je bent in het verkeerde lichaam geborenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:37 schreef Lauriette91 het volgende:
Gegroet.
Zie het steeds vaker voorkomen, met name op Fok!.
Mannen met vooroordelen richting vrouwen toe met name over het verkeer.
Beetje jammer dat als één chick iets fout doet gelijk iedereen denkt dat alle vrouwen zo dom zijn
Mannen maken ook fouten
Klacht: Mannen met vooroordelen over vrouwen.
Daar heb je een heel goed puntquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:38 schreef ThE_ED het volgende:
Beetje jammer dat als 1 man iets zegt dat TS dan gelijk denkt dat de rest ook zo is.
Zo, dit topic is afgerond.
Slotje.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:38 schreef brushaway het volgende:
17 jarige opstandige feministische wannabe emo/punk chicks die dan maar paramore gaan luisteren.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:39 schreef Salsaneck het volgende:
Vooroordelen zijn altijd waar, anders is het geen vooroordeel.
wat is dat nou voor een drogredeneringquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:39 schreef Salsaneck het volgende:
Vooroordelen zijn altijd waar, anders is het geen vooroordeel.
quote:
Dat zegt misschien meer over jou dan over derestquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:40 schreef Leandra het volgende:
Mannen die vooroordelen hebben over vrouwen in het verkeer bestaan al zolang er (gemotoriseerd) verkeer is...
Nix nieuws dus.
Daarbij, een hoop vrouwen kunnen ook niet rijden, en parkeren is al helemaal een drama.
Telt het nog, nu ik dat als vrouw zeg?
Op mijn vrouw na klopt het wel wat jij aangeeft, vrouwen kunnen geen auto rijden.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:37 schreef Lauriette91 het volgende:
Gegroet.
Zie het steeds vaker voorkomen, met name op Fok!.
Mannen met vooroordelen richting vrouwen toe met name over het verkeer.
Beetje jammer dat als één chick iets fout doet gelijk iedereen denkt dat alle vrouwen zo dom zijn
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:40 schreef rinzzz het volgende:
[..]
wat is dat nou voor een drogredenering cirkelredenatie
Wij reden daarstraks op de snelweg en moesten keihard op de rem omdat een VENT 80 reed.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:
O, en als ik iemand tegenkomt die met 60 invoegt als ik net met 120 aan kom rijden is het 9 van de 10 keer een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |