Nah dat overleggen dat gaat nog wel, daar zal jij ook wel aan wennen tzt, maar als mensen je dan dingen gaan verbieden en hun afkeuring voor jouw levensstijl gaan laten blijken...dat wordt het ronduit KUT (sorry hoor jongens, even het best passende woord)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kunt idd doen en laten wat je wilt.
Dat wordt voor mij nog behoorlijk wennen, mocht ik een relatie krijgen. Dan moet je ineens rekening met mensen houden, dat hoef ik al 17 jaar niet meer.
Als ik weg wil ga ik weg en dan moet je ineens dingen overleggen enzo.
veel plezier...gedraag jij je ook dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef RealZeus het volgende:
Pffieuww![]()
Had ik hem bijna weer dicht getieft.
Enniewee: ik ga me even omkleden, dan een luchtje op en dan mijn stamkroeg weer onveilig maken.
Gedraag jullie![]()
![]()
ah daar is de nachtploegquote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Duimelot het volgende:
oh ik kom en iedereen gaat?
gezellig zijn jullie
we hebben Yesman gezienquote:Op zondag 4 januari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:
hee duimie!! hoe was je avond? wat ging je ook alweer doen? naar de bios? hoe was het?
Is het wat?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben Yesman gezien
ik ga vanaf nu ook overal YES opzeggen, dan wordt je leven wel erg spannend en rveemd geloof ik
gebeurt er dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben Yesman gezien
ik ga vanaf nu ook overal YES opzeggen, dan wordt je leven wel erg spannend en rveemd geloof ik
wel leuk om te zien maar niet perse in de biosquote:
Neuken?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben Yesman gezien
ik ga vanaf nu ook overal YES opzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |