Ik heb al heul vaak hardop zitten lachenquote:
Hop hop, eerst even bijlezen en op iedereen reageren jijquote:Op zondag 4 januari 2009 15:40 schreef Goodbye het volgende:
* Goodbye komt binnenvallen!![]()
Vanochtend lekker uitgeslapen en toen naar de Ikea [dus ik heb ook al gesport vandaag. Vriendjelief is nu het hele ding in elkaar aan het zetten en ik ben het huis aan het opruimen (wat echt weer even moest).
Lijstje:
O: 1 cracker smeerleverworst, 1 cracker jam
L: 1 kom chinese tomatensoep, 1 cracker tapenade
T: stukje komkommer
Vanavond onder andere stoofpeertjes
dizzy is ook heel tof! en heel slank!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja en kwak is tof, dat wil ik ook nog even kwijt
quote:En Kwak, let's face is 1982 is gewoon een goed jaar!
Wou vannacht nog lang zal ze leven zingen in mijn dronken bui
Join the clubquote:Op zondag 4 januari 2009 15:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik moet eigenlijk heel veel doen vandaag. Maar het komt er maar niet van! De komende 3,5 week heb ik 7 tentamens en ik moet nog beginnen met leren. Argh.
Voor iedereen eenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hop hop, eerst even bijlezen en op iedereen reageren jij.
quote:
wat onpersoonlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor iedereen eeneen
en een
![]()
Dan heb ik de lading wel gedekt denk ik
Jeejquote:Op zondag 4 januari 2009 15:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er nog nie zo lang vandaag en had nog niet welkom terug gezegd! En natuurlijk heb ik je gemist!Mah partner in weight-losing-crime
![]()
Oh en hehe: "l’absence de glossaire et d’index des noms" noms! Omnomnomnomnom
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:35 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Dat wat jij leert zijn toch geneeskundige toestanden?
Ja, maar ik heb wel half bijgelezen. Ik las dat het vorige topic een beetje triest was, dus daar waag ik me niet aan. Jij hebt een leuke vakantie gehad zag ik en Greys is aan het poetsen.quote:
Nee de witte, het oude model. Ja wel prima al moet ik binnenkort de schroefjes weer aandraaien..quote:Op zondag 4 januari 2009 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]Echt? En ook de donkerbruine?
De witte is overal nog gewoon te krijgen, maar er staat alleen nog een bruine in Heerlen en Hengelo, of all places.
Hoe bevalt 'ie?.
hoefnie! ik miste net mn bus, vandaar de laatheid (trien komt om 15 aan en op zodag gaat de bus ook o 15, ipv 19quote:Op zondag 4 januari 2009 15:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Begon me al zorgen te maken kwak. Fijn dat je weer thuis bent.
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee de witte, het oude model. Ja wel prima al moet ik binnenkort de schroefjes weer aandraaien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |