Ik zit op het CMI, en heb niet echt tentamenweken, de tentamens worden in de normale lesweken gemaaktquote:Op donderdag 3 november 2011 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je dan bij IvL ook minder tentamenweken?
Dat is wel heel kutquote:Op donderdag 3 november 2011 17:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik zit op het CMI, en heb niet echt tentamenweken, de tentamens worden in de normale lesweken gemaakt![]()
Zo heb ik dinsdag les van 9.20 tot 16.40 en daarna woensdag om 8.30 een tentamen
4 tentamenweken per jaar, in blok 2 en 3 een hertentamenweek voor de tentamens die in het vorige blok niet behaald zijn en in blok 4 de hertentamenweek van blok 3 + 4 achter elkaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb je dan bij IvL ook minder tentamenweken?
Dan vind ik het bij ons beter.quote:Op vrijdag 4 november 2011 06:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
4 tentamenweken per jaar, in blok 2 en 3 een hertentamenweek voor de tentamens die in het vorige blok niet behaald zijn en in blok 4 de hertentamenweek van blok 3 + 4 achter elkaar.
Dat is echt veel beter...quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan vind ik het bij ons beter.
8 weken colleges, week tentamens, week hertentamens van het voorgaande blok. En dat dus 4 keer. En in het laatste blok week tentamens-week hertentamens blok 3-week hertentamens blok 4.
Precies dat doe ik ook altijd..en meestal is dat hooguit 20 min. voor de les omdat ik op 10 min. fietsen woonquote:Op woensdag 30 november 2011 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had vorig jaar een keer dat ik naar school ging, toen hing er een briefje op de deur: docent afwezig
Helemaal niks op HINT ofzo, dat check ik altijd voordat ik wegga.
Volgens mij bedoelen we hetzelfdequote:Op vrijdag 4 november 2011 20:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan vind ik het bij ons beter.
8 weken colleges, week tentamens, week hertentamens van het voorgaande blok. En dat dus 4 keer. En in het laatste blok week tentamens-week hertentamens blok 3-week hertentamens blok 4.
Nu ik het teruglees denk ik het ookquote:Op woensdag 30 november 2011 16:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen we hetzelfde
dat kan nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Weet iemand of je bij locatie Museumpark een beetje fatsoenlijk kan parkeren (het liefst gratis)?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat kan niet![]()
in de wijk eromheen staan allemaal parkeerautomaten. Ze hebben geloof ik wel een nieuwe garage gebouwd bij het boymans, weet niet of die al open is?
is dat dat nieuwe ding?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgens mij betaal je in de 'Blunderput' niet zo heel erg achterlijk veel per uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |