Ik had er ook geen last van, blijkbaar beperkt het zich tot bepaalde providers dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
Geen last van pop-ups gehad hier hoor
Zal dan ook wel aan die anderen liggenquote:
Ja, gaat Muck mij een beetje de schuld geven...quote:Op maandag 5 januari 2009 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal dan ook wel aan die anderen liggen
Blondt hequote:Op maandag 5 januari 2009 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gaat Muck mij een beetje de schuld geven....
Je was aan het klonen!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef Californium het volgende:
dus....ik ga even uitzoeken wat ik voor de vakantie ook alweer aan het doen was
![]()
Soggen tochquote:Op maandag 5 januari 2009 10:55 schreef Californium het volgende:
dus....ik ga even uitzoeken wat ik voor de vakantie ook alweer aan het doen was
![]()
Hm, lastig. En kun je anders iets anders doen? Misschien dat je dan een o-ja-moment krijgt!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:57 schreef Californium het volgende:
dat weet ik... maar gaat er meer om wat precies waarin... met nummers
Mijn administratie laat me in de steek....ik weet geen strain nummers meer
Het voordeel is wel dat als je e.e.a gaat uitzoeken, je weer helemaal in de materie zitquote:Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
nou....het enige wat ik heb is een papier...met 3 nummers erop.... van 2 weet ik wat het is... (wel opgeschreven) van de andere denk ik dat het degene is die ik 'kwijt' ben![]()
Maar ik weet het niet zeker![]()
en mijn labjournaal ik bijgewerkt tot 15-12...
![]()
![]()
nu maar ef een pcr inzetten.... komt het uitzoeken daarna welen ik zie zoveel strain nummers dat ik me dat echt niet meer ga herinneren hoor
![]()
Hier niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef Ladylike het volgende:
hoppa, daar begint het weer te sneeuwen
En als het niet lukt, moet je dan opnieuw beginnen, of is er dan nog een plan B?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:12 schreef Californium het volgende:
ik denk niet dat het me gaat lukken hoor... had gewoon ergens het nummer op moeten schrijven en dat heb ik niet gedaanIk ga wel weer even in de straincollectie duiken
![]()
en voor PCR: google![]()
het vermenigvuldigen van een gewenst stuk DNA.... ala jip en janneke taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |