photobucketquote:Op zondag 4 januari 2009 15:26 schreef neen het volgende:
Tof Moblo![]()
Heb je/iemand trouwens een plek waar je goed foto's kan uploadeniemand vroeg me nog foto's van afgelopen zomer te gaan uploaden, zo'n 650/700 mb
ik ben niet zo neurologisch aangelegd... vandaag dus ff doorbijten in die stof, kan ik daarna gewoon lekker verder met het milieu internaquote:Op zondag 4 januari 2009 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat maakt het al minder stom dan
En BJ, dat is juist allemaal erg leukIk vond de hersenen het leukst om te leren
Maak een grote maaltijdsalade voor vanavond en verwerk de kaasblokjes daarin? (Zak gemengde sla, kaas, pijnboompitten en dressing van olie/azijn/peper/zout/zoetstof ... hmmmm)quote:Op zondag 4 januari 2009 15:20 schreef mspoez het volgende:
Laatste dag van de vakantie...
Ik heb nog een schaaltje met kaasjes over. Zit te twijfelen of ik die nog op zal maken... aan de andere kant heb ik alleen nog 2 boterhammen pindakaas, 1 eitje, 2 knackers kalkoenfilet en een appel op. Én ik ben weze sporten, dus op zich zou het een goede dag kunnen zijn, vandaag. En ik denk altijd als ik naar bed ga na al die lekkere hapjes, heb ik er nou ect van genoten? En meestal is het antwoord nee ...![]()
What to do, what to do.
Ahw arm Binkiequote:Op zondag 4 januari 2009 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was een paar dagen geleden meer dood dan levend
's Nachts er bijna tussenuit gepiept, reageerde nergens meer op.
DA heeft foto's gemaakt en vond hart en lever vergroot, voor nu pijnstillers en antibiotica en woensdag een echo van het hartje en de lever
ik heb mn eigen webruimtequote:Op zondag 4 januari 2009 15:26 schreef neen het volgende:
Tof Moblo![]()
Heb je/iemand trouwens een plek waar je goed foto's kan uploadeniemand vroeg me nog foto's van afgelopen zomer te gaan uploaden, zo'n 650/700 mb
Haha ja ik ook! En ik vroeg mij af waarom ze het niet bij alle foto's had gezetquote:Op zondag 4 januari 2009 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Moblo, leuke foto's! En ik moest lachen om je 'ziek hier en ziek daar'Da's helemaal niet aardig van me!
whehequote:Op zondag 4 januari 2009 15:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha ja ik ook! En ik vroeg mij af waarom ze het niet bij alle foto's had gezetHihi
uitzicht op een paar boompjes *hier ben ik weer beter!*
Heb je me gemist?quote:Op zondag 4 januari 2009 15:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
ChicooooooooooooooooooooooWelkom terug
Ik ben dól op ouwe meukquote:Op zondag 4 januari 2009 15:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij weet het altijd leuk te laten klinken
Ja maar ik ben er nog nie zo lang vandaag en had nog niet welkom terug gezegd! En natuurlijk heb ik je gemist!quote:Op zondag 4 januari 2009 15:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb je me gemist?Ik loop alweer een heel topic hier rond hoor
Moest alleen net even een oliebol eten, mijn mams maakt de lekkerste en zonder te vragen hebben ze toch voor mij bewaard/extra gemaakt
Grats, maar 't komt strakkies pas, net uit de doesj.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ben aan het lezen over de medulla spinalis, truncus cerebri, cerebellum, diencephalon en het cerebrum
*steekt zwahiel aan met studiemotivatie*
Doe eens niet zo ijverige zegquote:Op zondag 4 januari 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Vik, ik ben wel goed maar niet gek, dat strijken stel ik uit tot die hele berg van de deur lazert waar het nu allemaal overheen hangt!![]()
Stofzuigen beneden en boven, done!
Opgeruimd, done!
Glazen tafelblad (nooit meer!) gepoetst, done!
Nu de vaatwasser leeghalen.
En de administratie even uitzoeken.( <-- da's om mezelf op te peppen, ik voel me natuurlijk helemaal niet zo joepie
)
Ben blij dat ik niet de enige ben die teringhard aan het werk isquote:Op zondag 4 januari 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
Vik, ik ben wel goed maar niet gek, dat strijken stel ik uit tot die hele berg van de deur lazert waar het nu allemaal overheen hangt!![]()
Stofzuigen beneden en boven, done!
Opgeruimd, done!
Glazen tafelblad (nooit meer!) gepoetst, done!
Nu de vaatwasser leeghalen.
En de administratie even uitzoeken.( <-- da's om mezelf op te peppen, ik voel me natuurlijk helemaal niet zo joepie
)
Das dan mooi kut voor Godquote:Op zondag 4 januari 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:( <-- da's om mezelf op te peppen, ik voel me natuurlijk helemaal niet zo joepie
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |