Only 19 topics leftquote:Op zondag 4 januari 2009 15:45 schreef Chicolate het volgende:
Ik lees oude topics terug. Ben al bij 415, die over het typen.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb wel half bijgelezen. Ik las dat het vorige topic een beetje triest was, dus daar waag ik me niet aan. Jij hebt een leuke vakantie gehad zag ik en Greys is aan het poetsen.
Ik moet zo weer door met poetsen ja
Nou hij piept en hij kraakt maar dat kan ook het matras zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Teveel actie?.
O, dat is ook iets waar ik even om moet denken als ik zo'n ding heb.
Hey het is dit of mn kamer opruimenquote:
Nee, ken ik niet.... de tijd dat ik er regelmatig te vinden was is ook alweer even geleden. Vooral omdat ik zaterdags niet meer op de gastenlijst kan komen en geen zin heb om entree te betalenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef kwakveense het volgende:
ohja! neen! als jij met oud en nieuw in noa was, kom je daar wel vaker? ken je rianne/lady rio? http://riannedames.hyves.nl
das een kennisje van een kooruitwisseling twee jaar geleden, en ze heeft t altijd over club noa, ze mc't/zingt ook daar geloof ik... dus ik herkende de naam in je fotolink
Die is leuk maar weinig voorraad inderdaad. Autootje regelen dus.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29849771
Of jij doet dingen waar bedden helemaal niet voor bedoeld zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 15:49 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou hij piept en hij kraakt maar dat kan ook het matras zijnMaar als je je aan de spijlen vast zou houden dan hoor je niets..
Helemaal naar Heerlen of Hengelo rijden is geen optie eigenlijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die is leuk maar weinig voorraad inderdaad. Autootje regelen dus.
Ik ben 0.7 kilo aangekomen met de feestdagenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jeej. En lukt het weight-losing deel ook een beetje? Nu kan ik je weer steunen enzo, en móet alles er wel snel afvliegen.
Ik lees oude topics terug. Ben al bij 415, die over het typen. Als ik java had gehad, zou ik die test zo doen. Kreeg op de uni van iemand op mn kop, omdat ik zo idioot snel aan het typen was. Geleerd op een oude typmachine, zonder backspace, toen was ik nog wél accuraat ... nu is de backspace mn grootste vriend.
Wat ik shockerend vind is dat ze allemaal hetzelfde stekeltjeskapsel hebben met gelquote:Op zondag 4 januari 2009 15:32 schreef P.F het volgende:
Jezus bij deze fotograaf wil je geen pasfoto's laten maken
Lelijke koters.
Hoezo, 'moest op' ?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef cinnamongirl het volgende:
TVP!
Hier nog altijd moeite met afkicken van het snoepen. Plan voor vandaag:
O: Brinta met magere melk
L: 2 geroosterde boterhammen met aioli (moest op) en kipfilet
D: Zalmmoot uit de oven en salade (alleen sla,paprika en vinaigrette)
En tussendoor nog wat cashews.
Jawel.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wat ik shockerend vind is dat ze allemaal hetzelfde stekeltjeskapsel hebben met gelAl die jongens met langer haar hebben het natuurlijk niet overleefd daar
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo, 'moest op' ?
Van de knoflook politie?
Wat is rode rijst?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:56 schreef SHE het volgende:
In tijden van schaarste en soberheid, moet mijn creatief zijn.
En dus heb ik zojuist ontdekt dat rode rijst erg lekker is met een lepel light jam er doorheen
Whehe, ik ben een gevangene van mijn eigen zuinigheid, ik haat eten weggooien, heb last van 't 'in de oorlog hadden we niks'-syndroom, dat ik helaas van mijn ouder heb overgenomen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoezo, 'moest op' ?
Van de knoflook politie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |