mwa, mijn rooster is wel redelijk. het weekend begint voor mij op vrijdag om 14.00 en de maandagen vrijquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:22 schreef Moonwalk het volgende:
Vandaag kick off gehad, viel me reuze mee. Hebben jullie een beetje leuke roosters?
Wat jij zegt ben ik ook van plan. Ik wil dit jaar gewoon mijn P halen en alles wat ik binnen "kantoor tijden" op school kan doen is tijd die ik voor leuke dingen thuis over houd.quote:Op zondag 4 september 2011 01:01 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb elke maandag vrijlanglevelangweekend
![]()
Is dat 3 uur durende vak toevallig SLB? woow wat een kutdag cafpow.
Als ik jou was zou ik al die tussenuren gebruiken om vooruit te werken. Dat zal deze week niet goed kunnen maar daarna wel. Eerst deed ik dat niet en je hebt snel de neiging om een soort van pauze te houden maar in principe kan je van alle tussenuren studie uren maken waardoor je studielast buiten de hogeschool om, een heel stuk minder wordt.
Ik heb trouwens maar drie dagjes en ben alle drie de dagjes zo rond een uur of twee klaar en begin geen 1 keer om 8.30
edit: maar dat komt omdat ik in een versneld programma zit en dus heel veel niet hoef te volgen
Nee slb valt juist uit die dagquote:Op zondag 4 september 2011 01:01 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb elke maandag vrijlanglevelangweekend
![]()
Is dat 3 uur durende vak toevallig SLB? woow wat een kutdag cafpow.
Als ik jou was zou ik al die tussenuren gebruiken om vooruit te werken. Dat zal deze week niet goed kunnen maar daarna wel. Eerst deed ik dat niet en je hebt snel de neiging om een soort van pauze te houden maar in principe kan je van alle tussenuren studie uren maken waardoor je studielast buiten de hogeschool om, een heel stuk minder wordt.
Ik heb trouwens maar drie dagjes en ben alle drie de dagjes zo rond een uur of twee klaar en begin geen 1 keer om 8.30
edit: maar dat komt omdat ik in een versneld programma zit en dus heel veel niet hoef te volgen
quote:Op maandag 26 september 2011 10:20 schreef Moonwalk het volgende:
Wanneer wordt dat collegegeld nou een keer afgeschreven en hoeveel is het? super irritant dit !
Ik zat zelf met hetzelfde probleem vorige week en heb het toen nagevraagd en het zou ronde 25e afgeschreven worden en het eerste termijn is 342 + 13 dacht ik...quote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef Catch_me het volgende:
Nu je het zegt, bij mij hebben ze de eerste termijn er ook nog niet afgehaald, terwijl dat volgens hun vorige week al was?
Ik zal straks hier even alle datums en bedragen postenquote:Op maandag 26 september 2011 12:31 schreef Moonwalk het volgende:
Dan is er vast wat vertraging omdat de 25e in het weekend viel. Even in de gaten houden vandaag/morgen/overmorgen. Thanks voor het bedrag, weet ik tenminste dat ik mijn bril en lenzen kan gaan ophalen![]()
Hoe gaat het allemaal bij jullie?
Ik ben 1e jaars BI en ik snap echt geen bal van dat n@tschool, maar we hebben het ook nog niet hoeven te gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Even een subtiel kickje
Wat is n@tschool verkracht dit jaar zeg, ik vond het vorig jaar een stuk overzichtelijker. Maar ja, is niet anders.
Ik doe trouwens Bedrijfseconomie in de VWO-route.
BI?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik ben 1e jaars BI en ik snap echt geen bal van dat n@tschool, maar we hebben het ook nog niet hoeven te gebruiken.
Op het academieplein alleen volgend jaar museum parkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat kan ook ja. Vind het altijd wel makkelijk om de sheets te hebben, die leer ik eigenlijk meer dan het boek
Op welke locatie krijg je eigenlijk BI?
Ik ben trouwens eindelijk ingeloot voor Spaans 1Vorig jaar al een keer mislukt, dit jaar weer voor blok 2, maar in blok 3 is het dan eindelijk zo ver
Ik spreek en schrijf het prima, maar grammatica weet ik niks van, en daarom wilde ik dat doen maar mocht niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Spreek je dan ook al een beetje Spaans? Want dan had je toch naar Spaans 2 of 3 kunnen gaan?
Blok 2 doe ik Port Management, blok 4 moet ik me nog voor inschrijven dus dat zie ik nog wel even. Zat te denken aan Arabisch, maar dat zit geloof ik ook al helemaal vol
Ik zit sowieso al op de KZ. Spaans en Port Management is daar ook, dus da's prima.
Maar KZ - Academieplein is toch niet heel ver? 10 minuutjes metro ofzo.
Dat is altijd zo. Maar ik vind het ook onmogelijk om te kiezen! In totaal is de keuze zo gigantisch!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:07 schreef Catch_me het volgende:
Keuzevakken, gatverdamme.
Alle 'leuke' zijn natuurlijk al bezet met een lange wachtrij, dan blijven de pure strontvakken over, wat een waardeloze troep zeg
asl het goed is moet je zowieso alle behandelde stof leren en er zijn als het goed is modulewijzers waar een soort planning in staat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:29 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben tot nu toe zeer tevereden over deze school.
Wat ik wel wat minder vind is dat het erg onduidelijk is wat je voor tentamens moet leren
Al mn toetsen staan er ook als ik op uitschrijven klik maar geen van de docenten heeft de exacte leerstof erbij gezetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
In Osiris bij het kopje Onderwijs de modulecode invoeren, dan zie je wat je moet leren.
Ik zou zeggen mail de docenten gelijk en ga op zoek naar de modulewijzer(s)intussen. Die kan je als het goed is op hint en de medewerkerssite/n@tschool vinden!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Al mn toetsen staan er ook als ik op uitschrijven klik maar geen van de docenten heeft de exacte leerstof erbij gezet
alles wat je moet leren staat beschreven in je reader/studiehandleiding. Die gebruik je als het goed is al het hele kwartaal en daar staat alles in wat behandeld is en wat je dus moet kennen voor je tentamensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:09 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Al mn toetsen staan er ook als ik op uitschrijven klik maar geen van de docenten heeft de exacte leerstof erbij gezet
ik heb hier morgen de eerste...en dat word echt even doorleren..het is gewoon te veel teoriequote:Op dinsdag 1 november 2011 10:35 schreef Irritatie100 het volgende:
En hoe gaat het hier met de tentamens? Zojuist m'n eerste gehad, computertentamen en 75% goed, dus ben tevreden!
Volgende week? Welk instituut zit je dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:43 schreef mwaterl het volgende:
Ik heb pas volgende week tentamens. Beide zijn van vakken waar we echt een slechte docent voor hebben, dus dat zuigt best wel
nice, volgens mij ga ik voor de herkansing morgen, heb wel voorbereid alles gelezen +samengevat maar heb het idee dat ik er nog niks van weetquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Cijfer van de toets van vanmorgen staat al in Osiris6.6 geworden, prima!
IvLquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgende week? Welk instituut zit je dan?
\quote:Op woensdag 2 november 2011 16:35 schreef Catch_me het volgende:
Ook volgende week tentamens. Ik heb opzich alles per week netjes bijgehouden en tussendoor ook geleerd/gelezen + opgaven gemaakt dus ik hoef niet zoveel meer te doen. In tegenstelling tot de rest van mijn klas die denken dat ze het de avond van te voren nog wel ff redden
Ik wil ook bier, maar moet wachten tot eind volgende week..dan ben ik ook van mijn tentamens afquote:Op donderdag 3 november 2011 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Belastingrecht ging gewoon goed vandaagDat zou betekenen dat ik alles gehaald heb dit blok, want de rest van de uitslagen heb ik al
En aangezien ik nu klaar ben ga ik bier drinken
Ik zit op het CMI, en heb niet echt tentamenweken, de tentamens worden in de normale lesweken gemaaktquote:Op donderdag 3 november 2011 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je dan bij IvL ook minder tentamenweken?
Dat is wel heel kutquote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik zit op het CMI, en heb niet echt tentamenweken, de tentamens worden in de normale lesweken gemaakt![]()
Zo heb ik dinsdag les van 9.20 tot 16.40 en daarna woensdag om 8.30 een tentamen
4 tentamenweken per jaar, in blok 2 en 3 een hertentamenweek voor de tentamens die in het vorige blok niet behaald zijn en in blok 4 de hertentamenweek van blok 3 + 4 achter elkaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je dan bij IvL ook minder tentamenweken?
Dan vind ik het bij ons beter.quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
4 tentamenweken per jaar, in blok 2 en 3 een hertentamenweek voor de tentamens die in het vorige blok niet behaald zijn en in blok 4 de hertentamenweek van blok 3 + 4 achter elkaar.
Dat is echt veel beter...quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan vind ik het bij ons beter.
8 weken colleges, week tentamens, week hertentamens van het voorgaande blok. En dat dus 4 keer. En in het laatste blok week tentamens-week hertentamens blok 3-week hertentamens blok 4.
Precies dat doe ik ook altijd..en meestal is dat hooguit 20 min. voor de les omdat ik op 10 min. fietsen woonquote:Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vorig jaar een keer dat ik naar school ging, toen hing er een briefje op de deur: docent afwezig
Helemaal niks op HINT ofzo, dat check ik altijd voordat ik wegga.
Volgens mij bedoelen we hetzelfdequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan vind ik het bij ons beter.
8 weken colleges, week tentamens, week hertentamens van het voorgaande blok. En dat dus 4 keer. En in het laatste blok week tentamens-week hertentamens blok 3-week hertentamens blok 4.
Nu ik het teruglees denk ik het ookquote:Op woensdag 30 november 2011 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen we hetzelfde
dat kan nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Weet iemand of je bij locatie Museumpark een beetje fatsoenlijk kan parkeren (het liefst gratis)?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat kan niet![]()
in de wijk eromheen staan allemaal parkeerautomaten. Ze hebben geloof ik wel een nieuwe garage gebouwd bij het boymans, weet niet of die al open is?
is dat dat nieuwe ding?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgens mij betaal je in de 'Blunderput' niet zo heel erg achterlijk veel per uur.
studievertraging vrees ik... zou wel onwijs zonde zijn, voor een vak zon berg geld te moeten neerleggen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:28 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand hoe het zit met als je een vak in je (verschrikkelijke)minor niet haalt?
Kanloos vak vooral. Verkeerde minor gekozen.. Hopen dat ik het dan maar haal.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
studievertraging vrees ik... zou wel onwijs zonde zijn, voor een vak zon berg geld te moeten neerleggen.
Ik deed ook de verkorte route en moest ze inderdaad in 1 jaar halen voor je P. Gelukkig kon je bij mij nog excel en word toetsen doen. Daarnaast tellen de inhaalvakken zoals wiskunde en natuurkunde ook mee dus zit je er zo aan.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:45 schreef cafpow het volgende:
Een vraagje..hoop dat iemand het weet, anders vraag ik dit donderdag nog ff na bij mijn slc'er..
Ik doe een verkorte route en heb vrijstelling van 1 keuzevak.
Maar nu moet ik 6 punten halen van keuzevakken..maar moet je deze in 1 jaar halen?
nee joh kun je prima missen, doet niemand moeilijk overquote:Op zondag 15 januari 2012 14:33 schreef Delicacy het volgende:
Hier nog een vraag. Mijn vriendin en ik gaan op vakantie, waarschijnlijk tot en met 27 augustus. Aangezien ze een opleiding wilt beginnen aan de hogeschool, en school weer begint op de 27e, is er een kans dat ze die dag naar school moet. Heeft iemand enig idee of de introductie verplicht is (als in: je moet komen, er is geen vervangende opdracht mogelijk)? Het zou dan gaan om de opleiding communicatie.
hier ben ik helemaal nergens klaar voor. Ga waarschijnlijk ook deze periode 2 herkansingen krijgen...want door omstandigheden heb ik geen f**k gedaan. Dus ben nu keihard bezig voor het 1e tentamen en het saaiste vak volgende week woensdag. En vrijdag een open boek tentamen, dus ga gewoon al mijn aantekeningen globaal bekijken en ervoor zorgen dat ik alles bij me heb.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Iedereen klaar voor volgende week?
Bij mij is het wel jammer, heb ik in blok 1 al m'n tentamens gehaald, dus ik dacht: chill, week 10 van blok 2 helemaal vrij! Hebben ze dit blok 1 tentamen op de woensdag van week 10 gepland. Dag vrije week
Aan de andere kant, volgende week nog 1 tentamen halen en dan heb ik m'n P
ik morgen om half11...en vrijdag van half11 tot 12 ofzoiets...en dan hafl uurtje pauze en toets..(maar mag een 2 halen)..en volgende week woensdag van 15.00 -16.40..en dan heb ik nog 2 dagen voor een "mini-portfolio"..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb wel een chill tentamenrooster (NOT!)
Morgen van 17.00 - 18.30, volgende week woensdag van 18.00 - 19.30
Er word wel gezegd dat het een heel historisch gebouw is, te maken met gevangen ed.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Academieplein was ik ook laatst, vind het echt een erg lelijk en sfeerloos gebouw moet ik eerlijk zeggen
denk dat ze echt niet moeilijk gaan doen bij een keuzevak hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:50 schreef cafpow het volgende:
Ik zou het niet weten catch_me ff bij je slc navragen.
Weet iemand hier hoe zit met keuzevak. Want ik sta dus ingeschreven voor Spaans 4, en ik ben Spaanstalig opgevoed alleen beheer het grammaticaal en geschreven wat minder.
Maar nu staat er inshrijving is vrij muv spaanssprekenden.
Betekend dat dat ik nu geen studiepunten krijg ervoor ???
In principe weet niemand behalve mijn slc'er dat ik Spaans spreek. Maar mijn inschrijving is al geaccepteerd..
Iemand raad wat te doen?? Ik kan me nu niet meer uitschrijven/inschrijven voor een ander vak...
volgens mij zijn die los... je moet ze binnen vier jaar allemaal gehaald hebben en thats it. Het hoort geloof ik niet binnen je pquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:56 schreef cafpow het volgende:
zo weer een cijfer terug en dat is een 4. Had ik verwacht. MAar ik heb nu nog een vraag, ik heb afgelopen periode een keuzevak gedaan van 2 punten. Tellen die punten alleen mee voor je P of ook voor de overgangsnorm(de 48 punten die je elk jaar moet halen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |