het is een sulletje...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:50 schreef thloreg het volgende:
Zap je wat tussen de Nl tv kanalen zie je die Paul de Leeuw weer een episode van Ranking with the Stars presenteren met o.a. Rob Geus. Wat werd die elke keer door de rest van de mannelijke panelleden
en De Leeuw telkens in de zeik genomen. En hij zelf? Hij begreep er niks van.
Klacht: Rob Geus die perse een BN'er wilde worden maar nu minder "vrolijk" is als hij door andere BN'ers als een sulletje op nationale Tv wordt neergezet.
Danny de Munk is echt het walgelijkste mannetje in dat panel. En dan reken ik Mike de Hoer mee!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:00 schreef Mestras het volgende:
die judoka denkt ook dat ie reuze grappig isdanny de munk is wel stoer
Ik heb medelijden met de mensen die hij kleed.quote:
Hebben we het over hetzelfde programma?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Rob is juist hilarisch!
Hebben we het überhaupt over dezelfde Rob?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hebben we het over hetzelfde programma?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
Heb je de vorige afleveringen ook gezien? Daar probeert die Rob ook grappig te zijn door de rest af te zeiken, het mislukt alleen jammerlijk. Wat heb ik toch een hekel aan die onsympathieke gast met z'n grafkop.
Juist daarom!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
Heb je de vorige afleveringen ook gezien? Daar probeert die Rob ook grappig te zijn door de rest af te zeiken, het mislukt alleen jammerlijk. Wat heb ik toch een hekel aan die onsympathieke gast met z'n grafkop.
En toen hij dat gay sjaaltje om had..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Juist daarom!!
En ook...wie vraagt zijn vrouw nou ten huwelijk als ie "gezellig een hapje aan het eten is met vrienden" Bovendien uit een taart springend!
Dan lig ik dubbel.....
Ten eerste snapt die man niet dat hij in de zeik wordt genomen. Daar is hij gewoon te simpel voor en ten tweede gaat dat hele spel niet om het winnen. Hij heeft fucking 5 abonnementen op tijdschriften gewonnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:37 schreef Meddo het volgende:
wtf mensen Rob was juist de held van deze serie. Iedereen zeikt hem af om zijn succes en hij gaat er gewoon hardstikke laconiek mee om.![]()
Ook heeft hij iets van 5 van de 7 afleveringen gewonnen (wat een baas) en zijn de overigen super jaloers op hem.
En zijn grappen zijn echt zo fantastisch![]()
Wat een talent de man, wat een baas![]()
Drie Robjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |