Ohw god, is dat dat huis?quote:
Och... ik ken die stijl wel van je, en af en toe geef ik even tegengas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik verkies usenet boven bit torrent en beargumenteer mijn keuze en daar is niets mis mee lijkt me.
Dat het hautain overkomt is een kwestie van interpretatie.
Ik vind het echt de beste attractie die er isquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw god, is dat dat huis?![]()
Dat alles beweegt enzo, en je op den duur niet meer weet of je op de kop hangt of niet?
Neuh, dat vond ik niet zo leuk!
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, die van vorig jaar! Moeten we gauw nog eens over doen!
Ik heb mijn armbanden weer terug gevondenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, echt voor herhaling vatbaar!
Jaaa! Het kerstnummer! En ook nog eens naast Anne Frank, haha.. Vond wel dat ze een beetje truttige foto hadden gekozen. Er waren veel leukere gemaakt.quote:
Haha!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb mijn armbanden weer terug gevonden![]()
Doe ik gewoon mijn BH over m'n trui klaar ben je
Ik heb echt alles weer gekeken laatstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef noekje het volgende:
Dit jaar zou het dit worden, dus van Madonna naar...
[ afbeelding ]
Grappig dat he iemand herkent, Leuk hoor! Was je reis tof?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:49 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaaa! Het kerstnummer! En ook nog eens naast Anne Frank, haha.. Vond wel dat ze een beetje truttige foto hadden gekozen. Er waren veel leukere gemaakt.
Ik ben jullie weer kwijt geloof ik.quote:
Ik herken het ookquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Grappig dat he iemand herkent, Leuk hoor! Was je reis tof?
Slaap lekker Taliethjuhquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben jullie weer kwijt geloof ik.![]()
Stukkie slapen dan maar. Laters.![]()
zou hier ook geen samenvatting van kunnen maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaaaaquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zo'n dikke donkerbruine gebreide met een col ofzo
trusten..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:56 schreef dieenebart het volgende:
Coos: wijn, wiet, kaas en zalm. Doen we goed, toch?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |