Niet serieus te nemen die lijst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbalzone loopt ook weer te kutten.Inmiddels is de titel alweer aangepast maar hiervoor stond dat Velthuizen onderweg naar Arsenal is.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=71573

En op het eind komt Arshavin' niet en haalt Wenger gewoon weer een talent uit Frankrijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef Gunner het volgende:
Reken er maar op dat deze saga tot het einde van de transferperiode doorgaat.

Die 26 jarige Heerenveen speler ertussenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet serieus te nemen die lijst.
 .
 .

Wilshere door z'n jonge leeftijd wel, maar nergens Vela te bekennen. En die speler van Heerenveen komt uit '82.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Voetbalzone loopt ook weer te kutten.Inmiddels is de titel alweer aangepast maar hiervoor stond dat Velthuizen onderweg naar Arsenal is.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=71573
 Wat nou talent.
 Wat nou talent.

Het is stil....
 Het is stil.... 

Idd.. dan maar gezichtsverliesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:35 schreef Cyberia18 het volgende:Het is stil....
Upson schijnt een serieuze kandidaat te zijn om aangetrokken te worden. Mag van mij komen.

beter laat dan nooit zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik voorspel dat we in blessuretijd winnen..schijnt een nieuwe hype te zijn

Hilarisch!!1quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Dat was dan ook een verwijzing naar de 1-2 nederlaag eerder dit seizoen tegen ditzelfde Hull..

Niet alleen Djourou. Laatst ook die kopbal van Toure waar Almunia op af ging.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is dat wekelijks toch tussen Almunia en Djourou

Engelse taalquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Combination of delivery and area ability om het maar in de woorden van de commentator te zeggen.
 Ik hoor het overigens niet, want ik heb een fijne Spaanse stream.
 Ik hoor het overigens niet, want ik heb een fijne Spaanse stream.

Oe straks maar eens kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:10 schreef eNGine10 het volgende:
op arsenal.com staat nou trouwens een imo mooie wallpaper met oude arsenal helden

ik heb wel even dat lelijke skysports logo eraf geknipt
  ik heb wel even dat lelijke skysports logo eraf geknipt

Bergkamp springt er echt uit.quote:

En Walcott wel jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Viera
Henry
Bergkamp
Cesc
Geen Van Persie...

Piresquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Viera
Henry
Bergkamp
Cesc
Geen Van Persie...

ik vind ook van nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:50 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die was gericht idd volgens mij... de scheids vindt van niet.
 en de scheids stond er wel goed voor.
 en de scheids stond er wel goed voor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |