abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 13:07:14 #101
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64642433
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:01 schreef Isabeau het volgende:
En jullie gaan te snel. BJ: wat ongelofelijk kut voor je Ik kan me zo voorstellen hoe rot dat moet voelen. 3 maanden klinkt heel lang, of het is maar een fractie van je leven, maar net hoe je pet staat. Probeer het als 'het is maar een fractie van mijn leven' te bekijken. Verstand op nul, je best doen en voor ogen houden dat het maar 3 maanden zijn.

MoBlo, m'n leven staat een beetje stil en ik weet niet eens waar ik op wacht
j
ja dat probeer ik ook in gedachten te houden, het is idd 3 maandjes, en daar zitten ook nog wat studiedagen in... dus dat zal wel voorbij vliegen... maar ik moet toch echt ff een drempeltje over en de 1e dagen zullen wel wat vervelend zijn vermoed ik..
maaaaar ik mag uiteindelijk gewoon lekker terug naar mijn eigen IC en daar voel ik me fijn en veilig en heb ik toffe collega's

en ik zal mijn verstand maar niet op nul zetten daar zijn ze vast niet blij mee...
maar ik snap wat je bedoelt Isa, ik zal proberen me niet teveel aan te trekken van het cultuurtje en gewoon lekker te werken...
en niet teveel in het wespennest komen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64642439
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:01 schreef Isabeau het volgende:
En jullie gaan te snel. BJ: wat ongelofelijk kut voor je Ik kan me zo voorstellen hoe rot dat moet voelen. 3 maanden klinkt heel lang, of het is maar een fractie van je leven, maar net hoe je pet staat. Probeer het als 'het is maar een fractie van mijn leven' te bekijken. Verstand op nul, je best doen en voor ogen houden dat het maar 3 maanden zijn.

MoBlo, m'n leven staat een beetje stil en ik weet niet eens waar ik op wacht
je moet nergens op wachten tut!
Niet op een man, niet op een kind, nergens op.

Ga jezelf eens lekker leven Je hebt leuke mensen om je heen voor zover ik weet, bent een eind met je studie die je er gewoon nog 'even' doorheen moet jassen, en als je dan straks lekker afgestudeerd bent, werkt en je leven (JOUW leven, niet die van een eventuele partner + kind) op de rails hebt, komt de rest ook vanzelf, geloof me
Ja doei.
pi_64642447
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik echt Niks zieligs aan hoor. Ik had nu een gezin met kinderen willen hebben, maar op het moment dat we daar mee bezig waren is hij er met een ander vandoor gegaan. Dat was nou niet bepaald goed voor mijn eigenwaarde en voor mijn beeld van mannen. Inmiddels heb ik me er maar half bij neergelegd dat ik nooit kinderen krijg. De andere helft huilt nog. En sterker geworden? Ik ben cynischer en bitterder geworden, maar ik denk dat 'sterker' het woord is dat mensen gebruiken om mensen met veel pech een hart onder de riem te steken.
Ik vind dit echt heel naar om te lezen. Ik ken je niet eens echt, maar ik word er gewoon boos om als ik eraan denk dat iemand je heeft geleerd dat alles wat je leuk en fijn vindt aan het leven ineens niet waar blijkt te zijn. Dat doet iets met je (en ik hoop vurig voor je dat je ooit op het punt komt dat je dat cynische en verbitterde kunt laten varen en gewoon weer vertrouwen krijgt).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 4 januari 2009 @ 13:07:55 #104
236335 neen
schone schijn
pi_64642456
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:56 schreef P.F het volgende:

[..]

Haha, ja ik heb een verschrikkelijke jeugd gehad. Ouders die nog bij elkaar zijn en van elkaar houden. Een broertje dat gezond is en nooit problemen heeft gehad net als ik. Ouders die zeggen dat ik ontzettend slim mooi en geweldig ben. Ouders die mijn school en studie betalen en waar ik altijd geld van kan lenen mocht er iets zijn. Elk jaar op vakantie, en soms nog wel vaker eventjes weg. Eten is nooit een probleem geweest, altijd veel en lekker.
Tot hier hetzelfde
quote:
Nooit echt gepest maar ook nooit echt ergens bij gehoord. Wel uitgenodigd op feestjes van leuke mensen etc.
Ik ben vanaf het moment dat ik verhuisde en naar een andere basisschool ging (grp.4) veel gepest op die school. Vanaf de 1e klas niet meer. Als mij iets dwarszit vertel ik het ook niemand, omdat ik gewoon niemand vertrouw met persoonlijke dingen, dat zijn juist de dingen waarmee je gekwetst kan worden en zolang ze die niet weten kan er weinig gebeuren.
Ook ben ik heel wantrouwend als iemand eens een compliment geeft dan zal dat wel een andere reden hebben.
het lijkt niet wat het is
pi_64642480
Ik ben mijn huissleutel kwijt
pi_64642481
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef P.F het volgende:

Ik zeg niet dat ik niet leuk ben
maar ik mis een beetje persoonlijkheid..
Ik vind helemaal niet dat jij persoonlijkheid mist. Ik ken je dan wel niet in het echt, maar ik vind je op fok altijd een helder stipje in het donker Je lijkt me een ontzettend leuk mens toe. Je persoonlijkheid bestaat uit meer facetten dan alleen 'ik ben niet gemotiveerd voor mijn studie'. Waarschijnlijk is dit dan niet de juiste studie voor jou en dan is dat helemaal niet gek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 januari 2009 @ 13:09:31 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_64642499
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben 35. Ik heb totaaaal geen behoefte aan een man momenteel en ben dus ook niet op zoek of iets dergelijks. Meestal begin je niet direct aan kinderen, dat lijkt mij in ieder geval niet zo verstandig. Dus je wacht een paar jaar. Ik wil geen oude moeder zijn. Tsja, jammer dan. De aarde is al overbevolkt genoeg zonder mijn nageslacht. (hey, je moet toch iets met die cognitieve dissonantie)
he bah... word hier helemaal sentimenteel van.....vind dit zo NIET leuk....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_64642541
Maarr wat ik nu ga doen is vanuit mijzelf redenen
ik hoorde mijn vriendje zeggen: ik wil altijd graag alles voor je doen ook al is dat soms ten koste van mijzelf en dat moet natuurlijk niet.

En toen dacht ik. Dat is het. Ik zit mij op 1, de rest wurmt zich maar tussen mijn leven in in plaats van alle opties open te houden en hopen dat je ergens bij mag en je aanpassen zodat het kan. Dattttt maakt mij een mensch!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 januari 2009 @ 13:13:04 #109
163650 Greys
pi_64642622
Mogguh

Hier ook vaak verkeerde keuzes gemaakt, maar de gevolgen daarvan maken me wel tot wie ik ben, hoe cliché ook. Het enige jammere er aan is dat ik daardoor op latere leeftijd vaak heel slecht een keuze durfde te maken en geen knopen door kon hakken, bang voor de gevolgen dat ik het weer verkeerd doe.
Maar aan de andere kant ben ik door mijn leeftijd weer meer gaan leren om me bij dingen neer te leggen en er het beste van te maken en er zelfs van te kunnen leren genieten, lekker tegenstrijdig dus
Dat maakt(e) me soms gillend gek en gefrustreerd in mijn hoofd, dat tegenstrijdige. Maar tegenwoordig gaat dat best erg goed en gaat het keuzes maken en tevreden zijn steeds beter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 4 januari 2009 @ 13:13:05 #110
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64642626
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:59 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Meer mensen zouden hun leven moeten leiden op zo'n manier dat ze niet alleen nu maar ook later nog blij kunnen zijn met de beslissingen die ze maken. (Daarom vind ik 'leven alsof het je laatste dag is' ook zo'n belachelijk motto.) Als je je gevoel, je hormonen en de stofjes in je hersenen achterna loopt, dan ben je gevangen in een soort eeuwig heden.

Voor mij is het een grote troost dat ik zonder spijt terugkijk op het leven dat ik met mijn vader heb gehad. Dat maakt het draaglijker dat ik een toekomst tegemoet zie waarin ik promoveer zonder dat mijn vader erbij is, waarin ik trouw zonder 'weggegeven' te worden en kinderen krijg die hun opa nooit zullen kennen.
Hm, vat ik dit onvriendelijk op of is het gewoon een k*topmerking?
k heb heus altijd gedaan wat ik dacht dat goed was, heb geen spijt, maar dat wil niet zeggen dat ik nu, terugkijkend op wat voorbij is, altijd de best mogelijke keuze heb gemaakt. Dat betekent niet dat ik me heb laten regeren door hormonen of stofjes in mijn hersenen, dat betekent alleen dat dingen soms anders lopen dan je ze tevoren voor je zag. Dat heeft níets te maken met spijt hebben van mijn keuzes.

Dank u wel.
Prrrrr
pi_64642627
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind helemaal niet dat jij persoonlijkheid mist. Ik ken je dan wel niet in het echt, maar ik vind je op fok altijd een helder stipje in het donker Je lijkt me een ontzettend leuk mens toe. Je persoonlijkheid bestaat uit meer facetten dan alleen 'ik ben niet gemotiveerd voor mijn studie'. Waarschijnlijk is dit dan niet de juiste studie voor jou en dan is dat helemaal niet gek.
En ik weet nooit zo goed wat ik op jou moet zeggen! Omdat je dan 35 bent maar ik heb het idee alsof je nog aan het begin staat van je leven en dat er nog een heel leven op je staat te wachten. Een soort omgekeerde oude ziel.
pi_64642651
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:07 schreef Claudia_x het volgende:

Ik vind dit echt heel naar om te lezen. Ik ken je niet eens echt, maar ik word er gewoon boos om als ik eraan denk dat iemand je heeft geleerd dat alles wat je leuk en fijn vindt aan het leven ineens niet waar blijkt te zijn. Dat doet iets met je (en ik hoop vurig voor je dat je ooit op het punt komt dat je dat cynische en verbitterde kunt laten varen en gewoon weer vertrouwen krijgt).
Ik ben bang dat ik nooit meer de vrije blije ik zal worden. Ik ben een bepaalde onschuld kwijt die ik niet terug zal vinden. Mijn leven is de afgelopen paar jaar zo rap bergafwaarts gegaan dat ik me serieus afvraag of ik ooit nog de moed en de energie weet op te brengen om die berg weer op te klimmen. En een groot deel van dat bergafwaarts gaan is ook nog mijn eigen schuld, ik heb me maar gewoon laten vallen omdat opstaan me te eng leek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64642662
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:13 schreef mspoez het volgende:

[..]

Nee, het was niet persoonlijk! Ik zat gewoon hardop te denken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64642682
quote:

[..]

k heb heus altijd gedaan wat ik dacht dat goed was, heb geen spijt, maar dat wil niet zeggen dat ik nu, terugkijkend op wat voorbij is, altijd de best mogelijke keuze heb gemaakt. Dat betekent niet dat ik me heb laten regeren door hormonen of stofjes in mijn hersenen, dat betekent alleen dat dingen soms anders lopen dan je ze tevoren voor je zag. Dat heeft níets te maken met spijt hebben van mijn keuzes.

Dank u wel.
Nee en het is ook logisch dat jij als hormonen mens daar overvalt omdat je het bent. Diezelfde hormonen zorgen er weer voor dat je zo reageert.

(Nee dit is ook geen kut opmerking)
  zondag 4 januari 2009 @ 13:15:21 #115
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64642693
quote:
Ik vind het knap als jij er een kutopmerking in kan zien, want ik zie het niet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 4 januari 2009 @ 13:15:38 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64642707
Ik word depressief van jullie.

Ik herken ook niks eigenlijk. Ja, ik weet wel wat rockbottom is, ik ben lager dan dat geweest. Niet door anderen hoor, helemaal zelf gedaan. Niets zo mooi als zelfdestructie met een kracht groter dan jij zelf
Ik weet ook wat euforie en intens geluk is.
Ik heb spijt, en ik heb geen spijt.
Ik vind mezelf tof. En ik weet nog wel wat verbeterpuntjes.
Soms wil ik iemand anders zijn. Soms wil ik dat iedereen mij is.

Ik moet vooral vaak lachen om het leven, de mensen die het leven en de dingen die men opzoekt/overkomt. En het hardst om mezelf. Maar ik vind mijn eigen grappen dan ook het grappigst.
  zondag 4 januari 2009 @ 13:16:11 #117
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_64642723
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:14 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee en het is ook logisch dat jij als hormonen mens daar overvalt omdat je het bent. Diezelfde hormonen zorgen er weer voor dat je zo reageert.

(Nee dit is ook geen kut opmerking)
Lol. Okay, duidelijk.
Prrrrr
pi_64642732
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:

Ik herken ook niks eigenlijk. Ja, ik weet wel wat rockbottom is, ik ben lager dan dat geweest. Niet door anderen hoor, helemaal zelf gedaan. Niets zo mooi als zelfdestructie met een kracht groter dan jij zelf
Ik weet ook wat euforie en intens geluk is.
Ik heb spijt, en ik heb geen spijt.
Ik vind mezelf tof. En ik weet nog wel wat verbeterpuntjes.
Soms wil ik iemand anders zijn. Soms wil ik dat iedereen mij is.

Ik moet vooral vaak lachen om het leven, de mensen die het leven en de dingen die men opzoekt/overkomt. En het hardst om mezelf. Maar ik vind mijn eigen grappen dan ook het grappigst.
Ik zat al te wachten op je post
waarin je tegen iedereen in zou gaan
  zondag 4 januari 2009 @ 13:16:57 #119
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_64642753
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:15 schreef SHE het volgende:

Ik herken ook niks eigenlijk.

[...]
Eigenlijk herken je dus alles?
  zondag 4 januari 2009 @ 13:17:20 #120
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64642769
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zat al te wachten op je post
waarin je tegen iedereen in zou gaan
Ollie heeft ook beloofd dat hij mijn grafsteen overdwars zet, ipv rechtop.
pi_64642774
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:05 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje een enge post. Als ik mijn zelfbeeld zou moeten baseren op andermans ervaringen.. nouja, laten we zeggen dat ik dan niet zo gelukkig geweest was . De truc is juist ZELF weten wie je bent. Dat je daarbij bevestiging zoekt is niet verkeerd, net zoals ik verslaafd ben aan de bevestiging van mijn vriend, maar je moet het er natuurlijk niet op gaan baseren. Hoe erg stort je anders in wanneer die je verlaat?
Dat is ook niet helemaal wat ik bedoel. Sommige mensen vinden zichzelf echt waardeloos. Kunnen niet inzien dat ze iets waard zijn. Maar als ánderen wel iets moois in je zien, is dat in mijn ogen een teken dat je niet volledig waardeloos bent. Er móet iets moois in je zijn, dat die anderen wel zien en jij zelf niet.

Omgekeerd vind ik dit niet gelden. Dat er wel wat mis moet zijn als anderen je pesten. Iemand afkraken is gemakkelijk, dat kan je met een blik op iemand te werpen al wel. Maar om het mooie in een persoon te vinden, daarvoor moet je iemand beter kennen.

Wat ik bedoelde te zeggen tegen PF: anderen zien mooie dingen in je. Probeer die zelf ook te zien. Persoonlijkheid is niet afhankelijk van je inzet voor je studie, van knokken voor een toelatingsexamen. Juist ook relaxtheid (als dat een woord is) en tevreden zijn met wat je hebt, is iets waar je naar kan streven. Echt, ik zou willen dat ik niet altijd voor het hoogste (onmogelijke) doel ging, maar net als jij tevreden kon zijn met mn natje en mn droogje ...

En Isa .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 4 januari 2009 @ 13:17:58 #122
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64642786
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben bang dat ik nooit meer de vrije blije ik zal worden. Ik ben een bepaalde onschuld kwijt die ik niet terug zal vinden. Mijn leven is de afgelopen paar jaar zo rap bergafwaarts gegaan dat ik me serieus afvraag of ik ooit nog de moed en de energie weet op te brengen om die berg weer op te klimmen. En een groot deel van dat bergafwaarts gaan is ook nog mijn eigen schuld, ik heb me maar gewoon laten vallen omdat opstaan me te eng leek.
Hier zat ik op te wachten (want ik wilde het niet zelf posten). Eng, bang, angst. Met als resultaat een verlangen. Daar heb je 'm, die hele slechte raadgever die maakt dat mensen beslissingen maken waar ze niet beter van worden.

Ik wil jou ook so huggen en kissen. In voor een groepshug?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64642841
PF, ik heb bij jou het idee dat je gewoon nu pas begint aan het analyseren van jezelf? En die twijfels, het bijna absurde verlangen maar eens iets 'heftigs' (a la de jeugd van MoBlo, jezus, dat wens je toch echt niemand toe! Wat een hufters om je heen zeg ) mee te maken, omdat je dan zou weten hoe of wie je bent?

Ik deed ook nooit aan zelfreflectie (en dat zei ik dan ook altijd triomfantelijk tegen vriendjes die eens wilden uitleggen hoe vreselijk het allemaal wel niet was met mij ) en had tot ongeveer mijn 25e zelfs het idee dat ik niet eens een karakter had, alleen een enorme lade met verschillende personages die ik dan maar aanpaste aan de situatie en het gezelschap waar ik op dat moment in verkeerde.
pi_64642872
Oké iemand tips om tijdelijk emoties gevoelens en mensen buiten te sluiten om tot een hogere concentratie te komen? Ik blijf altijd te lang hangen in het vorige onderwerp en ik weet zeker dat ik hier ook nog lang over na ga denken

Nou ja met drugs of alcohol denk ik wel chiller en ben ik meer in het moment maar dat is niet echt een goede oplossing
  zondag 4 januari 2009 @ 13:20:53 #125
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64642876
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:19 schreef Laureline het volgende:
P

Ik deed ook nooit aan zelfreflectie (en dat zei ik dan ook altijd triomfantelijk tegen vriendjes die eens wilden uitleggen hoe vreselijk het allemaal wel niet was met mij ) en had tot ongeveer mijn 25e zelfs het idee dat ik niet eens een karakter had, alleen een enorme lade met verschillende personages die ik dan maar aanpaste aan de situatie en het gezelschap waar ik op dat moment in verkeerde.
Tweeling zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')