quote:Op zondag 4 januari 2009 20:45 schreef miss_sly het volgende:
*knip*
En met betrekking tot de kinderopvang: waar letten jullie op? Mijn schoonzusje zei bijvoorbeeld dat ze het zo vervelend vond dat er voor hun tweede geen horizontale groep was, maar iemand anders zei dat verticaal veel fijner was omdat ze dan meer leren en niet zo passief liggen te liggen. En ik heb een opvang gezien dat ermee adverteert dat ze 'volgens de Gordon-methode' te werk gaan. Is dat goed of slecht? Hoe kan ik dat als aanstaande-voor-de-eerste-keer-moeder die zelf nog moet uitzoeken hoe ze gaat opvoeden nou weten?
Misschien heb je hier iets aan miss-sly:quote:Op zondag 4 januari 2009 21:15 schreef miss_sly het volgende:
Die overkoepelende organisatie, is dat voor Amsterdam? Heb je daar nog een linkje van toevallig?
Laat ik nou in de vaste overtuiging leven dat jij in Amsterdam woontquote:Op zondag 4 januari 2009 21:17 schreef Lois het volgende:
Nee was voor onze woonplaats,niet in Amsterdam helaas.
Kan ik hieruit afleiden dat het bij andere kinderdagverblijven normaal is dat de kinderen de hele dag binnen zitten???quote:Op zondag 4 januari 2009 23:19 schreef Franneh het volgende:
Bij ons staat er bijv. ook in het beleid dat kinderen min. 1 x per dag naar buiten moeten om een frisse neus te halen (+ verhaal erbij) mits het slecht weer is natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |