quote:Op maandag 26 september 2011 10:20 schreef Moonwalk het volgende:
Wanneer wordt dat collegegeld nou een keer afgeschreven en hoeveel is het? super irritant dit !
Ik zat zelf met hetzelfde probleem vorige week en heb het toen nagevraagd en het zou ronde 25e afgeschreven worden en het eerste termijn is 342 + 13 dacht ik...quote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef Catch_me het volgende:
Nu je het zegt, bij mij hebben ze de eerste termijn er ook nog niet afgehaald, terwijl dat volgens hun vorige week al was?
Ik zal straks hier even alle datums en bedragen postenquote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef Moonwalk het volgende:
Dan is er vast wat vertraging omdat de 25e in het weekend viel. Even in de gaten houden vandaag/morgen/overmorgen. Thanks voor het bedrag, weet ik tenminste dat ik mijn bril en lenzen kan gaan ophalen![]()
Hoe gaat het allemaal bij jullie?
Ik ben 1e jaars BI en ik snap echt geen bal van dat n@tschool, maar we hebben het ook nog niet hoeven te gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Even een subtiel kickje
Wat is n@tschool verkracht dit jaar zeg, ik vond het vorig jaar een stuk overzichtelijker. Maar ja, is niet anders.
Ik doe trouwens Bedrijfseconomie in de VWO-route.
BI?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik ben 1e jaars BI en ik snap echt geen bal van dat n@tschool, maar we hebben het ook nog niet hoeven te gebruiken.
Op het academieplein alleen volgend jaar museum parkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat kan ook ja. Vind het altijd wel makkelijk om de sheets te hebben, die leer ik eigenlijk meer dan het boek
Op welke locatie krijg je eigenlijk BI?
Ik ben trouwens eindelijk ingeloot voor Spaans 1Vorig jaar al een keer mislukt, dit jaar weer voor blok 2, maar in blok 3 is het dan eindelijk zo ver
Ik spreek en schrijf het prima, maar grammatica weet ik niks van, en daarom wilde ik dat doen maar mocht niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Spreek je dan ook al een beetje Spaans? Want dan had je toch naar Spaans 2 of 3 kunnen gaan?
Blok 2 doe ik Port Management, blok 4 moet ik me nog voor inschrijven dus dat zie ik nog wel even. Zat te denken aan Arabisch, maar dat zit geloof ik ook al helemaal vol
Ik zit sowieso al op de KZ. Spaans en Port Management is daar ook, dus da's prima.
Maar KZ - Academieplein is toch niet heel ver? 10 minuutjes metro ofzo.
Dat is altijd zo. Maar ik vind het ook onmogelijk om te kiezen! In totaal is de keuze zo gigantisch!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef Catch_me het volgende:
Keuzevakken, gatverdamme.
Alle 'leuke' zijn natuurlijk al bezet met een lange wachtrij, dan blijven de pure strontvakken over, wat een waardeloze troep zeg
asl het goed is moet je zowieso alle behandelde stof leren en er zijn als het goed is modulewijzers waar een soort planning in staat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:29 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben tot nu toe zeer tevereden over deze school.
Wat ik wel wat minder vind is dat het erg onduidelijk is wat je voor tentamens moet leren
Al mn toetsen staan er ook als ik op uitschrijven klik maar geen van de docenten heeft de exacte leerstof erbij gezetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
In Osiris bij het kopje Onderwijs de modulecode invoeren, dan zie je wat je moet leren.
Ik zou zeggen mail de docenten gelijk en ga op zoek naar de modulewijzer(s)intussen. Die kan je als het goed is op hint en de medewerkerssite/n@tschool vinden!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Al mn toetsen staan er ook als ik op uitschrijven klik maar geen van de docenten heeft de exacte leerstof erbij gezet
alles wat je moet leren staat beschreven in je reader/studiehandleiding. Die gebruik je als het goed is al het hele kwartaal en daar staat alles in wat behandeld is en wat je dus moet kennen voor je tentamensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Al mn toetsen staan er ook als ik op uitschrijven klik maar geen van de docenten heeft de exacte leerstof erbij gezet
ik heb hier morgen de eerste...en dat word echt even doorleren..het is gewoon te veel teoriequote:Op dinsdag 1 november 2011 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
En hoe gaat het hier met de tentamens? Zojuist m'n eerste gehad, computertentamen en 75% goed, dus ben tevreden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |