Tja, de locatie academieplein is wel balen. Museumpark is beter, maar aan de andere kant ik woon op 10 minuutjes fietsen van museaumpark dus academieplein is dan ongeveer 15 a 20 minuutjes..dus dat is best te doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:09 schreef peperclip het volgende:
tot 1 september, je kunt tot 1 oktober nog van opleiding binnen de HRO switchen
je collegegeld kan je in termijnen betalen, je ontvangt van de HRO een machtigingskaart, je betaalt dan ongeveer in 4 a 5 keer je collegegeld, 324 euro per maand
Als je BI wilt gaan doen kom je op locatie AP (Academieplein), kut locatie als je het aan mij vraagt maar goed, misschien vind je het toch wel leuk.
Het is uiteindelijk wel wat je er zelf van maakt, ik zit tegenover AP bij de Pieter de Hoochweg, daar is pas echt kansloos, wij hebben nog 'n eens een mediatheekquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:51 schreef francis998 het volgende:
[..]
Tja, de locatie academieplein is wel balen. Museumpark is beter, maar aan de andere kant ik woon op 10 minuutjes fietsen van museaumpark dus academieplein is dan ongeveer 15 a 20 minuutjes..dus dat is best te doen.
En verder tja, ik vindt nog altijd wat beter dan iedere dag de trein te moeten nemen.
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:01 schreef francis998 het volgende:
btw, kan iemand me nog uitleggen hoe het zit met evt. verkorte route studeren. Aangezien ik mbo niv. 4 ICt-beheer opleiding heb, is dat toch wel een verwante opleiding, maar nu zeggen ze van niet. En dat ik dus de volledige route zou moeten doen, met hooguit een half jaartje minder ivm. stageperiode vrijstelling, maar zelfs dat is niet zeker?
En peperclip, een hogeshcool zonder mediatheek dat kan toch niet? Hoe moet je dan informatie opzoeken enzo??
hmm, hier ga ik dan wel ff achteraan bij mijn inschrijving, iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Er is een verkort traject beschikbaar (geweest).
In mijn eerste jaar kregen we ook te horen dat er geen verkort traject beschikbaar was echter kwamen wij er in het tweede jaar achter dat nieuwe studenten dit traject wel konden volgen en dus 30 van de 60 ects het eerste jaar zonder moeite kregen.
die studiepunten geven aan hoeveel je per jaar moet halen om door te kunnen studeren. Per vak krijg je n vastgesteld aantal studiepunten, heb je een voldoende voor het vak, dan heb je die studiepunten binnen. Je verzamelt dus studiepunten door je vakken, stages, keuzevakken en evt activiteiten buiten schoolquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:53 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmm, hier ga ik dan wel ff achteraan bij mijn inschrijving, iemand een idee hoe ik dat het beste kan doen?
Verder hoe zit het eigenlijk met de studiepunten? Dat volg ik nog niet helemaal, vervangen die punten de cijfers? En krijg voor tentamens enzo punten, maar als ik me niet vergis kon je ook punten krijgen als je meehielp bij de open dagen enzo.
Klopt dat of zit ik nu verkkeerd.
Ik snap hem!.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die studiepunten geven aan hoeveel je per jaar moet halen om door te kunnen studeren. Per vak krijg je n vastgesteld aantal studiepunten, heb je een voldoende voor het vak, dan heb je die studiepunten binnen. Je verzamelt dus studiepunten door je vakken, stages, keuzevakken en evt activiteiten buiten schoolsnap je?
denk dat je t beste gewoon ff de hogeschool kan bellenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:18 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ik snap hem!.
Alleen als iemand nog tips heeft hoe ik ervoor kan zorgen dat ik in een verkorte route terechtkom met mijn Mbo diplima, graag?
Moet je je daarvoor net anders inschrijven ofzo? Of krijg je voordat het jaar begint een soort van intake? En hoe verloopt zo'n intake dan?
succes! misschien kom ik je nog is in de wandelgangen tegen :pquote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:27 schreef melanie_the_miss het volgende:![]()
![]()
Ik heb binnenkort introweek!!
![]()
![]()
![]()
CMV!
dat is echt altijd zo bij de hroquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:01 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand enig idee wanneer de lessen enzo weer beginnenhro geeft weer n boel radiostilte
Nu ben ik verlegenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:45 schreef peperclip het volgende:
[..]
succes! misschien kom ik je nog is in de wandelgangen tegen :p
Ik dacht dat de introductiedagen pas vanaf de 30 waren en de lessen op 5 september startenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:17 schreef labbit het volgende:
Iemand enig idee waar je kan zien in welke klas je zit?Ik heb nu wel een rooster kunnen vinden op hint maar ik zie dat er voor mijn opleiding 2 klassen zijn. Zal waarschijnlijk wel op de introdag verteld zijn maar daar kon ik niet bij zijn. (net als wat je mee moet nemen op de eerste dag waar de lokalen zijn etc.
baal echt als een stekker dat ik dat heb gemist)
Anders morgen maar even bellen met de administratie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |