abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64642932
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:
Ik word depressief van jullie.
gedeelde smart is halve smart

Ik vind mezelf overigens wel tof. Je kan jezelf ook best tof vinden ook al vind je dat je gefaald hebt. Als ik om me heen kijk dan vind ik mezelf gewoon een prima mens, iemand die oprecht om anderen geeft en ik vind mezelf vaak ook leuker dan anderen. Alleen hebben anderen die ik minder leuk dan mezelf vind wèl een gezin en kinderen en vraag ik me af of mijn beeld van de werkelijkheid wel klopt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64642960
ik vind het op de een of andere manier altijd juist fijn om erover te praten, dit helpt mij om alles een plekje te geven en te relativeren
Ja doei.
pi_64642969
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:17 schreef ElisaB het volgende:

Hier zat ik op te wachten (want ik wilde het niet zelf posten). Eng, bang, angst. Met als resultaat een verlangen. Daar heb je 'm, die hele slechte raadgever die maakt dat mensen beslissingen maken waar ze niet beter van worden.

Ik wil jou ook so huggen en kissen. In voor een groepshug?
Als je snel bent kan je je armen nog om me heen doen! Ik groei dicht
(al is dat niet helemaal waar, maar mijn nieuwe weegschaal geeft me dat idee)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 januari 2009 @ 13:24:33 #129
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64642991
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

gedeelde smart is halve smart

Ik vind mezelf overigens wel tof. Je kan jezelf ook best tof vinden ook al vind je dat je gefaald hebt. Als ik om me heen kijk dan vind ik mezelf gewoon een prima mens, iemand die oprecht om anderen geeft en ik vind mezelf vaak ook leuker dan anderen. Alleen hebben anderen die ik minder leuk dan mezelf vind wèl een gezin en kinderen en vraag ik me af of mijn beeld van de werkelijkheid wel klopt
Wees blij dat je een gezin nu bespaart is gebleven. Niemand heeft iets aan een moeder die zichzelf heeft laten gaan.
Ha!

Dus doe maar ff kloten bij elkaar rapen, niet meer achterom kijken en gelukkig zijn. Met 35 ben je nog niet afgeschreven heur. Ik heb gehoord dat het dan pas leuk wordt.
pi_64642994
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef Laureline het volgende:
PF, ik heb bij jou het idee dat je gewoon nu pas begint aan het analyseren van jezelf? En die twijfels, het bijna absurde verlangen maar eens iets 'heftigs' (a la de jeugd van MoBlo, jezus, dat wens je toch echt niemand toe! Wat een hufters om je heen zeg ) mee te maken, omdat je dan zou weten hoe of wie je bent?

Ik deed ook nooit aan zelfreflectie (en dat zei ik dan ook altijd triomfantelijk tegen vriendjes die eens wilden uitleggen hoe vreselijk het allemaal wel niet was met mij ) en had tot ongeveer mijn 25e zelfs het idee dat ik niet eens een karakter had, alleen een enorme lade met verschillende personages die ik dan maar aanpaste aan de situatie en het gezelschap waar ik op dat moment in verkeerde.
Ik moet eerlijk zeggen (en vat dit niet verkeerd op!!) dat ik een jaartje of 8-9-10 was en het verschrikkelijk vond dat mijn ouders gewoon mijn ouders waren en mijn familie heel normaal. Ik had altijd de hoop geadopteerd te zijn oid.. Toen ik hoorde dat mijn tante hele zware anorexia heeft gehad met een drankverslaving, dat mijn vader een drankverslaving had o en m'n andere tante ook.. Dat ik eigenlijk uit een hele rijke familie kwam maar doordat een zeker persoon voor een zigeneurmeisje was gevallen hij onterft werd en uit de familie gegooid. Werd ik stiekem een beetje blij, en dat is eigenlijk heel naar en verschrikkelijk
pi_64642995
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik nooit meer de vrije blije ik zal worden. Ik ben een bepaalde onschuld kwijt die ik niet terug zal vinden. Mijn leven is de afgelopen paar jaar zo rap bergafwaarts gegaan dat ik me serieus afvraag of ik ooit nog de moed en de energie weet op te brengen om die berg weer op te klimmen. En een groot deel van dat bergafwaarts gaan is ook nog mijn eigen schuld, ik heb me maar gewoon laten vallen omdat opstaan me te eng leek.
Het is volkomen begrijpelijk. Je hebt iets traumatisch meegemaakt. Dat schud je niet zomaar even van je af.

Maar hey, je bent er nog en je gaat ook weer leuke ervaringen krijgen. Mijn vader heeft tijdens en na de scheiding met mijn moeder een behoorlijke knak opgelopen. ("Ik behoorde immer tot die groep van mensen voor wie het geluk toch altijd harder liep," werd vaak door hem aangehaald.) Hij had zich erbij neergelegd dat hij nooit meer een leuke vrouw zou vinden, dat hij nooit meer een gezond gewicht zou behalen. Ik bleef hem maar vertellen dat hij het tij nog kon keren en hij bleef mij maar vertellen dat het voor hem te laat was. Hij had nooit voor mogelijk gehouden dat hij zijn vriendin nog zou ontmoeten en daar zo blij en gelukkig mee zou worden. Ik ben op mijn beurt blij dat hij dat nog heeft meegemaakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 4 januari 2009 @ 13:25:16 #132
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64643015
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
om alles een plekje te geven
hou op, dat jeukt
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64643022
ik ben heeeel even weg

Deadliest Catch kijken
Ja doei.
  zondag 4 januari 2009 @ 13:26:45 #134
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64643062
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:25 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hou op, dat jeukt
Hier heb je een 'rugzakje'
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 13:27:06 #135
163650 Greys
pi_64643077
Ik kan me het van Isa wel voorstellen met haar 35, dat ze dat moeilijk vindt om 'gewoon maar eens lekker te leven en dan komt de rest vanzelf' als ze eigenlijk gewoon graag een man en kind wil... Bij alles wat je doet, hoe leuk ook, blijft toch in je achterhoofd hangen dat die klok maar door tikt, hoe cru ook. Ik weet er alles van

Wat ik ook zo eng vind (of eigenlijk vond) aan 35 is dat je het gevoel hebt dat je gepushed wordt om nou eindelijk 'de rest van je leven eens uit te stippelen'. Aan de ene kant wilde ik de eeuwige puber blijven die door het leven dwarrelt, aan de andere kant verlangde ik naar het knusserige gezinnetje. Maar als ik voor het ene zou kiezen, zou ik dan geen spijt krijgen en het andere dan juist weer willen?

En dan zijn er ook nog allerlei mensen om je heen die allemaal weer andere adviezen voor je hebben en denken te weten hoe jij het gelukkigst zal zijn. Ga er maar aan staan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 januari 2009 @ 13:27:40 #136
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64643096
Die banner onderaan voor jeugdzorgmedewerkers .
  zondag 4 januari 2009 @ 13:28:14 #137
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64643115
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen (en vat dit niet verkeerd op!!) dat ik een jaartje of 8-9-10 was en het verschrikkelijk vond dat mijn ouders gewoon mijn ouders waren en mijn familie heel normaal. Ik had altijd de hoop geadopteerd te zijn oid.. Toen ik hoorde dat mijn tante hele zware anorexia heeft gehad met een drankverslaving, dat mijn vader een drankverslaving had o en m'n andere tante ook.. Dat ik eigenlijk uit een hele rijke familie kwam maar doordat een zeker persoon voor een zigeneurmeisje was gevallen hij onterft werd en uit de familie gegooid. Werd ik stiekem een beetje blij, en dat is eigenlijk heel naar en verschrikkelijk
toen ik die leeftijd had wilde ik altijd ontvoerd worden door piraten, of misschien een mysterieuze clan van ninja's....er is zo weinig avontuur in het leven, vind je niet? al zou ik waarschijnlijk geen idee hebben wat ik ermee zou moeten als het ineens in m'n schoot geworpen werd...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64643128
Oke, en na het lezen van dit topic niet allemaal gaan emotie-eten he?!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 13:28:38 #139
163650 Greys
pi_64643131
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

... tief die nieuwe weegschaal ergens achter in een kast!
Nu!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64643142
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Oooo, maar dat komt door al die verhalen uit de Tina! (toch, Greys ) Het zijn altijd die weesmeisjes die het beste zijn in turnen, paardrijden of ballet, en eens wekenlang op avontuur door Engeland kunnen zwerven om twee ponnies te redden
Ik begreep ook op die leeftijd trouwens niet dat ik niet met mijn lagereschoolvriendjes alleen in een huifkar op vacantie mocht gaan, of eens midden in de nacht in de Bosjes van Poot mocht spelen. Hoe kon ik dan ooit iets gaan beleven zoals de Vijf?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 13:29:25 #141
163650 Greys
pi_64643159
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Whehehehe.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64643164
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 13:30:19 #143
163650 Greys
pi_64643181
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Oooo, maar dat komt door al die verhalen uit de Tina! (toch, Greys ) Het zijn altijd die weesmeisjes die het beste zijn in turnen, paardrijden of ballet, en eens wekenlang op avontuur door Engeland kunnen zwerven om twee ponnies te redden
Ik begreep ook op die leeftijd trouwens niet dat ik niet met mijn lagereschoolvriendjes alleen in een huifkar op vacantie mocht gaan, of eens midden in de nacht in de Bosjes van Poot mocht spelen. Hoe kon ik dan ooit iets gaan beleven zoals de Vijf?
Ja!
Serieus, dat soort boekjes geven je altijd het idee dat je zelf maar een saaie sufkut bent!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64643182
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Tweeling zeker?
yesyes. En ook married to a boogschutter
Nouja, 't is nooit saai in ieder geval.
pi_64643194
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:28 schreef Laureline het volgende:

[..]

Haha, ja misschien wel, ik las wel heel veel, 10 boeken per week
  zondag 4 januari 2009 @ 13:32:22 #146
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64643239
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Daar dan:
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 4 januari 2009 @ 13:32:29 #147
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64643243
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Dus doe maar ff kloten bij elkaar rapen, niet meer achterom kijken en gelukkig zijn. Met 35 ben je nog niet afgeschreven heur. Ik heb gehoord dat het dan pas leuk wordt.
Prrrrr
pi_64643245
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja!
Serieus, dat soort boekjes geven je altijd het idee dat je zelf maar een saaie sufkut bent!
Hehe, ja! Ik was gelukkig niet de enige
  zondag 4 januari 2009 @ 13:33:01 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64643258
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef Laureline het volgende:

[..]

yesyes. En ook married to a boogschutter
Nouja, 't is nooit saai in ieder geval.
Ik heb trouwens veel aan je tips gehad.
De laatste bonje stelde al niets meer voor. We maken nauwelijks meer ruzie.

Ik word eigenlijk steeds blijer van dat boogschutter volk.
  zondag 4 januari 2009 @ 13:34:04 #150
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64643290
ik las ook al enorm veel, ging soms 2 keer per week naar de bibliotheek om nieuwe boeken te halen

lees ook erg snel nu nog steeds, is wel erg makkelijk met studiemateriaal enzo

en ik deel ook ff mee aan de groepshug *knuffffffel*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')