quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was het niet toevallig met elkaar per ongeluk?
Ga je gangquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef MLI het volgende:
Whehehe, zal ik nog een rel starten?
Cue zullen wij samen een keer naar de dierentuin gaan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was het niet toevallig met elkaar per ongeluk?
Gewoon gaan Shoppen in de uitverkoop.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:59 schreef vencodark het volgende:
Shoppen is fijn ja(al moet ik wel beetje zuiniger gaan leven voorlopig, rijlessenpakket is op en weet niet hoeveel ik nog nodig heb voor examen.
)
MLI Hoe gaat het ?quote:
Welke dan? amersfoort ken ik alquote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Cue zullen wij samen een keer naar de dierentuin gaan?
Daar ben ik ook al geweest vorig jaar met mij ex. Artis?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Welke dan? amersfoort ken ik al
hoever is reizen voor mij?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik ook al geweest vorig jaar met mij ex. Artis?
Geen idee. Ik weet niet waar jij woont.quote:
Ziek maar bijkomend voordeel is dat ik totaal geen zin heb in sigaretten of joints terwijl mijn beste vriendin naast me een dikke vette joint aan het roken is. Je badkamer poetsen als je een buikgriepaanval hebt losgelaten op het toilet en de wasbak, da's trouwens écht niet tof.quote:
enschede..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niet waar jij woont.
Dat is toch niet zo vreemd. Mijn ex daarintegen gaat ieder jaar naar alle dierentuinen in Nederland.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:04 schreef automatic_ het volgende:
Ik bedenk mij nu dat ik nog maar in twee dierentuinen ben geweest (denk ik)
Ja ben ook ziek, geen echte buikgriep gelukkig maar gewoon griep.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Ziek maar bijkomend voordeel is dat ik totaal geen zin heb in sigaretten of joints terwijl mijn beste vriendin naast me een dikke vette joint aan het roken is. Je badkamer poetsen als je een buikgriepaanval hebt losgelaten op het toilet en de wasbak, da's trouwens écht niet tof.
Met jou?
Dan is Emmen dichterbij.quote:
wanneer?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:08 schreef mrbox het volgende:
Amersfoort is zo kansloze dierentuin. Vond dat gewoon zielig
De hele stad is kansloos.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 @ 17:08 schreef mrbox het volgende:
Amersfoort is zo kansloze dierentuin. Vond dat gewoon zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |