quote:Op zondag 4 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
Ik word depressief van jullie.
Als je snel bent kan je je armen nog om me heen doen!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:17 schreef ElisaB het volgende:
Hier zat ik op te wachten (want ik wilde het niet zelf posten). Eng, bang, angst. Met als resultaat een verlangen. Daar heb je 'm, die hele slechte raadgever die maakt dat mensen beslissingen maken waar ze niet beter van worden.
Ik wil jou ook so huggen en kissen. In voor een groepshug?
Wees blij dat je een gezin nu bespaart is gebleven. Niemand heeft iets aan een moeder die zichzelf heeft laten gaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]gedeelde smart is halve smart
Ik vind mezelf overigens wel tof. Je kan jezelf ook best tof vinden ook al vind je dat je gefaald hebt. Als ik om me heen kijk dan vind ik mezelf gewoon een prima mens, iemand die oprecht om anderen geeft en ik vind mezelf vaak ook leuker dan anderen. Alleen hebben anderen die ik minder leuk dan mezelf vind wèl een gezin en kinderen en vraag ik me af of mijn beeld van de werkelijkheid wel klopt
Ik moet eerlijk zeggen (en vat dit niet verkeerd op!!) dat ik een jaartje of 8-9-10 was en het verschrikkelijk vond dat mijn ouders gewoon mijn ouders waren en mijn familie heel normaal. Ik had altijd de hoop geadopteerd te zijn oid.. Toen ik hoorde dat mijn tante hele zware anorexia heeft gehad met een drankverslaving, dat mijn vader een drankverslaving had o en m'n andere tante ook.. Dat ik eigenlijk uit een hele rijke familie kwam maar doordat een zeker persoon voor een zigeneurmeisje was gevallen hij onterft werd en uit de familie gegooid. Werd ik stiekem een beetje blij, en dat is eigenlijk heel naar en verschrikkelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef Laureline het volgende:
PF, ik heb bij jou het idee dat je gewoon nu pas begint aan het analyseren van jezelf? En die twijfels, het bijna absurde verlangen maar eens iets 'heftigs' (a la de jeugd van MoBlo, jezus, dat wens je toch echt niemand toe! Wat een hufters om je heen zeg) mee te maken, omdat je dan zou weten hoe of wie je bent?
Ik deed ook nooit aan zelfreflectie (en dat zei ik dan ook altijd triomfantelijk tegen vriendjes die eens wilden uitleggen hoe vreselijk het allemaal wel niet was met mij) en had tot ongeveer mijn 25e zelfs het idee dat ik niet eens een karakter had, alleen een enorme lade met verschillende personages die ik dan maar aanpaste aan de situatie en het gezelschap waar ik op dat moment in verkeerde.
Het is volkomen begrijpelijk. Je hebt iets traumatisch meegemaakt. Dat schud je niet zomaar even van je af.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nooit meer de vrije blije ik zal worden. Ik ben een bepaalde onschuld kwijt die ik niet terug zal vinden. Mijn leven is de afgelopen paar jaar zo rap bergafwaarts gegaan dat ik me serieus afvraag of ik ooit nog de moed en de energie weet op te brengen om die berg weer op te klimmen. En een groot deel van dat bergafwaarts gaan is ook nog mijn eigen schuld, ik heb me maar gewoon laten vallen omdat opstaan me te eng leek.
hou op, dat jeuktquote:
toen ik die leeftijd had wilde ik altijd ontvoerd worden door piraten, of misschien een mysterieuze clan van ninja's....er is zo weinig avontuur in het leven, vind je niet? al zou ik waarschijnlijk geen idee hebben wat ik ermee zou moeten als het ineens in m'n schoot geworpen werd...quote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen (en vat dit niet verkeerd op!!) dat ik een jaartje of 8-9-10 was en het verschrikkelijk vond dat mijn ouders gewoon mijn ouders waren en mijn familie heel normaal. Ik had altijd de hoop geadopteerd te zijn oid.. Toen ik hoorde dat mijn tante hele zware anorexia heeft gehad met een drankverslaving, dat mijn vader een drankverslaving had o en m'n andere tante ook.. Dat ik eigenlijk uit een hele rijke familie kwam maar doordat een zeker persoon voor een zigeneurmeisje was gevallen hij onterft werd en uit de familie gegooid. Werd ik stiekem een beetje blij, en dat is eigenlijk heel naar en verschrikkelijk
... tief die nieuwe weegschaal ergens achter in een kast!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je je armen nog om me heen doen!Ik groei dicht
![]()
(al is dat niet helemaal waar, maar mijn nieuwe weegschaal geeft me dat idee)
Oooo, maar dat komt door al die verhalen uit de Tina! (toch, Greysquote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen (en vat dit niet verkeerd op!!) dat ik een jaartje of 8-9-10 was en het verschrikkelijk vond dat mijn ouders gewoon mijn ouders waren en mijn familie heel normaal. Ik had altijd de hoop geadopteerd te zijn oid.. Toen ik hoorde dat mijn tante hele zware anorexia heeft gehad met een drankverslaving, dat mijn vader een drankverslaving had o en m'n andere tante ook.. Dat ik eigenlijk uit een hele rijke familie kwam maar doordat een zeker persoon voor een zigeneurmeisje was gevallen hij onterft werd en uit de familie gegooid. Werd ik stiekem een beetje blij, en dat is eigenlijk heel naar en verschrikkelijk
Whehehehe.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oke, en na het lezen van dit topic niet allemaal gaan emotie-eten he?!
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oke, en na het lezen van dit topic niet allemaal gaan emotie-eten he?!
Ja!quote:Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooo, maar dat komt door al die verhalen uit de Tina! (toch, Greys) Het zijn altijd die weesmeisjes die het beste zijn in turnen, paardrijden of ballet, en eens wekenlang op avontuur door Engeland kunnen zwerven om twee ponnies te redden
![]()
Ik begreep ook op die leeftijd trouwens niet dat ik niet met mijn lagereschoolvriendjes alleen in een huifkar op vacantie mocht gaan, of eens midden in de nacht in de Bosjes van Poot mocht spelen. Hoe kon ik dan ooit iets gaan beleven zoals de Vijf?
Haha, ja misschien wel, ik las wel heel veel, 10 boeken per weekquote:Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oooo, maar dat komt door al die verhalen uit de Tina! (toch, Greys) Het zijn altijd die weesmeisjes die het beste zijn in turnen, paardrijden of ballet, en eens wekenlang op avontuur door Engeland kunnen zwerven om twee ponnies te redden
![]()
Ik begreep ook op die leeftijd trouwens niet dat ik niet met mijn lagereschoolvriendjes alleen in een huifkar op vacantie mocht gaan, of eens midden in de nacht in de Bosjes van Poot mocht spelen. Hoe kon ik dan ooit iets gaan beleven zoals de Vijf?
Daar dan:quote:Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Als je snel bent kan je je armen nog om me heen doen!Ik groei dicht
![]()
(al is dat niet helemaal waar, maar mijn nieuwe weegschaal geeft me dat idee)
quote:Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Dus doe maar ff kloten bij elkaar rapen, niet meer achterom kijken en gelukkig zijn. Met 35 ben je nog niet afgeschreven heur. Ik heb gehoord dat het dan pas leuk wordt.
Hehe, ja! Ik was gelukkig niet de enigequote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!![]()
Serieus, dat soort boekjes geven je altijd het idee dat je zelf maar een saaie sufkut bent!
Ik heb trouwens veel aan je tips gehad.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef Laureline het volgende:
[..]
yesyes. En ook married to a boogschutter![]()
Nouja, 't is nooit saai in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |