Pak gewoon de stofzuiger! Of een appeltaart.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
Oh, dit is misschien wel leuk om vanavond te kijken:
Van Rossem in Amerika
Wel EO, maar ook Maarten.
Nee, ik was opeens heel snel met overeind komen en dat ding nog net op tijd terug op de bank te krijgen. Maar kussentjes op de grond leggen is helemaal geen gek idee met mijn motoriek. En dat is geen Pop Art, maar pin-up kitsch!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maar de val werd gebroken door het al even pop-arty kussentje eronder?
Oww jaaah! Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:44 schreef Copycat het volgende:
Oh, dit is misschien wel leuk om vanavond te kijken:
Van Rossem in Amerika
Wel EO, maar ook Maarten.
Klinkt heel atletisch. En pin-up kitch natuurlijk, sorry.quote:Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik was opeens heel snel met overeind komen en dat ding nog net op tijd terug op de bank te krijgen. Maar kussentjes op de grond leggen is helemaal geen gek idee met mijn motoriek. En dat is geen Pop Art, maar pin-up kitsch!
Gave film!quote:Op zondag 4 januari 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
Gister deze gekeken.. Met beamer dus huisbioscoop . Met drank en peuken dus![]()
Ik wil ook een beamer![]()
http://www.imdb.com/title/tt1028528/
Lekkere valse wiefenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gave film!
Tomatensoep zonder ballen.
Welke studie in welke stad heb je afgekapt dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oww jaaah! Bedankt voor de tip!![]()
Ik heb aan de verkeerde universiteit gestudeerd.
Ik had Maarten kunnen hebben als hoogleraar, dan had ik vast mijn studie wel afgemaakt.![]()
mijn zoon heeft wel college van hem gehad,,toffe peer,quote:Op zondag 4 januari 2009 18:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oww jaaah! Bedankt voor de tip!![]()
Ik heb aan de verkeerde universiteit gestudeerd.
Ik had Maarten kunnen hebben als hoogleraar, dan had ik vast mijn studie wel afgemaakt.![]()
Amerikanistiek in Groningenquote:Op zondag 4 januari 2009 19:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Welke studie in welke stad heb je afgekapt dan?
WTF is datquote:
Hehehehe........quote:Op zondag 4 januari 2009 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maarten van Rossem's vakgebied.
Ja, weet ik, maar wel met zijn vizier op de VS. Een vriend van mij heeft Sociaal-Economische Geschiedenis gestudeerd en die weet vooral veel van Midden- en Oost-Europa.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:07 schreef Aagjekat het volgende:
neen,,afdeling letteren ,,,geschiedenis...in Utrecht.
hij is eigenlijk afgestudeerd op contemp. geschiedenis,,,Maarten van rossem
Ik denk dat de studie überhaupt nog niet bestond toen hij studeeerde zelfs.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:12 schreef Aagjekat het volgende:
waarop hij niet is afgestudeerd, maar op Contemp, geschiedenis...
Ik word oudquote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef Aagjekat het volgende:
op contemporaine geschiedenis...dus hedendaagse geschiedenis
Oh!quote:Op zondag 4 januari 2009 19:16 schreef Aagjekat het volgende:
op contemporaine geschiedenis...dus hedendaagse geschiedenis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |