Ik heb hier trouwens ook nog de 2006 jaarmix. Ook best geinig om die weer eens te horenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:25 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand nog de jaarmix 2007 luisteren van DJ Sandstorm?
* muisje-eliza gaat weer verder film kijken
Pirates of the carabean
mag ik die hebben van jou?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens ook nog de 2006 jaarmix. Ook best geinig om die weer eens te horen.
bedankt Hansquote:Op zondag 4 januari 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik pm je wel even![]()
trusten Borisz
Hij staat ook nog gewoon in MP3-vorm op de Publieke Omroep-servers.quote:
is die anders van kwaliteit dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 23:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij staat ook nog gewoon in MP3-vorm op de Publieke Omroep-servers.
http://audio.omroep.nl/po(...)hief/20061231-20.mp3
Graag gedaan hoor, maar ik zie net dat Sirolf schrijft dat de mix ook op de site staat van de PO. Dus als je de mix echt snel wilt hebben dan zou ik toch voor die optie gaanquote:
die is zeker snelquote:Op zondag 4 januari 2009 23:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, maar ik zie net dat Sirolf schrijft dat de mix ook op de site staat van de PO. Dus als je de mix echt snel wilt hebben dan zou ik toch voor die optie gaan. Ik denk namelijk dat de mix die je nu download exact hetzelfde is als op de site van de PO (weet ik niet 100% zeker).
Ja, tegen dat soort snelheden kan ik echt niet opquote:Op zondag 4 januari 2009 23:50 schreef muisje-eliza het volgende:
die is zeker snelbijna klaar!
bedankt voor de moeite Hans
Had ik niet verwacht..quote:23:50| Mgmt - Kids
23:28| Anderson - Trevor On The Dancefloor
quote:Op zondag 4 januari 2009 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij is het nu een zender uit Frankrijk
Doet Veenstra morgen de ochtendshow?
Aha, tof! gaat een druk weekje worden voor Veenstra. Geloof dat we ook mogen kennismaken met het vernieuwde MetMichielquote:
Klopt! Veenstra ma-vr in de ochtend van 6 tot 10 uur, ma-do 19-22 MetMichiel 3.0 en vrijdag natuurlijk ook nog EkStra Weekend en de Freaknacht.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha, tof! gaat een druk weekje worden voor Veenstra. Geloof dat we ook mogen kennismaken met het vernieuwde MetMichiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |