat sporten gewoon een kist of 3 aan manderijntjes inslaan i.p.v de frituur aangooien midden in de nacht of een zak chips weg werken, anders hoef je net zo goed niet te gaan sporten natuurlijk.

En dat hongergevoel is gewoon een kwestie van gewenning aan meer dan dat je nodig hebt denk ik, heb het zelf ook tijden gehad en het was gewoon een automatisme geworden, net als het laat naar me nest gaan trouwens.
Overigens heb ik nu zelf iets heel anders, last van de darmen, weinig naar het toilet enz. en de nodige extra vezels (uit een potje dus) die ik nu binnenkrijg i.c.m andere zaken uit een potje die de boel weer in balans moeten brengen gaven hetzelfde resultaat, veel minder dat gevoel dat je echt iets moet pakken.
pi_64678339
Volgens mij is het gewoon een (dure) placebo...
Je slikt er één en je denkt gelijk dat je geen honger meer hebt...
Rise or Die Trying!
  maandag 5 januari 2009 @ 11:23:27 #13
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_64679433
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:44 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Volgens mij is het gewoon een (dure) placebo...
Je slikt er één en je denkt gelijk dat je geen honger meer hebt...
Dat zou nog eens een goede hoax zijn..
pi_64850564
Obesimed® is een nieuw medisch hulpmiddel voor de behandeling van overgewicht. Het absorbeert grote hoeveelheden water waardoor een natuurlijke substantie wordt gevormd die de maag vult. Dit geeft een vol gevoel. Je gaat vanzelf minder eten.
{cut en paste van obesimedsite}

Bestaat dus al langer, alle vulpillen werken op dezelfde manier, je neemt ze voor de maaltijd in met veel water. De pillen zwellen op en je voelt je vol.
pi_64948677
Speed werkt beter en is waarschijnlijk goedkoper
  maandag 12 januari 2009 @ 14:25:06 #16
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_64948766
gewoon zelf bepalen wat je in je mond stopt en daarvoor verantwoordelijkheid nemen is zeker te moeilijk?
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_64950444
1 woord: discipline.
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
pi_64950457
laten we die discussie hier niet aangaan
pi_67766748
Mensen die het gebruiken inmiddels?
Heb het zelf paar dagen geleden gekocht, en ik moet zeggen ik had 's avonds idd geen honger meer.

Alleen vroeg ik me af of ik die pil nou in z'n geheel inclusief omhulsel moest doorslikken, of dat ik hem in mijn mond moet laten "smelten" zeg maar. Wat doen jullie?
  maandag 6 april 2009 @ 18:20:03 #20
112118 ijsklont
Ice Cold Robot
pi_67767360
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef Greetings het volgende:
Alleen vroeg ik me af of ik die pil nou in z'n geheel inclusief omhulsel moest doorslikken, of dat ik hem in mijn mond moet laten "smelten" zeg maar. Wat doen jullie?
Dat zal toch zeker wel in de bijsluiter staan?
Life sucks, but not when you're a robot.
discogs collection - Fotoboek - Ik luister..
  maandag 6 april 2009 @ 18:21:31 #21
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67767390
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef Greetings het volgende:
Mensen die het gebruiken inmiddels?
Heb het zelf paar dagen geleden gekocht, en ik moet zeggen ik had 's avonds idd geen honger meer.

hoe bedoel je, inclusief omhulsel, zit er nog iets omheen dan?
is het een capsule?
pi_67780698
heb niets gelezen van het topic verder, maar om af te vallen moet je sporten en verantwoord eten.
Dieten is al bewezen dat het averechts werkt, etc.. ook is meer als 2kilo per maand afvallen al bewezen niet positief,
pi_67781646
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hoe bedoel je, inclusief omhulsel, zit er nog iets omheen dan?
is het een capsule?
Ja, het is een capsule die ook eetbaar is.

En een bijsluiter zit er vreemd genoeg niet bij.
pi_67787115
Ongeveer elke post raadt je de aanschaf van de pillen af, maar je koopt ze toch?!

Succes met pillen slikken, ik hoop dat je ze wel in je mond krijgt met dat bord voor je kop.
pi_67787631
Hmmm volgens mij zijn het gewoon een soort vezels die in contact met water opzetten in je maag. Ik heb even gegoogled en vond o.a. dat bij De Tuinen Juso vezels te koop zijn die hetzelfde effect hebben, maar veel goedkoper zijn.

Waarom ga je savonds zo laat naar bed? Je kan toch niet altijd die pillen blijven gebruiken omdat je savonds nog trek krijgt?

Volgens mij kan je beter eerder op de avond een grote bak met magere kwark (event. met wat fruit) eten als je last hebt van een hongergevoel. En verder een 'normaal' leefritme aanhouden met 3 gezonde maaltijden, 2/3 tussendoortjes en genoeg slaap.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_67799226
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Koert het volgende:
Ongeveer elke post raadt je de aanschaf van de pillen af, maar je koopt ze toch?!

Succes met pillen slikken, ik hoop dat je ze wel in je mond krijgt met dat bord voor je kop.
Heb jij de verkeerde voor je?
pi_67799289
Van drogisterij.nl:
quote:
De capsule in zijn geheel innemen.
pi_67801899
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:12 schreef Étoile het volgende:
Hmmm volgens mij zijn het gewoon een soort vezels die in contact met water opzetten in je maag. Ik heb even gegoogled en vond o.a. dat bij De Tuinen Juso vezels te koop zijn die hetzelfde effect hebben, maar veel goedkoper zijn.

Waarom ga je savonds zo laat naar bed? Je kan toch niet altijd die pillen blijven gebruiken omdat je savonds nog trek krijgt?

Volgens mij kan je beter eerder op de avond een grote bak met magere kwark (event. met wat fruit) eten als je last hebt van een hongergevoel. En verder een 'normaal' leefritme aanhouden met 3 gezonde maaltijden, 2/3 tussendoortjes en genoeg slaap.
Als je wilt voorkomen dat je laat op de avond een hele zak chips/snoep naar binnenwerkt: haal het dan gewoon niet in huis! Sim-pel
Een bak kwark eten is wel een goede optie, ja.
pi_69067503
Hmmm,

ik merk dat hier geen mensen zijn die ook echt problemen hebben met afvallen.
Niet zo erg dat het je leven lang zal beheersen tenminste....

Zelfdiscipline, van je luie reed af komen enzovoorts is niet altijd genoeg, helaas. Overgewicht is een groot probleem wat je niet moet onderschatten...vaak zit er veel meer achter en is sporten niet genoeg.

Ik heb het middel sinds vandaag in huis en ga eens kijken hoe het bevalt. Gewoon even een weekje aankijken en hopelijk helpt het om de draad weer op te gaan pakken...want zo zie ik het...het is een hulpmiddel om weer in het ritme te komen van het afvallen....geen wondermiddel die je je leven lang moet gaan slikken...dat lijkt mij niet echt de bedoeling.

Het middel is natuurlijk en er zit een bijsluiter bij. Ook staat er duidelijk vermeld dat je de capsule in zijn geheel moet doorslikken met 2 glazen water....niet in de mond laten smelten oid want het middel moet in je maag uiteenvallen....niet in al in de mond.

Ik ben eerder al 20 kilo afgevallen waarvan er helaas al 8 weer bij zijn gekomen...puur omdat ik mezelf er niet toe kan zetten..en het is niet zo dat ik de hele dag door vreet maar gewoon....alles wat ik eet komt eraan dus ik moet bij alles opletten en dat is niet altijd makkelijk.

Ik ga het middel uitproberen en als jullie willen kan ik mijn bevindingen wel even laten weten.

Groetjes
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:59:10 #30
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69071666
Je zegt zelf al waar het aan schort mijn inziens, je viel destijds 20 kilo af en dat is vast niet vanuit het niets gekomen of enkel door zo'n pilletje.
Echt niet alles wat je eet komt eraan hoor, dan eet je gewoon teveel van de verkeerde dingen in een verkeerd patroon.
Het grote probleem bij al die mensen die drastisch willen afvallen is dat ze die crash/jojo enz. dieëten volgen en dat werkt in het begin verdomde goed en daarna valt het resultaat tegen omdat het lichaam het geintje door heeft en komt het er twee keer zo snel weer aan doordat de mensen door te weinig resultaat te weinig ervoor willen doen.

Het is gewoon simpel op papier en nog met gegarandeerd succes (als je lichamelijk vérder niets mankeert) ook als je écht gezond eet, voldoende sport, goed slaapt, variatie in je eten hebt/uitgebalanceerd en natuurlijk voldoende kcal binnen krijgt.
Maar oke, succes met de zoveelste aankoop.
pi_69084107
In je hoofd is het hongergevoel gekoppeld aan de drang om te eten.
Probeer net als bij Anorexia patiënten dat honger gevoel in een positief gevoel om te zetten.

Werkte bij mij ook
'La operación fue, perfecta' Betancourt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')