Ja . Is bijna 2 jaar geleden.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch wel een lief verhaaltje/bekentenisje van Smash-it.
Dat is lang geleden!quote:
You're hooked!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik blijf er voor vandaag verre van. Kutspel.
Morgen weer. Met karamel.
tja kon niet slapen...en op de 1 of andere manier eindig ik dan meestal hierquote:
Blijft wel leuk klesten hier.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja kon niet slapen...en op de 1 of andere manier eindig ik dan meestal hierff actieve topics kijken en ik zie vaak vanzelf een bekende voorbij rollen
![]()
Hoestie hier? alle real life soaps uitgestorven ?
hoi ruud en jan willen ...
scheelt wel, hier wor de boel niet opgeheven omdat er een tv programma stoptquote:
ken het gevoel nog van bb... dat greep me toen het meest ...quote:Op zondag 4 januari 2009 01:17 schreef Copycat het volgende:
Ja, de RLS zijn ten grave gedragen, maar wij zijn in denial.
liever joe dan ikquote:Op zondag 4 januari 2009 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ik ben er nu weg van. 7 uur op zondag weer op![]()
Ik heb geen flauw benul. Verwacht ergens eerder een tweede DGK, maar wat en wanneer? Keine ahnung.quote:Op zondag 4 januari 2009 01:18 schreef versabommie het volgende:
ken het gevoel nog van bb... dat greep me toen het meest ...
komt dat er eigenlijk nog?
U vraagt, wij draaien. meld je even aan voor de webcam bij mij thuisquote:Op zondag 4 januari 2009 01:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ken het gevoel nog van bb... dat greep me toen het meest ...
komt dat er eigenlijk nog?
Slaap lekker Ruud!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
trustenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
bb bedoelde ik Bart, niet hele vage strak onder verdovende marihuuuuuuuana staande tuinpakkenpr0nquote:Op zondag 4 januari 2009 01:22 schreef dieenebart het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. meld je even aan voor de webcam bij mij thuis
je krijgt echt per peukvermelding betaald, rightquote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Copycat het volgende:
Ik duik zo ook mijn bed in. Laatste wekkerloze nacht.
Nog één peuk!
Ha! Ik heb een neue baan en heb mijn oude werkgeverT kunnen matsen door heel januari betaald thuis te zitten...quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Copycat het volgende:
Nog één peuk!
Ja joh, maakte maar een geintje hoah!quote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
bb bedoelde ik Bart, niet hele vage strak onder verdovende marihuuuuuuuana staande tuinpakkenpr0n![]()
Ben jij niet die ene Bart die vroeger bij RTV Utreg zat?
Ik voel met je meequote:Op zondag 4 januari 2009 01:24 schreef Copycat het volgende:
Nog één pakjequote:Nog één peuk!
ik zeg als je een joint draait in gezelschap, dan moetje dat ding wel passenquote:Op zondag 4 januari 2009 01:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja joh, maakte maar een geintje hoah!
Zit trouwens alleen aan de kinderdrugs, dus maak je niet druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |