Ja, ik weet het. Ik zal branden als een toorts. Maar dan ren ik wel eerst door de bieb! Langs de a t/m z sectie.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik zou ze echt snel terug brengen anders gaan al je meubels zo heen en weer bewegen!
'Nergens in uw eigen huis, noch waar ook ter wereld, zult gij rust of vrede vinden, nu gij de reglementen geschonden hebt... eerst dan, wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kind, de geleende boeken terug brengt, dan zult gij vrede vinden, in uw huis en in uw hart... Die ban, is uw gruwelijk lot, en tot op heden niet gebroken... Treed binnen met een reine ziel, opdat de doem valt van uw huis, en uw ziel de rust verkrijgt, waar ik zo hevig naar verlang.....
Ik ben geschoktquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om.
Tis gewoon grappig om te lezen dat je een avi met moeite van ondertiteling voorziet terwijl het ook kant en klaar circuleert.
Ik gebruik bt hooguit voor mp3kes voor films is het mij te traag.
En nu ben ik er wel klaar mee want ik las opeens veel leukere dingen in dit topic (posts van noekje).
Het gaat over aftakeling en dood.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Zet je een samenvatting in je op??
|Dan lees ik die wel even
Ik zie dat huis al hupsen en bupsen met een priester die maar kalmte roept tegen het huis.quote:
Ik verkies usenet boven bit torrent en beargumenteer mijn keuze en daar is niets mis mee lijkt me.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dfat je maar hautain blijft doen terwijl je doimme sneerderige lulverhaaltjes ophangt.
En niet meer reageren nu hè, want je was er wel klaar mee.
De tekst van de youtube heeft een beetje een andere volgorde dan deze tekst, of ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
Zet je een samenvatting in je op??
|Dan lees ik die wel even
Ik ook. Zulke posts doen je pijn.quote:
Is dat van de bokkerijders uit de Efteling?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ik zou ze echt snel terug brengen anders gaan al je meubels zo heen en weer bewegen!
'Nergens in uw eigen huis, noch waar ook ter wereld, zult gij rust of vrede vinden, nu gij de reglementen geschonden hebt... eerst dan, wanneer een edel mens met het reine geweten van een pasgeboren kind, de geleende boeken terug brengt, dan zult gij vrede vinden, in uw huis en in uw hart... Die ban, is uw gruwelijk lot, en tot op heden niet gebroken... Treed binnen met een reine ziel, opdat de doem valt van uw huis, en uw ziel de rust verkrijgt, waar u zo hevig naar verlangt.....
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik verkies usenet boven bit torrent en beargumenteer mijn keuze en daar is niets mis mee lijkt me.
Dat het hautain overkomt is een kwestie van interpretatie.
En ik wil er nog best over doorgaan maar dat komt de sc niet ten goede en is daarnaast ook slaapverwekkend te noemen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dat van de bokkerijders uit de Efteling?
Ja, dit blijkt de theaterversie te zijn die hij speelde tijdens de Op een avond in het heelal theatertour.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De tekst van de youtube heeft een beetje een andere volgorde dan deze tekst, of ligt het aan mij?
Addergebroed!!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Talitha het volgende:
Het is nog lang tot kerst hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:34 schreef noekje het volgende:
Het is het bankstel hè? Hiervoor moet ik weer een konijntje doden.
Marie:quote:
Ik zag je in de Libellequote:
Euh? Tot voordat ik deze youtube bekeek had ik er nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ga je ook nog naar zijn nieuwe theaterprogramma komend voorjaar, Liesje?
Dat is zijn straf.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is nog lang tot kerst hoor.
Villa Volta ftwquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bezit geen roze neon en ken ook geen mensen die dat wel bezittenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is zijn straf.
Ja hoi. Wat is er nouhou??
En onze Madonna avond dan?!?!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik bezit geen roze neon en ken ook geen mensen die dat wel bezitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |