Nah dat overleggen dat gaat nog wel, daar zal jij ook wel aan wennen tzt, maar als mensen je dan dingen gaan verbieden en hun afkeuring voor jouw levensstijl gaan laten blijken...dat wordt het ronduit KUT (sorry hoor jongens, even het best passende woord)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je kunt idd doen en laten wat je wilt.
Dat wordt voor mij nog behoorlijk wennen, mocht ik een relatie krijgen. Dan moet je ineens rekening met mensen houden, dat hoef ik al 17 jaar niet meer.
Als ik weg wil ga ik weg en dan moet je ineens dingen overleggen enzo.
veel plezier...gedraag jij je ook dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:00 schreef RealZeus het volgende:
Pffieuww![]()
Had ik hem bijna weer dicht getieft.
Enniewee: ik ga me even omkleden, dan een luchtje op en dan mijn stamkroeg weer onveilig maken.
Gedraag jullie![]()
![]()
ah daar is de nachtploegquote:Op zondag 4 januari 2009 00:01 schreef Duimelot het volgende:
oh ik kom en iedereen gaat?
gezellig zijn jullie
we hebben Yesman gezienquote:Op zondag 4 januari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:
hee duimie!! hoe was je avond? wat ging je ook alweer doen? naar de bios? hoe was het?
Is het wat?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben Yesman gezien
ik ga vanaf nu ook overal YES opzeggen, dan wordt je leven wel erg spannend en rveemd geloof ik
gebeurt er dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben Yesman gezien
ik ga vanaf nu ook overal YES opzeggen, dan wordt je leven wel erg spannend en rveemd geloof ik
wel leuk om te zien maar niet perse in de biosquote:
Neuken?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben Yesman gezien
ik ga vanaf nu ook overal YES opzeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk.quote:
PP natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had m verwacht, vroeg me af wie ermee zou komen
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:09 schreef PrincePolly het volgende:
Was ie zo voor de hand liggend?
Je post op FOK! , weet je wel?quote:
Heeft PP een date gehad?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gheghe
hebben jullie n gezellige avond gehad?
beetje saaiquote:Op zondag 4 januari 2009 00:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gheghe
hebben jullie n gezellige avond gehad?
sommige doen gewoon een dubbele shiftquote:
Nou , m,n date kwam onverwacht. Dus dat was wel een aangename verrassing.quote:
Ik dacht met een fles weisswein achter de kiezen een venijnige opmerking te maken...quote:
wat was eerst jou ava? want dat weet ik niet meer en dat vind ik irritantquote:
dat is zeker leukquote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , m,n date kwam onverwacht. Dus dat was wel een aangename verrassing.![]()
Goed teken.
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sommige doen gewoon een dubbele shift
Je bent over mijn Avatar heen?quote:
Met alcohol is logisch denken lastig.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik dacht met een fles weisswein achter de kiezen een venijnige opmerking te maken...
nou de beredenering op overal JA opzeggen is dat alles op zn pootjes terecht komtquote:
Das zeker een goed tekenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou , m,n date kwam onverwacht. Dus dat was wel een aangename verrassing.![]()
Goed teken.
Of je slaat gewoon een nachtje over. Dan ben je straks geheid van je jet-lag af.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
ik probeerde net al wel naar bed te gaan... niet gelukt... ga het straks nog eens proberen
Correct en Correctquote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou de beredenering op overal JA opzeggen is dat alles op zn pootjes terecht komt
ik ga er dan maar van uit dat je niet op je ava OF een blonde nicht lijkt
en anders zak over de kop en neuken voor t vaderland ofzoiets
nog geen, maar om toch wat antwoord te kunnen geven op wat reacties op RP heb ik besloten er een abbo van 1 maand tegen aan te gooien. Geen idee waarom, ik heb de 31ste een profiel daar aangemaakt omdat ik de natuur toch een handje wil helpen en tot op heden tel ik 8 serieus ogende reacties. Geen russische scam artiesten maar echte mensen enzo. Erg mafquote:Op zondag 4 januari 2009 00:08 schreef Feitosa het volgende:
Hier nog wat progressie qua daten e.d. ?
Okee...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou de beredenering op overal JA opzeggen is dat alles op zn pootjes terecht komt
ik ga er dan maar van uit dat je niet op je ava OF een blonde nicht lijkt
en anders zak over de kop en neuken voor t vaderland ofzoiets
ik zet gewoon in mn profiel dat ik alleen maar hartjes kan sturen en dat wordt begrepenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nog geen, maar om toch wat antwoord te kunnen geven op wat reacties op RP heb ik besloten er een abbo van 1 maand tegen aan te gooien. Geen idee waarom, ik heb de 31ste een profiel daar aangemaakt omdat ik de natuur toch een handje wil helpen en tot op heden tel ik 8 serieus ogende reacties. Geen russische scam artiesten maar echte mensen enzo. Erg maf
vantevoren al verlost zijn van mn jetlag...dat zou ideaal zijn...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Of je slaat gewoon een nachtje over. Dan ben je straks geheid van je jet-lag af.
ik zou ook kinderloos zijn alleen de oudste wilde heel graag naar mijquote:Op zondag 4 januari 2009 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee...
ik dacht dat jij dit weekend kinderloos was...
Anders vraag ik bij deze of je me volgend weekend op komt pikken
Ik zal eens kijken wat ik heb voor jequote:
joepiequote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik heb voor je
Dat was mijn ervaring ook op RP.. RP sucks..quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Duimelot het volgende:
en moet de reacties altijd enorm uitzoeken blijft weinig soeps over eerlijk gezegd
je zou soort van offline in moeten kunnen loggen, net als op msnquote:ga nu niet eens kijken naar de reacties meer want zodra ik inlog heb ik een halfuur later direct weer tig nieuwe reacties :S
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zet gewoon in mn profiel dat ik alleen maar hartjes kan sturen en dat wordt begrepen
wordt afentoe verwijderd en dan zet ik t er gewoon weer bij
voor vrouwen is t zowiezo anders op rp he
ik zie daar tussen de bomen t bos nooit
en moet de reacties altijd enorm uitzoeken blijft weinig soeps over eerlijk gezegd
ga nu niet eens kijken naar de reacties meer want zodra ik inlog heb ik een halfuur later direct weer tig nieuwe reacties :S
Ik kan natuurlijk vragen of je oppas kan regelen, jij zei tenslotte altijd jaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zou ook kinderloos zijn alleen de oudste wilde heel graag naar mij
en dan ga ik geen nee zeggen.
hebben we eens tijd met zn tweetjes zonder de twee kleintjes, is ook wel eens gezellig.
helaas dus volgend weekend weer met kids jammer dat t zo niet gelijk op gaat bij ons he
Dat is niet slecht volgens mij iddquote:Op zondag 4 januari 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor een vrouw is 8 reacties in 3 dagen tijd een slechte score inderdaad, maar voor een man is het denk ik geen onaardige score. Of beter gezegd ik vind het wel leuk, en mijn ego eigenlijk ook wel
nu nog wat soeps ertussen en tis helemaal leuk!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
voor een vrouw is 8 reacties in 3 dagen tijd een slechte score inderdaad, maar voor een man is het denk ik geen onaardige score. Of beter gezegd ik vind het wel leuk, en mijn ego eigenlijk ook wel
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk vragen of je oppas kan regelen, jij zei tenslotte altijd ja
we hebben gelijktijdig een naamtopicquote:
Wat voor profiel en foto gebruik jij? Dit is gewoon een buitengewoon goed resultaat voor een man. Ik ben jaloers.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nog geen, maar om toch wat antwoord te kunnen geven op wat reacties op RP heb ik besloten er een abbo van 1 maand tegen aan te gooien. Geen idee waarom, ik heb de 31ste een profiel daar aangemaakt omdat ik de natuur toch een handje wil helpen en tot op heden tel ik 8 serieus ogende reacties. Geen russische scam artiesten maar echte mensen enzo. Erg maf
sedan denkt maar aan 1 dingquote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe komt dat nou ineens uit de lucht vallen?
Uit de lucht vallen, dat kwam gewoon van mijn tong rollenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe komt dat nou ineens uit de lucht vallen?
stappen werkt voor mij niet zo eigenlijk, of ik ga naar de verkeerde kroegen dat kan ook natuurlijk. Nu geef ik toe dat ik best van jonge vrouwen hou, en me soms echt afvraag waarom ik niet gewoon 10 jaar jonger kon zijn. Maar na mijn laatste akkefietje met een jong meisje is het denk ik verstandiger dat ik de grens aan vanaf zeg 28 en hoger leg. En als ik zie wat hier s'nachts door de stad loopt is dat toch vooral 17 tot 24.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu nog wat soeps ertussen en tis helemaal leuk!
ik kreeg soms reacties en als ik alleen als de foto bekeek d8 ik: hoe durf jij op mij te reageren![]()
tikje arrogant maar ok
ook wel hele leuke dingen ertussen maar over t algemeen neuh niet mijn ding ben ik achter
binnenkort maar weer eens flink stappen, dat is een betere manier
En is dat goed of slecht?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja dat is waar... en aan auto's denk ik
waar ik kom zijn toch alle leeftijdsgroepen aanwezigquote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
stappen werkt voor mij niet zo eigenlijk, of ik ga naar de verkeerde kroegen dat kan ook natuurlijk. Nu geef ik toe dat ik best van jonge vrouwen hou, en me soms echt afvraag waarom ik niet gewoon 10 jaar jonger kon zijn. Maar na mijn laatste akkefietje met een jong meisje is het denk ik verstandiger dat ik de grens aan vanaf zeg 28 en hoger leg. En als ik zie wat hier s'nachts door de stad loopt is dat toch vooral 17 tot 24.
Kwestie van een kroeg zoeken met ouder publiek. Of zit er niks in de buurt?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
stappen werkt voor mij niet zo eigenlijk, of ik ga naar de verkeerde kroegen dat kan ook natuurlijk. Nu geef ik toe dat ik best van jonge vrouwen hou, en me soms echt afvraag waarom ik niet gewoon 10 jaar jonger kon zijn. Maar na mijn laatste akkefietje met een jong meisje is het denk ik verstandiger dat ik de grens aan vanaf zeg 28 en hoger leg. En als ik zie wat hier s'nachts door de stad loopt is dat toch vooral 17 tot 24.
O,O,O!!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:27 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat voor profiel en foto gebruik jij? Dit is gewoon een buitengewoon goed resultaat voor een man. Ik ben jaloers.
ik ga de ondergrens denk ik op 34 zettenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Sex niet, nouja zegquote:Op zondag 4 januari 2009 00:34 schreef Murmeli het volgende:
aan auto's denken vind ik prima hoor.
wat voor auto is dat eigenlijk?
je vergeet de kleur te vermelden...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sex niet, nouja zeg
Eentje met 4 wielen en een stuur![]()
(honda)
zo lang woon ik nog niet hierzoquote:Op zondag 4 januari 2009 00:34 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kwestie van een kroeg zoeken met ouder publiek. Of zit er niks in de buurt?
gaan we een keer samen stappen en op oudere jonge mannen jacht wahahaquote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ga de ondergrens denk ik op 34 zetten
volgens mij kom ik die ook niet in de kroeg tegen, of ik moet naar de bejaardensoos, maar de bovengrens wil ik dan wel max bij 39 leggen... 40 klinkt zo oud
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij kom ik die ook niet in de kroeg tegen, of ik moet naar de bejaardensoos, maar de bovengrens wil ik dan wel max bij 39 leggen... 40 klinkt zo oud
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaan we een keer samen stappen en op oudere jonge mannen jacht wahaha
mijn ondergrens is 28 en de bovengrens euh sja ligt aan de persoon maar zeker onder de 40 denk ik wel
Hoe weet jij datquote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sex niet, nouja zeg
Eentje met 4 wielen en een stuur![]()
(honda)
gezelli... moeten we wel bij elkaar logeren hoor, want we wonen heel ver uit elkaarquote:Op zondag 4 januari 2009 00:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gaan we een keer samen stappen en op oudere jonge mannen jacht wahaha
mijn ondergrens is 28 en de bovengrens euh sja ligt aan de persoon maar zeker onder de 40 denk ik wel
Die van mij is eigenlijk veel te serieus. Ik denk dat dat het is.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
profiel, een redelijk simpel dingetje eigenlijkVoor mijn doen erg weinig tekst en iets over dat ik van sterke vrouwen hou met een prettige uitstraling en een passage dat ik vakantie niet zie als 1 keer per jaar 2 weken van de bar naar het strand lopen met een ziekenhuisbandje om aan de turkse riviera
Wat? "en een kleurtje"quote:Op zondag 4 januari 2009 00:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je vergeet de kleur te vermelden...
ik heb me niet uitgelaten over sex
Je bent koppig, das wat andersquote:Op zondag 4 januari 2009 00:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb meer moeite met jong dan met oud eigenlijk, maar dat ligt wel aan de persooon.
Ondergrens van 34 ......quote:Op zondag 4 januari 2009 00:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:
ik heb bedden genoeg hierquote:Op zondag 4 januari 2009 00:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezelli... moeten we wel bij elkaar logeren hoor, want we wonen heel ver uit elkaarjij limburg toch?
neem jij ze van 28 tot 33 en ik 34 tot 39 gheghe...
of een betere verdeling: ik die met bruin haar en/of bruine ogen en jij de blondies
hee jij wedt op 2 paardenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik val in je doelgroep en ik hou ook nog eens van op reis gaan. Nou als dat geen feest is
een serieuze heb ik maanden geleden toen ik serieus aan het rebound jagen was ook geprobeerd, maar dat werkt als azijn op een kudde bijen. Zelfs als stuur je een berichtje, je krijgt als de wind goed staat nog net een geen interesse terug.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:40 schreef Howl het volgende:
[..]
Die van mij is eigenlijk veel te serieus. Ik denk dat dat het is.
lieverd zeg nou zelf, wat zou jouw mama ervan vinden als je met een gescheide vrouw van 31 met 3 kids aan kwam zetten!?!?quote:
Ik las net dat jij van donker haar en donkere ogen houdt, wat mij per definitie al kansloos maakt aangezien het haar wat ik nog heb toch echt blond is, en grijs/groen nu ook niet echt als donkere ogen gezien wordtquote:
Gaan we trouwen danquote:Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
lieverd zeg nou zelf, wat zou jouw mama ervan vinden als je met een gescheide vrouw van 31 met 3 kids aan kwam zetten!?!?
niet teveel tekst maar zeker ook niet zoiets van komt nog welquote:Op zondag 4 januari 2009 00:40 schreef Howl het volgende:
[..]
Die van mij is eigenlijk veel te serieus. Ik denk dat dat het is.
gheghequote:Op zondag 4 januari 2009 00:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb bedden genoeg hier
hmmmm wij komen er wel uit, goeie verdeling
Hmmm ja dat is wel jammer... ja weinig haar vind ik ook al niks.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:44 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik las net dat jij van donker haar en donkere ogen houdt, wat mij per definitie al kansloos maakt aangezien het haar wat ik nog heb toch echt blond is, en grijs/groen nu ook niet echt als donkere ogen gezien wordt
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij hadden het even over serieuze mannejacht
niet over neuken
soms is uiterlijk ook niet allesquote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmm ja dat is wel jammer... ja weinig haar vind ik ook al niks.
maar ja je lult wel lekker
dilemma voor murmeli
Nee, dus om gezellig een kopje koffie mee te drinken zekerquote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij hadden het even over serieuze mannejacht
niet over neuken
Ik zit in je doelgroep.quote:
tuurlijk hebben ze vast voor je overquote:Op zondag 4 januari 2009 00:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gheghegezelli
maar ja dan versier ik straks een vent in limburg... moet ik daar dan mee? of hij moet naar Rotterdam willen verhuizen?
soms zit het tegen en soms zit het echt tegen hequote:Op zondag 4 januari 2009 00:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hmmm ja dat is wel jammer... ja weinig haar vind ik ook al niks.
maar ja je lult wel lekker
dilemma voor murmeli
nee?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms is uiterlijk ook niet alles
en een lekker ding kan als ie wat ouder worden ook opeens kalend worden en een bierbuik kweken dan gooi je m er ook niet zomaar uit he
Daarom neem ik er een van 34+, als ie dan nog niet kaal en vet is dan blijft het nog wel even wat.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
soms is uiterlijk ook niet alles
en een lekker ding kan als ie wat ouder worden ook opeens kalend worden en een bierbuik kweken dan gooi je m er ook niet zomaar uit he
Dat ga ik morgen uitproberen. Het eisenpakket is er al uit. Dat had toch geen zin zo.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet teveel tekst maar zeker ook niet zoiets van komt nog wel
geen eisenpakket en overduidelijke beschrijving van jezelf
een tikje serieus mag maar zet er ook een leuke en gevatte opmerking in
et voila
ik heb deze opener : man zoekt vrouw, maar wel een leuke...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet teveel tekst maar zeker ook niet zoiets van komt nog wel
geen eisenpakket en overduidelijke beschrijving van jezelf
een tikje serieus mag maar zet er ook een leuke en gevatte opmerking in
et voila
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daarom neem ik er een van 34+, als ie dan nog niet kaal en vet is dan blijft het nog wel even wat.
kan ik nog even 10 jaar van een strak lichaam met veel haar (hoofdhaar dan, rughaar ben ik wel zat nu) genieten, en daarna boeit het niet meer. Ik zal toch ook niet tot mn 60e perfect eruit zien (als ik dat nu al doe dan hahah)
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee?
Ik wist dat ik iets verkeerd deed
oh maar ik ben heel leuk met kerst, dan lul je ook wel gewoon vrolijk door... je merkt dan nl niet dat het kerst is.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
soms zit het tegen en soms zit het echt tegen heja lullen is geen probleem, behalve op feestdagen, dat heeft vooral te maken met het feit dat ik feestdagen niet echt leuk vind.
Ja dat zeg je nou...quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat van t rughaar
oh dat vind ik zo'n tegenvaller he als je dan een leuke vent gevonden hebt en hij blijkt een gorilla
kan die man ook niets aan doen natuurlijk maar toch....
in de mijne staat dat ik geen sex zoek en ook geen vaste relatiequote:Op zondag 4 januari 2009 00:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb deze opener : man zoekt vrouw, maar wel een leuke...
30+quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat van t rughaar
oh dat vind ik zo'n tegenvaller he als je dan een leuke vent gevonden hebt en hij blijkt een gorilla
Ghehe, hoe weet je dat nou weerquote:
ach rughaar kan je harsen, maar ik was altijd te lui om dat rughaar van mn ex te harsen, het groeide toch altijd weer terug. Maar hij had niet echt een vacht daar ofzo, het waren meer heel veel losse haren...yukquote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat van t rughaar
Trimmen! hoe vaak moet ik dat nou nog zeggenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach rughaar kan je harsen, maar ik was altijd te lui om dat rughaar van mn ex te harsen, het groeide toch altijd weer terug. Maar hij had niet echt een vacht daar ofzo, het waren meer heel veel losse haren...yuk
Nee doe mij dan maar een rughaarloze idd. borsthaar mag wel, ja en de rest allemaal een beetje snoeien graag.... niet dat als ie korte mouwen aanheeft er zo'n bosje okselhaar onder vandaan komt... of dat je van onder eerst dat haar moet weggraven voor je erbij kunt![]()
Als ik op RP zou zitten en dit bij mn profiel zou zetten, dan zou ik zeker geen reacties krijgen?
champagne... op ons kleine besloten feestje hadden we 7 flessen voor 5 man. We zijn dus maar om half begonnen met champagne te drinken, De volgende dag was het toch wat minder feest in mijn maag daarvan.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh maar ik ben heel leuk met kerst, dan lul je ook wel gewoon vrolijk door... je merkt dan nl niet dat het kerst is.
ja met oud en nieuw ben ik wat vervelender wel, wil ik perse oliebollen en champagne... maar ja joh dat duurt nog een jaar toch?
ik denk t welquote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach rughaar kan je harsen, maar ik was altijd te lui om dat rughaar van mn ex te harsen, het groeide toch altijd weer terug. Maar hij had niet echt een vacht daar ofzo, het waren meer heel veel losse haren...yuk
Nee doe mij dan maar een rughaarloze idd. borsthaar mag wel, ja en de rest allemaal een beetje snoeien graag.... niet dat als ie korte mouwen aanheeft er zo'n bosje okselhaar onder vandaan komt... of dat je van onder eerst dat haar moet weggraven voor je erbij kunt![]()
Als ik op RP zou zitten en dit bij mn profiel zou zetten, dan zou ik zeker geen reacties krijgen?
he gatver kleine piemeltjes.... dat je je tijdens de sex afvraagt:quote:Op zondag 4 januari 2009 00:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik knap niet gauw op iets af qua uiterlijk
Een keer, die jongen had zo'n ontzettend klein piemeltje dat ik schrok en wegliep.
Mn excuus: ik was zat.
chteraf vond ik het zo lullig voor hem
ONS jes?quote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he gatver kleine piemeltjes.... dat je je tijdens de sex afvraagt:
a) of ie er al inzit
b) of hij dan misschien niet stijf is
c) of hij wel wat voelt en dat ie daarom misschien zo klein blijft
nee, niet fijn.... en gebeurt op een of andere manier vooral bij ONSjes, daarom ben ik daarmee gestopt
30+ kan ook 80 zijn....quote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en?
dan ben je dus niet te oud.
Oh, Ok!quote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en?
dan ben je dus niet te oud.
Gezien mijn gedrag en reacties zal dat wel niet, of ik zou de tofste Opa ter wereld zijnquote:
one night stand.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ONS jes?
een hele kleine heb ik nog niet meegemaakt wel een wat aan de kleine kant maar die was wel lekker dik gelukkig
te lang vind ik persoonlijk ook niet alles
Ja, maar dit was niet gewoon kleinquote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
he gatver kleine piemeltjes.... dat je je tijdens de sex afvraagt:
a) of ie er al inzit
b) of hij dan misschien niet stijf is
c) of hij wel wat voelt en dat ie daarom misschien zo klein blijft
nee, niet fijn.... en gebeurt op een of andere manier vooral bij ONSjes, daarom ben ik daarmee gestopt
Wat zei je, heb je een vergrootglas voor me anders kan ik hem niet vinden hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 01:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dit was niet gewoon klein
Ik wist niet eens dat het KON, zo klein
arme jongen
ja gatver dat deed mn ex, zn borsthaar scheren, en dan prikken daarna. de sukkel.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik denk t wel
mannen zien overal sex in
oksels snoeien ja, helemaal kaal bij mannen vind ik dan ook niks
onder mag t graag wel kaal als ff kan
borsthaar sja als t heel veel is laat dan maar zitten als ze dat gaan scheren is echt niet lekker die stoppels, zijn t er een paar dan haal t in godsnaam weg
en de schouders hars ik dan wel
wel goed dat ie geen complex had en wel durfdequote:Op zondag 4 januari 2009 01:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
arme jongen
Ja, dat kan ik bijna nietquote:Op zondag 4 januari 2009 01:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wel goed dat ie geen complex had en wel durfde
altijd positief inzien voor zo iemand
Hmmm klinkt knus en gezellig.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
champagne... op ons kleine besloten feestje hadden we 7 flessen voor 5 man. We zijn dus maar om half begonnen met champagne te drinken, De volgende dag was het toch wat minder feest in mijn maag daarvan.
Vorig jaar kerst orthodoxe kerst gevierd met toenmalige vriendin en vader en wat van haar familie. En moet eerlijk toegeven, dat was een stuk gezelliger als hier in NL, Veel minder vreten om het vreten maar veel meer warmte en traditie.
ik heb er bij gezet dat ik wel een vaste relatie zoek, omdat dat ook eigenlijk is wat ik uiteindelijk zoek. Vriendschap is een leuke basis, maar ik wil toch wel meer dan gewoon een vriendin die ik 1 mischien 2 keer per week zie en voor de rest een sms/mail stuur. Een leuke stabiele relatie met wederzijdse vrijheid, en dan bedoel ik geen open relatie met lekker rond neuken, maar zonder claim gedrag en zeker geen siamesse tweelingzus. Dat heb ik nu ook wel gehad, was best leuk voor 2 maanden maar dat werkt voor mij niet echt. Moet toch een vrouw met ballen hebben die af en toe tegen me roept dat ik op moet flikkeren met mijn gezwam. Zeker als ik iemand erg graag zie, ben ik namelijk ook het liefst altijd bij ze. Niet om elke avond handje pepermuntje tv te kijken, maar wel graag in hetzelfde huis, waar we toch ieder ons eigen ding doen.quote:Op zondag 4 januari 2009 00:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
in de mijne staat dat ik geen sex zoek en ook geen vaste relatie
vriendschap dus
en wat willen ze allemaal uiteindelijk....
sex EN een vaste relatie
erg zeg.... misschien moet hij een vrouw met een heel klein poesje hebbenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
arme jongen
Bestaat dat danquote:Op zondag 4 januari 2009 01:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
erg zeg.... misschien moet hij een vrouw met een heel klein poesje hebben
toch jammer dat je geen bruin haar en bruine ogen hebt....quote:Op zondag 4 januari 2009 01:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb er bij gezet dat ik wel een vaste relatie zoek, omdat dat ook eigenlijk is wat ik uiteindelijk zoek. Vriendschap is een leuke basis, maar ik wil toch wel meer dan gewoon een vriendin die ik 1 mischien 2 keer per week zie en voor de rest een sms/mail stuur. Een leuke stabiele relatie met wederzijdse vrijheid, en dan bedoel ik geen open relatie met lekker rond neuken, maar zonder claim gedrag en zeker geen siamesse tweelingzus. Dat heb ik nu ook wel gehad, was best leuk voor 2 maanden maar dat werkt voor mij niet echt. Moet toch een vrouw met ballen hebben die af en toe tegen me roept dat ik op moet flikkeren met mijn gezwam. Zeker als ik iemand erg graag zie, ben ik namelijk ook het liefst altijd bij ze. Niet om elke avond handje pepermuntje tv te kijken, maar wel graag in hetzelfde huis, waar we toch ieder ons eigen ding doen.
Wat een ontzettende burgerlijke lul ben ik he???
ja een vriendin van me die houdt volgens mij wel van kleine piemelsquote:
hij was zo groot als mn pink in stijve toestand zeg maarquote:Op zondag 4 januari 2009 01:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
erg zeg.... misschien moet hij een vrouw met een heel klein poesje hebben
uiteindelijk wil ik dat ookquote:Op zondag 4 januari 2009 01:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb er bij gezet dat ik wel een vaste relatie zoek, omdat dat ook eigenlijk is wat ik uiteindelijk zoek. Vriendschap is een leuke basis, maar ik wil toch wel meer dan gewoon een vriendin die ik 1 mischien 2 keer per week zie en voor de rest een sms/mail stuur. Een leuke stabiele relatie met wederzijdse vrijheid, en dan bedoel ik geen open relatie met lekker rond neuken, maar zonder claim gedrag en zeker geen siamesse tweelingzus. Dat heb ik nu ook wel gehad, was best leuk voor 2 maanden maar dat werkt voor mij niet echt. Moet toch een vrouw met ballen hebben die af en toe tegen me roept dat ik op moet flikkeren met mijn gezwam. Zeker als ik iemand erg graag zie, ben ik namelijk ook het liefst altijd bij ze. Niet om elke avond handje pepermuntje tv te kijken, maar wel graag in hetzelfde huis, waar we toch ieder ons eigen ding doen.
Wat een ontzettende burgerlijke lul ben ik he???
gekleurde lenzen en verf/pruik dan maar doen??quote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toch jammer dat je geen bruin haar en bruine ogen hebt....
Ghehe, voelt er zich een onzekerquote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef kwaakvaak het volgende:
de vraag is alleen, wat is de definitie van klein en groot, of is modaal ook goed? (zie http://upload.wikimedia.o(...)ect_human_penis.jpg)
da's toch nie echt he...quote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gekleurde lenzen en verf/pruik dan maar doen??
kleurlenzen en haarverf of een toupetjequote:Op zondag 4 januari 2009 01:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
toch jammer dat je geen bruin haar en bruine ogen hebt....
Modaal, 15cm is gemiddeld schat.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:10 schreef Murmeli het volgende:
modaal mag ook. ik zeg 15 cm of meer kan
Flinke tampeloures danquote:Op zondag 4 januari 2009 01:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij was zo groot als mn pink in stijve toestand zeg maar
Daar helpt geen klein poesje bij
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kleurlenzen en haarverf of een toupetje
val je echt alleen op bruin haar bruine ogen?
ik kan niet zeggen dat ik prese een bepaalde combinatie aantrekkelijk vind, ligt echt aan de persoon in kwestie.
Brede rug en wat biceps icm sneeuw isbtw
De laatste waar ik echt verliefd op ben geweest daarvan kwam ik pas na 3 ontmoetingen achter zn kleur ogen, totaal niet opgelt, maar zn lach *smelt*
nee ik val op vanalles wat, maar een beetje kleur in het gezicht geeft uitstraling vind ik en veel haar vind ik wel zo prettig. heb ik wat om doorheen te woelenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kleurlenzen en haarverf of een toupetje
val je echt alleen op bruin haar bruine ogen?
ik kan niet zeggen dat ik prese een bepaalde combinatie aantrekkelijk vind, ligt echt aan de persoon in kwestie
De laatste waar ik echt verliefd op ben geweest daarvan kwam ik pas na 3 ontmoetingen achter zn kleur ogen, totaal niet opgelt, maar zn lach *smelt*
wel zonder haar danquote:Op zondag 4 januari 2009 01:09 schreef kwaakvaak het volgende:
de vraag is alleen, wat is de definitie van klein en groot, of is modaal ook goed? (zie http://upload.wikimedia.o(...)ect_human_penis.jpg)
volgens mij moet jij eens bij http://nieuwemensenlerenkennen.nl/ gaan kijken! Dat sluit denk ik een stuk beter aan bij wat je zoekt! Vooral mensen die ook op zoek zijn naar nieuwe vriendschappen zonder dat daar gelijk sex en relaties bij komt kijken. Eerste keer is het gratis, daarna moet je wel lid worden maar ik hoor toch redelijk wat positieve dingen er over. Als ik me niet vergis is Q hier er ook lid van geworden om zijn vriendenkring wat uit te breiden!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
uiteindelijk wil ik dat ook
alleen had ik me op RP ingeschreven om gewoon nieuwe contacten op te doen om er meer uit te komen aangezien mijn vriendenkring bestaat uit getrouwde stelletjes met kids die niet zo vaak emer de deur uit komen.
Ik denk niet dat ik via bv RP een vaste relatie zou kunnen opdoen en sja die sex dat is ivm mijn principes he.
Heb wel gedate via RP eerst msn dan telefoon dan daten maar allemaal heel duidelijk aangegeven dat ik dus vriendschap wilde. Was geen probleem, nou achteraf gezien dus wel telkens weer, dat werd erg vermoeiend!
ik d8 18cm??quote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Modaal, 15cm is gemiddeld schat.
Of je moet die van een chinees bedoelen
dat zeg ik toch? modaal kan bijv 15 cm of meer....quote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Modaal, 15cm is gemiddeld schat.
Of je moet die van een chinees bedoelen
nee niet echt hoor, die van mij werkt... soms iets te goedquote:Op zondag 4 januari 2009 01:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ghehe, voelt er zich een onzeker
Zo van : oeps, ploepsquote:Op zondag 4 januari 2009 01:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee niet echt hoor, die van mij werkt... soms iets te goed
While results vary across studies, the consensus is that the average human penis is approximately 12.9–15 cm.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
18 cm gemiddeld? haha echt niet!
toch?
tnxquote:Op zondag 4 januari 2009 01:13 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
volgens mij moet jij eens bij http://nieuwemensenlerenkennen.nl/ gaan kijken! Dat sluit denk ik een stuk beter aan bij wat je zoekt! Vooral mensen die ook op zoek zijn naar nieuwe vriendschappen zonder dat daar gelijk sex en relaties bij komt kijken. Eerste keer is het gratis, daarna moet je wel lid worden maar ik hoor toch redelijk wat positieve dingen er over. Als ik me niet vergis is Q hier er ook lid van geworden om zijn vriendenkring wat uit te breiden!
nee nooit!.. Ik kan er ook niets aan doen dat ik erfelijk belast ben met uitvallend haar. Tot ongeveer mijn 25'ste ging het redelijk, wel inhammen maar niet echt kaal. Nu groeit er ook nog wel haar, daar niet van, Maar ik vond die kale plek achterop eigenlijk hinderlijker met langer haar. Valt een stuk meer op, dan nu ik het 1 keer per week even met de tondeuze zonder kam bij werk. Van die smerige overkam lokken enzo, nee..quote:
goh dan heb ik t zeker altijd 'getroffen'quote:Op zondag 4 januari 2009 01:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
18 cm gemiddeld? haha echt niet!
toch?
12,9quote:Op zondag 4 januari 2009 01:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
While results vary across studies, the consensus is that the average human penis is approximately 12.9–15 cm.
10cm schijnt al genoeg te zijn geloof ik om te voelen dus maak je maar niet drukquote:Op zondag 4 januari 2009 01:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
12,9die voel ik niet hoor...
hoewel een ex van mij dan wel weer zei: als er ooit een vrouw tegen mij zegt dat mijn lul te klein is dan zeg ik haar gewoon dat d'r poes te wijd is. haha. strakke opmerking
Maar hij had best een grote
haha ja heel goed, beter de tondueuse erop als het uitvaltquote:Op zondag 4 januari 2009 01:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee nooit!.. Ik kan er ook niets aan doen dat ik erfelijk belast ben met uitvallend haar. Tot ongeveer mijn 25'ste ging het redelijk, wel inhammen maar niet echt kaal. Nu groeit er ook nog wel haar, daar niet van, Maar ik vond die kale plek achterop eigenlijk hinderlijker met langer haar. Valt een stuk meer op, dan nu ik het 1 keer per week even met de tondeuze zonder kam bij werk. Van die smerige overkam lokken enzo, nee..
En daarbij mijn haar heeft gewoon karakter!. Het gaat liever dood dan dat het grijs wordt
ook veel 'oudere' jongeren. Ik kijk er zelf nu al een weekje of wat met dezelfde reden rond. Uitbreiding/heropbouw van vriendenkring. Ben nog niet ergens naar toe geweest ivm feestdagen en andere dingen, het publiek wat erop af komt ziet er gemengd uit, Van desperaatjes tot mensen die net als wij gewoon echt ook op zijn naar nieuwe mensen om zo af en toe eens wat mee te ondernemen.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tnxff in mn favorieten gezet
al hoop ik dat er dan ook wel ander slag mensen dan Q zit.....
Als je krom staat en hij mikt te hoog dan voel je het wel. toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
12,9die voel ik niet hoor...
hoewel een ex van mij dan wel weer zei: als er ooit een vrouw tegen mij zegt dat mijn lul te klein is dan zeg ik haar gewoon dat d'r poes te wijd is. haha. strakke opmerking
Maar hij had best een grote
hmmm dan heb ik er een paar onder de 10 cm gehad.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
10cm schijnt al genoeg te zijn geloof ik om te voelen dus maak je maar niet druk
ik heb 1 keer eentje met een kleintje gehad denk iets van 12cm maar sjeempie die wist echt wel hoe hij zn dingetje moest gebruiken hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 01:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als je krom staat en hij mikt te hoog dan voel je het wel. toch?
ja maar om nou altijd acrobatische toeren te gaan uithalen om hem te voelenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort eens kijken dan merk ik t vanzelf wel!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ook veel 'oudere' jongeren. Ik kijk er zelf nu al een weekje of wat met dezelfde reden rond. Uitbreiding/heropbouw van vriendenkring. Ben nog niet ergens naar toe geweest ivm feestdagen en andere dingen, het publiek wat erop af komt ziet er gemengd uit, Van desperaatjes tot mensen die net als wij gewoon echt ook op zijn naar nieuwe mensen om zo af en toe eens wat mee te ondernemen.
Bij RP moet je opgeven wat je wilt. Vaste Relatie is duidelijk. Maar Date en Vriendschap kan ook iemand zijn die stiekem toch een vaste relatie wil, maar niet gelijk met de deur in huis wil vallen. En Date betekent ook vaak Sex. Want die optie heeft RP weer niet.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
uiteindelijk wil ik dat ook
alleen had ik me op RP ingeschreven om gewoon nieuwe contacten op te doen om er meer uit te komen aangezien mijn vriendenkring bestaat uit getrouwde stelletjes met kids die niet zo vaak emer de deur uit komen.
Ik denk niet dat ik via bv RP een vaste relatie zou kunnen opdoen en sja die sex dat is ivm mijn principes he.
Heb wel gedate via RP eerst msn dan telefoon dan daten maar allemaal heel duidelijk aangegeven dat ik dus vriendschap wilde. Was geen probleem, nou achteraf gezien dus wel telkens weer, dat werd erg vermoeiend!
als jij er dan blij mee bent lach ik nietquote:Op zondag 4 januari 2009 01:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zul je zien dat ik straks aankom met een kale blonde vent onder de 30 met blauwe ogen en een heel kleine pikkie maar een geweldig karakter....dan mogen jullie me uitlachen hoor
miss ik ook wel, t klinkt goed.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ga er binnenkort eens kijken dan merk ik t vanzelf wel!
ik vergeet die pruik en lenzen, en breng wel een schuifmaat en liniaal meequote:Op zondag 4 januari 2009 01:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm dan heb ik er een paar onder de 10 cm gehad.
maar de grootte varieert ook nogal met de stijfheid. die van mn ex varieerde ook van niet voelbaar tot perfect
(gelukkig vaker perfect dan niet voelbaar)
date bij mannen betkend altijd sex!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Howl het volgende:
[..]
Bij RP moet je opgeven wat je wilt. Vaste Relatie is duidelijk. Maar Date en Vriendschap kan ook iemand zijn die stiekem toch een vaste relatie wil, maar niet gelijk met de deur in huis wil vallen. En Date betekent ook vaak Sex. Want die optie heeft RP weer niet.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
date bij mannen betkend altijd sex!
die haal je er ook zo tussenuit
als die reageren zijn t bij mij altijd jongeknullen tussen de 20 en 25 van boven de rivieren die er lekker uitzien op de foto en amper profiel hebben ingevuld.
hahaha... we kunnen ook gewoon gaan sexen dan merken we t vanzelf toch?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik vergeet die pruik en lenzen, en breng wel een schuifmaat en liniaal mee
nee je moet vooraf een serie fotos doorsturen naar drquote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik vergeet die pruik en lenzen, en breng wel een schuifmaat en liniaal mee
Ik bedoel in de kont damesquote:Op zondag 4 januari 2009 01:20 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
:p zeg dat dan gewoonquote:
nou er zijn volgens mij ook echt wel vrouwen die op jacht zijn naar een neukertje op RP. En ik moet eerlijk zeggen als ik in een profiel lees dat iemand op zoek is naar vriendschap, gecombineerd met vrijheid, en open minded dat ik toch al heel snel de conclusie trek dat die gewoon op zoek is naar een kerel voor vrijblijvende sex.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
date bij mannen betkend altijd sex!
die haal je er ook zo tussenuit
als die reageren zijn t bij mij altijd jongeknullen tussen de 20 en 25 van boven de rivieren die er lekker uitzien op de foto en amper profiel hebben ingevuld.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahaha... we kunnen ook gewoon gaan sexen dan merken we t vanzelf toch?
maar ff wachten tot ik uit mn anti-sex fase ben dan
Misschien word ik hitsig van de zon in Maleisie ofzo
ik zeg ook niet dat vrouwen anders zijnquote:Op zondag 4 januari 2009 01:29 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nou er zijn volgens mij ook echt wel vrouwen die op jacht zijn naar een neukertje op RP. En ik moet eerlijk zeggen als ik in een profiel lees dat iemand op zoek is naar vriendschap, gecombineerd met vrijheid, en open minded dat ik toch al heel snel de conclusie trek dat die gewoon op zoek is naar een kerel voor vrijblijvende sex.
die ene die de grootte had van een pinkje is dan wel lekker jaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een kleintje doet dan toch geen auw
heheh,, moet ik er dan een doosje lucifers naast leggen , en een euro muntje op de kop in stijve toestand zodat het verschil goed te zien is?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee je moet vooraf een serie fotos doorsturen naar dr
je hebt t vaker gedaan lees ik!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh,, moet ik er dan een doosje lucifers naast leggen , en een euro muntje op de kop in stijve toestand zodat het verschil goed te zien is?
ja? waar hang jij uit dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
je woont om de hoek, dus bij tegenvallen resultaat hoeven we in ieder geval niet ver terug te reizen
Ja hallo, dan voel je er ook geen bal van tochquote:Op zondag 4 januari 2009 01:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
die ene die de grootte had van een pinkje is dan wel lekker ja
Iets te ver nu, ivm weisswein, om ze op te warmenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:31 schreef Duimelot het volgende:
even tussendoor: ik heb koude voeten!
gewoon langs een meetlat leggen...quote:Op zondag 4 januari 2009 01:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heheh,, moet ik er dan een doosje lucifers naast leggen , en een euro muntje op de kop in stijve toestand zodat het verschil goed te zien is?
steek jij je pink es in je hol dat voel je toch wel?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, dan voel je er ook geen bal van toch
denk jij dat ik een enorm poepgat heb ofzo? zo'n soort zwart gat waar alles in verdwijnt?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, dan voel je er ook geen bal van toch
oh dat kan jij veel beter verwoorden dan ikquote:Op zondag 4 januari 2009 01:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
steek jij je pink es in je hol dat voel je toch wel?
te ver tsktsk valt reuze meequote:Op zondag 4 januari 2009 01:32 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Iets te ver nu, ivm weisswein, om ze op te warmen
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat vrouwen anders zijn
maar ik heb in mijn profiel niet aangegeven dat ik ook vrouwen wel wil
puur omdat ik denk dat de lesbo's en bi's op rp daar vast niet zitten voor vriendschap dan !?
Waarom zou ik dat willen doen. En hup nu voorover buigenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb mn schoenen nog aan denk dat dat t probleem isquote:Op zondag 4 januari 2009 01:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gewoon langs een meetlat leggen...
duim: tegen koude voeten: gewoon sloffen aan
krijg jij kouwe voeten van een strakke broek?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb mn schoenen nog aan denk dat dat t probleem is
en een veeeeeeeeel te strakke broek pfffffffff
Mijn meest erotische (lees: geilste) ervaringen waren toen een meid haar vinger onverwachts in mijn poepert stak. Ikke: EEH WTF!!!...Oh wacht effe...ga door..quote:Op zondag 4 januari 2009 01:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet perse sexquote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wat alleen niet begrijp en dat is wellicht wat naief van mij, waarom zouden lesbo's en bi's op RP op jacht gaan naar sex relaties? Volgens mij zijn er juist in die scene wel andere site's die daar een stuk beter in kunnen voorzien? Nu zijn die er voor hetero's ook wel, maar daar lijkt toch wat meer een taboe op te zitten dan voor lesbo's, homo's en bi's.
quote:
nee mn laarzen was ivm die koude voeten en mn broek irriteerde ik me ook al aanquote:Op zondag 4 januari 2009 01:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
krijg jij kouwe voeten van een strakke broek?
of ben je de heren op het forum aan het opwarmen?
voor je ink of wat anders?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen doen. En hup nu voorover buigen![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mijn meest erotische (lees: geilste) ervaringen waren toen een meid haar vinger onverwachts in mijn poepert stak. Ikke: EEH WTF!!!...Oh wacht effe...ga door..
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mijn meest erotische (lees: geilste) ervaringen waren toen een meid haar vinger onverwachts in mijn poepert stak. Ikke: EEH WTF!!!...Oh wacht effe...ga door..
pretvet!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor je ink of wat anders?
ga je m dan zo keihard droog mn kont in boren of spuug je eerst eens een flinke rochel op mn sterretje?
doe dat maar hier. en dan wel zo dat we zeker weten dat het jouw lul is. anders kan je gaan ziten FOK!ken ermee. en niet fotoshoppen dan hé!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
IDEE!... als ik nu op RP als tweede foto dat toevoeg? Stijve lul op een meetlatje! Of kan ik dat dan maar beter hier op het fok fotoboek doen?
Uiteraard.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor je ink of wat anders?
ga je m dan zo keihard droog mn kont in boren of spuug je eerst eens een flinke rochel op mn sterretje?
the greatestquote:Op zondag 4 januari 2009 01:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
mannen die zich niet schamen en er gewoon vooruitkomen dat t een lekker gevoel is.
duimelot dr sterretje heeft een date met de rochel van sedanquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe dat maar hier. en dan wel zo dat we zeker weten dat het jouw lul is. anders kan je gaan ziten FOK!ken ermee. en niet fotoshoppen dan hé!
Op de achtegrond DEZE post, 01:43 pijpertje van mequote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das een goeie, hoe bewijs ik dat mijn lul ook echt die van mij is?
Ja trek het maar weer uit contextquote:Op zondag 4 januari 2009 01:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
duimelot dr sterretje heeft een date met de rochel van sedanen daarna met de lul van sedan
op papier geschrevenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:43 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Op de achtegrond DEZE post, 01:43 pijpertje van me
Is jouw grens echt 34?? Jouw ervaringen, gedachten en m.n. jouw fantasieën zouden de grens toch ook op 31+ kunnen zettenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:45 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat je gewoon een foto moet mailen die gemaakt is met een camera met veel megapixels, dan kunnen we je in het geheel zien endan inzoomen op het meetlatje met de piemel erbij
oh je kan er andes ook een geodriehoek bijhouden, die zijn 15 cm langdan hoeven we niet perse te kunnen inzoomen.. nou ja nog wel een beetje
*de gedachten van murmeli slaan een beetje op hol
die tekst op papier geschreven erbijquote:
camera met veel megapixels... check!...quote:Op zondag 4 januari 2009 01:45 schreef Murmeli het volgende:
ik denk dat je gewoon een foto moet mailen die gemaakt is met een camera met veel megapixels, dan kunnen we je in het geheel zien endan inzoomen op het meetlatje met de piemel erbij
oh je kan er andes ook een geodriehoek bijhouden, die zijn 15 cm langdan hoeven we niet perse te kunnen inzoomen.. nou ja nog wel een beetje
*de gedachten van murmeli slaan een beetje op hol
wat bedoel je?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Is jouw grens echt 34?? Jouw ervaringen, gedachten en m.n. jouw fantasieën zouden de grens toch ook op 31+ kunnen zetten
hij is 31+ nog geen 34 ws en heeft intressequote:
quote:
maar waar woon je nou?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
camera met veel megapixels... check!...
12-24 objectief want groothoek vertekend lekker... check!..
geodriehoek... kut die ligt nog in servie!
ikeameetlintje!.... check!...
Onuitwisbare indruk en gelijk over mijn kaalheid heenzijnde murmeli na het zien van zoveel grootsheid.. check!..
jah denk het maar vind het zo gezelligquote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij is 31+ nog geen 34 ws en heeft intresse
wordt t bedtijd voor je, je snapt t allemaal niet meer zo
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij is 31+ nog geen 34 ws en heeft intresse
wordt t bedtijd voor je, je snapt t allemaal niet meer zo
als jie bij jullie het kanaal af fietst voorbij rijswijk, kom je hier vlak achter uitquote:
ik heb toch al gezegd dat ik nog geen zin heb in batsen...quote:Op zondag 4 januari 2009 01:50 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat ie best een keertje met je wil batsen
ik ken tquote:Op zondag 4 januari 2009 01:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jah denk het maar vind het zo gezellig
ver fietsen hoor rijswijk... ik dacht om de hoek, bij mij in de wijk ofzo, ik dach al hoe weet ie dat nou?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als jie bij jullie het kanaal af fietst voorbij rijswijk, kom je hier vlak achter uit
roep je me dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb toch al gezegd dat ik nog geen zin heb in batsen...
maar tegen de tij dat i kdaar weer zin in hebt maakt leeftijd me voor een keertje batsen niet uit hoor. dan leggen we de ondergrens bij 20
alweer??quote:Op zondag 4 januari 2009 01:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
moet je eerst wat meer info in je fobo zetten
uhu...maar niet geschoten is altijd mis en dat soort toestanden!..quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar tegen de tij dat i kdaar weer zin in hebt maakt leeftijd me voor een keertje batsen niet uit hoor. dan leggen we de ondergrens bij 20
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
loopt toch een kanaal van r'dam -> dh? Of ben ik nu zo topografisch in de war?quote:Op zondag 4 januari 2009 01:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ver fietsen hoor rijswijk... ik dacht om de hoek, bij mij in de wijk ofzo, ik dach al hoe weet ie dat nou?
welk kanaal eigenlijk?
steve buscemiquote:Op zondag 4 januari 2009 01:57 schreef Duimelot het volgende:
trouwens pp die avatar he is dat steve bucemi of hoe schrijf je t?
ik denk dat je ongeveer begrijpt waar ik sta jaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu...maar niet geschoten is altijd mis en dat soort toestanden!..
En dat je geen zin heb in batsen snap ik denk ik ook wel een beetje. Tenminste ik ga er vanuit dat je geen trek heb in een batsmakker en voorlopig liever vrijgezel wil blijven. Dat eerste, klinkt logisch voor mij, ben zelf ook niet zo van de consumptie sex. Dat laatste, tja.. ik denk dat als je de juiste tegen komt waar dan ook, vonkjes beginnen te regenen en je die gedachte binnen een seconde of 5 vergeten bent
weet ik niet, de schie bedoel je? oja wacht ja die stopt in delft en die gaat daarna altijd verder. daar fietste ik langs als ik vanaf mn ex naar mn werk fietste. ff denken of ik dan ook door rijswijk kwam?e ehhh denk denk.... volgens mij niet... wel voorburg.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:57 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
loopt toch een kanaal van r'dam -> dh? Of ben ik nu zo topografisch in de war?
ik vind m zo brrrrrrrrrr vooral nadat ik con air gezien had hahahaquote:Op zondag 4 januari 2009 01:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
steve buscemiBedankt voor het raden. Die chemie ineens hè?
Zo'n geweldige acteur.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind m zo brrrrrrrrrr vooral nadat ik con air gezien had hahaha
niks chemie
waarom WAAROM zo'n enge avatar?
je hebt t inderdaad wel vaker over je ex....quote:Op zondag 4 januari 2009 01:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat je ongeveer begrijpt waar ik sta ja
en gezien de ervaringen in het verleden komen er bij mij ook geen vonkjes zo lang ik nog niet over exen heen ben. soms wil ik het dan wel maar het gebeurt dan ook gewoon niet. en nu wil ik het ook niet.
quote:Op zondag 4 januari 2009 01:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik denk dat je ongeveer begrijpt waar ik sta ja
en gezien de ervaringen in het verleden komen er bij mij ook geen vonkjes zo lang ik nog niet over exen heen ben. soms wil ik het dan wel maar het gebeurt dan ook gewoon niet. en nu wil ik het ook niet.
Iemand moet zijn helden erenquote:Op zondag 4 januari 2009 02:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar om m dan als avatar te gebruiken :S
ja nee jij bent ook nog niet geheel over je ex heen was me duidelijkquote:Op zondag 4 januari 2009 02:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ex'en naar volk!... Ik heb er ook zo eentje die ik zo af en toe nog steeds mis, maar daar sloeg het verhaaltje uit de vorige reeks op. Blijkbaar betekende ik zo weinig voor haar dat een gelukkig nieuwjaar er niet eens af kon en dat maakt het door gaan een stuk eenvoudiger. En ja ik heb ook zo mijn buien waarin ik me afvraag waarom het zo moest gaan als het gegaan is. Alleen daar doe je achteraf niets meer aan, leven gaat verder en nog meer van dat soort cliche dingen!.
(oh enne ik heb een auto met een domdom, voordeuren zijn er om gevonden te worden en fietsen is leuk maar niet in dit weer!)
Nee, nog niet. het is ook pas een week of 6 uit. heb het zelf uitgemaakt en ik zou hem ook nooit terugwillen maar er is zoveel gebeurd allemaal, vervelende toestanden. En ik ben opgelucht dat ik niet meer met hem samen ben, maar ben soms ook boos en ergens doet het me pijn dat ik niets meer van hem hoor. hij is van de aardbodem verdwenen. Dat is ook beter voor mij en voor hem, maar het voelt zo raar. Ik vraag me ook steeds af hoe het met hem gaat maar dan hoop ik eigenlijk alleen maar dat het slecht gaat. (vals ja ik weet het)quote:Op zondag 4 januari 2009 02:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt t inderdaad wel vaker over je ex....
nog niet geheel overheen?
quote:Op zondag 4 januari 2009 02:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ex'en naar volk!... Ik heb er ook zo eentje die ik zo af en toe nog steeds mis, maar daar sloeg het verhaaltje uit de vorige reeks op. Blijkbaar betekende ik zo weinig voor haar dat een gelukkig nieuwjaar er niet eens af kon en dat maakt het door gaan een stuk eenvoudiger. En ja ik heb ook zo mijn buien waarin ik me afvraag waarom het zo moest gaan als het gegaan is. Alleen daar doe je achteraf niets meer aan, leven gaat verder en nog meer van dat soort cliche dingen!.
haha klopt ja. rotwinter.quote:(oh enne ik heb een auto met een domdom, voordeuren zijn er om gevonden te worden en fietsen is leuk maar niet in dit weer!)
troost je het kan altijd ergerquote:Op zondag 4 januari 2009 02:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, nog niet. het is ook pas een week of 6 uit. heb het zelf uitgemaakt en ik zou hem ook nooit terugwillen maar er is zoveel gebeurd allemaal, vervelende toestanden. En ik ben opgelucht dat ik niet meer met hem samen ben, maar ben soms ook boos en ergens doet het me pijn dat ik niets meer van hem hoor. hij is van de aardbodem verdwenen. Dat is ook beter voor mij en voor hem, maar het voelt zo raar. Ik vraag me ook steeds af hoe het met hem gaat maar dan hoop ik eigenlijk alleen maar dat het slecht gaat. (vals ja ik weet het)
Maargoed, ik moet het loslaten, ik weet het. Hoop ook wel dat ik het in mijn vakantie wat verder van me af kan zetten, het zou ook wel fijn zijn als ik er eens goed om kon janken of kon schelden maar dat kan ik dan ook weer niet. naja bla toestanden.
samenvatting: nog lang niet overheenMaar komt goed, ik ben niet ongelukkig ofzo
wiens fobo checkte je dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:11 schreef PrincePolly het volgende:
* PrincePolly checkt fobo nog eens
en zag dat het goed zat
waar heb je nu weer lopen spieken?quote:Op zondag 4 januari 2009 02:11 schreef PrincePolly het volgende:
* PrincePolly checkt fobo nog eens
en zag dat het goed zat
Diegene weet het wel denkquote:
was een boek aan het schrijven hierquote:
Dat is koud!quote:Op zondag 4 januari 2009 02:19 schreef Murmeli het volgende:
lekker in je bed gaan liggen met dit weer
beetje aan de kant geschoven ivm familie redenen van haar kant, geen vechters mentaliteit enzo. En inderdaad als het aan mij had gelegen had ik nu niet de vrijgezel hier in Nederland uitgehangen, maar het is nu een maand of 7 geleden en deze oud/nieuw was voor mij het teken dat achterom kijken geen nut meer had.quote:Op zondag 4 januari 2009 02:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp tussen de regels door is het bij jou ook niet uitgegaan omdat jij dat nou zo graag wilde, wel? Lijkt me ook erg pijnlijk. Maar het is goed dat je de tijd neemt om ervan los te komen en ook gewoon toegeeeft aan jezelf dat het je niet koud laat beter dan doorlopen en een grote mond opzetten van het doet me niks meer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |