quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Blomst, heb je hem al?ja, ben nu bij vraag 66,maar nu even bankhangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
Ah ik 65, kutbom!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:45 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, ben nu bij vraag 66,maar nu even bankhangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ah ik 65, kutbom!
Cc:Ik snap jou niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ik zag ze voor het eerst in Amsterdam in 1971.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat voor mij niet, maar ik heb ze ergens begin jaren negentig wel live gezien.
Ok, dan even onthouden, wanneer hij vraagt Remember, en niet zomaar O.K Klikken, en anders staat het antwoord (Of iig de eerste letters van de kleuren) in mijn vorige spoiler!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:11 schreef Copycat het volgende:
Ja. Met al die balletjes en een onzichtbaar pijltje. Ik heb ze allemaal aangeklikt en ga dus steeds dood.
Maar ik ga het gewoon nog een keer proberen.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:16 schreef Coos het volgende:
Ik ben nu iets aan het downloaden in avi.
Moet ik dat op CD of DVD branden.
Wordt m'n eerste in mijn filmdownloadleven.![]()
Daar had Blomst ook al moeite mee! Ik zit nu vast bij een andere bom!quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar had Blomst ook al moeite mee! Ik zit nu vast bij een andere bom!![]()
Veel te verslavend, dit spelletje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
wacht even op jouw resultaat, voordat ik eraan ga beginnen...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:16 schreef Coos het volgende:
Ik ben nu iets aan het downloaden in avi.
Moet ik dat op CD of DVD branden.
Wordt m'n eerste in mijn filmdownloadleven.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:25 schreef blomst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof! Dank je!
![]()
Ik snap deze hele SC niet.quote:
Godver wat cool.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zag ze voor het eerst in Amsterdam in 1971.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:38 schreef Dementor het volgende:
Bit torrent is pruts, usenet is fijn.
Ja lach maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |