Nope. Zoals ik al eerder aangaf: Arsenal moet uitblinken met het prachtige snelle en creative passing spelletje..dat kunnen deze gasten, en ook Diaby, gewoon totaal niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:01 schreef Gunner het volgende:
Als het Wenger nog niet duidelijk is dat er wat creativiteit mist weet ik het ook niet. Denilson en Song kunnen echt het niveau niet aan.
Stream linkje toevallig?quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is me weer een potje bagger.
En Adebayor....hopeloos die jongen dit seizoen.
Of dat Arsenal Van Persie niet had.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef neilpad het volgende:
Wat een held Van Persie. Man man man moet je voorstellen dat ze nu gewoon een volwaardige selectie hadden...
Dat hoef ik me niet voor te stellen, dan denk ik gewoon aan vorig seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of dat Arsenal Van Persie niet had.
Ach het is veelzeggend dit seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:55 schreef Kingside het volgende:
Toch wel triest eigenlijk dat de gelijkmaker pas in de allerlaatste minuut moet vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |