beetje aan de kant geschoven ivm familie redenen van haar kant, geen vechters mentaliteit enzo. En inderdaad als het aan mij had gelegen had ik nu niet de vrijgezel hier in Nederland uitgehangen, maar het is nu een maand of 7 geleden en deze oud/nieuw was voor mij het teken dat achterom kijken geen nut meer had.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp tussen de regels door is het bij jou ook niet uitgegaan omdat jij dat nou zo graag wilde, wel? Lijkt me ook erg pijnlijk. Maar het is goed dat je de tijd neemt om ervan los te komen en ook gewoon toegeeeft aan jezelf dat het je niet koud laat beter dan doorlopen en een grote mond opzetten van het doet me niks meer
![]()
een echte vechtscheiding is t geworden uiteindelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 02:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
was een boek aan het schrijven hier
Ja die negatieve gedachten die vallen op zich ook wel mee, ik ben best wel blij maar ik voel gewoon bij mezelf dat ik nog lang niet toeben aan andere mannen... misschien niet eens om mee te zoenen terwijl dat wel een soort van hobby van me is normaal
Maar ja misschien komt dat wel weer....
maar idd...door je kids er heel je leven aan vast lijkt me ook errug kut. Zijn jullie wel beetje on speaking terms, of is het oorlog?
inmiddels opgelucht van de plee gekomen?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:24 schreef kwaakvaak het volgende:
omdat ik vreselijk moet pissen maar toch een nieuwe wilde starten omdat PP te druk was, even een quote van de een na laatste
he gatverdarrie... dat hoor je vaak he dat het wordt uitgevochten over de rug van de kinderen. Bij mijn ouders ging dat ook zo. Maar ik snap het ergens ook wel weer ofzo, kan me zo voorstellen dat je zo'n hekel aan iemand kan krijgen dat je gewoon niet wil dat je kinderen daar nog bij zijn ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een echte vechtscheiding is t geworden uiteindelijk
we gingen best redelijk uit elkaar heel eventjes en toen heeft hij opeens besloten als zijn verdriet en woede op mij te projecteren ofzo
volgens de 'experts' is hij gewoonweg niet over mij heen en is dit de manier van uiten ofzo :S en hij kan t in zn geheel niet verkroppen dat ik gelukkig ben terwijl we t er beide over eens zijn dat we elkaar alles behalve gelukkig maakte.
(terwijl hij een nieuwe vriendin heeft (was eerst mijn vriendin)
Grootste 'vecht'gedeelte is gelukkig nu voorbij heeft me behoorlijk wat stress opgeleverd, hij kon me maar op 1 manier pijn doen en dat is via de kids dus wilde hij het hoofdverblijf bij hem (terwijl hij nooit heel veel naar de kids omgekeken heeft)
Ik heb er uiteindelijk een onderzoek van de kinderbescherming tegenaan laten gooien om te laten bepalen waar ze t beste af zouden zijn.
Begin december is dat onderzoek afgesloten en kan ik weer rustig slapen![]()
Verder kan hij me nergens mee raken, dus sindsdien is het laatste stukje exstress afgesloten en voel ik me top
gheghequote:Op zondag 4 januari 2009 02:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inmiddels opgelucht van de plee gekomen?
Met kont op voeten neerzet.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe als ik neem een kruik en zet daar je voetjes op
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:25 schreef Murmeli het volgende:
ja klopt die heb ik niet zoveel gezien de afgelopen tijd want die waren steeds op reis.
hmmz ja wel irri he als je zelf liever door was gegaan. maar als je haar nu nog zou zien vind je haar dan ook nog leuk denk je?
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inmiddels opgelucht van de plee gekomen?
ohnee het was niet omdat hij zo'n hekel aan me heeft dat hij niet wilde dat de kids nog bij me kwamen.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he gatverdarrie... dat hoor je vaak he dat het wordt uitgevochten over de rug van de kinderen. Bij mijn ouders ging dat ook zo. Maar ik snap het ergens ook wel weer ofzo, kan me zo voorstellen dat je zo'n hekel aan iemand kan krijgen dat je gewoon niet wil dat je kinderen daar nog bij zijn ofzo.
enne die vriendin, was dat een vriendin van je of JE vriendin? (je viel toch op mannen én vrouwen?)
Fijn dathet nu over is in ieder geval. En de kinderen? zijn die er een beetje ok onder?
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh nee. dat is het kromme van mijn gedachtes, ze is ongeveer 1 maand nadat ik weg gegaan ben getrouwd met de kerel die volgens haar tante beter voor haar was en heeft maar gelijk bedacht dat er een kleine moest komen. Als het goed is moet ze ergens volgend maand gaan bevallen. Qua type val ik waarschijnlijk als een blok voor haar als ik haar nu weer zou zien, maar een al zou ze intussen weer gescheiden zijn, vertrouwen doe ik haar nooit meer. En dat heeft even geduurd voor ik dat los kon laten, heb veel te lang met een ontzettend grote boosheid rond gelopen, en een waarom vraag in mijn hoofd.
Hier niet. Daarachter wel...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een PILF
slaap lekker
ik ga zo maar met je mee
we zijn wel heel serieus hier opeens allemaal
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohnee het was niet omdat hij zo'n hekel aan me heeft dat hij niet wilde dat de kids nog bij me kwamen.
maar hij wist dat een leven waarin ik amper mijn kids zou zien mij diep ongelukkig zou maken, en dat is het enige wat hij op dit moment eigenlijk wil. Dat ik ongelukkig ben :S
Nee ik val niet op mannen En vrouwen alleen mannen
Ik heb wel eens met een vrouw (erbij) sex gehad maar dat was dan meer het spel meer niet.
Was Een vriendin een hele gehaaide zeg maar die zelf een relatie en 2 kids had maar niet gelukkig was met dr vriend en op zoek was naar een nieuw gespreide bedje. Dat heeft ze gevonden bij hem zeg maar.
(kwam ik achteraf pas achter dat ze dat bewust zocht, toen t uitkwam dat wij uit elkaar waren en zij in mijn huis getrokken was kwamen er verschillende mensen naar me toe die me vertelde dat ze t ook bij hun vriend of man had geprobeerd of bij hunzelf (als t de man was die me benaderde) welgeteld 4 personen!)
Met de kinderen gaat het gelukkig heel goed, tuurlijk hebben ze er wel iets aan overgehouden maar voor wat ze meegemaakt hebben/ mee maken gaat het super
Hmmmmzz heeft ze jullie uit elkaar geweekt dan? of dat nog net niet? wel een gehaaide tante zeg, en echt erg dat ze het ook gewoon bij iedereen probeert...ziek wijf als ik het zo even mag zeggen....quote:Op zondag 4 januari 2009 02:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohnee het was niet omdat hij zo'n hekel aan me heeft dat hij niet wilde dat de kids nog bij me kwamen.
maar hij wist dat een leven waarin ik amper mijn kids zou zien mij diep ongelukkig zou maken, en dat is het enige wat hij op dit moment eigenlijk wil. Dat ik ongelukkig ben :S
Nee ik val niet op mannen En vrouwen alleen mannen
Ik heb wel eens met een vrouw (erbij) sex gehad maar dat was dan meer het spel meer niet.
Was Een vriendin een hele gehaaide zeg maar die zelf een relatie en 2 kids had maar niet gelukkig was met dr vriend en op zoek was naar een nieuw gespreide bedje. Dat heeft ze gevonden bij hem zeg maar.
(kwam ik achteraf pas achter dat ze dat bewust zocht, toen t uitkwam dat wij uit elkaar waren en zij in mijn huis getrokken was kwamen er verschillende mensen naar me toe die me vertelde dat ze t ook bij hun vriend of man had geprobeerd of bij hunzelf (als t de man was die me benaderde) welgeteld 4 personen!)
Met de kinderen gaat het gelukkig heel goed, tuurlijk hebben ze er wel iets aan overgehouden maar voor wat ze meegemaakt hebben/ mee maken gaat het super
Over een paar weken piep je wel anders...quote:Op zondag 4 januari 2009 02:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind t hier anders serieuzer dan daarachter
we hebben beide gewoonweg de stap niet kunnen/ durven nemen om er een eind aan te makenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
rare toestand met die vriendin.. Maar het kwam jou ex best goed uit zo te lezen. Lekker gewillig type waar hij niet echt veel moeite voor heeft moete doen!
paar weken??quote:Op zondag 4 januari 2009 02:39 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Over een paar weken piep je wel anders...
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmmzz wel ziek van dat trouwen en die tante. haha als je dr nu ziet dan moet ze dus blijna ploppen dus dan zal ze er voor jou niet zo aantrekkeljk uitzien (want het is niet jouw kind)
die boosheid kan ik me goed vorostellen, hoe ben je daar vanaf gekomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |