Heulemaal niets inderdaad... was 3.000 km naar het oosten dit keer.quote:Op zondag 4 januari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
Heren
Indah, weer geen last gehad van de aardbevingen gok ik?
Net ver genoeg jaquote:Op zondag 4 januari 2009 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heulemaal niets inderdaad... was 3.000 km naar het oosten dit keer.
mijn nick niet neequote:
Je weet maar nooit wat die rare moslims verzinnen daar hequote:
ten eerste het is patatquote:Op zondag 4 januari 2009 13:00 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Van uitslapen is niet veel gekomen vandaag, ik werd om tien voor acht door schoonma gebeld of ik de kids wilde komen halen (die vanavond pas thuis zouden komen). Mijn ex is werken, en de jongste was boos.. erg boos. Lang verhaal. Bij mij heeft ie geen last van driftbuien, bij mijn ex en zijn ouders wel.. Ik heb ze maar gehaald, en hier hebben ze de hele ochtend lief gespeeld terwijl ik gewassen en gestreken heb.
Nu ben ik zo goed als klaar, nog ff friet snijden voor vanavond en vers vet in de frietpan doen, dan kunnen we vanmiddag nog even naar de kinderboerderij of zo.
Hoe is het hier?
wasdaquote:
quote:ten tweede hoi![]()
Nah, ik vind het vooral sneu voor de kids. Maar goed. Daar hoort hij nog wel wat over van me. Eigenlijk vind ik het best gezellig dat ze vandaag hier zijnquote:en wat een streek weer hee
Hoiquote:Op zondag 4 januari 2009 13:00 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Van uitslapen is niet veel gekomen vandaag, ik werd om tien voor acht door schoonma gebeld of ik de kids wilde komen halen (die vanavond pas thuis zouden komen). Mijn ex is werken, en de jongste was boos.. erg boos. Lang verhaal. Bij mij heeft ie geen last van driftbuien, bij mijn ex en zijn ouders wel.. Ik heb ze maar gehaald, en hier hebben ze de hele ochtend lief gespeeld terwijl ik gewassen en gestreken heb.
Nu ben ik zo goed als klaar, nog ff friet snijden voor vanavond en vers vet in de frietpan doen, dan kunnen we vanmiddag nog even naar de kinderboerderij of zo.
Hoe is het hier?
T was maar een optiequote:Op zondag 4 januari 2009 13:30 schreef DR34M3R het volgende:
whehehehe.... dwaas. Geen gefrituurde kids hier hoor. Ze zijn lief
uhuh.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, je moet nog een heleboel zeggen, alleen niet tegen ons
T is wel raar dat ook zijn ouders er niet mee kunnen omgaan. Of het komt alleen door jou
weekend?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uhuh.
Ik moet idd een heleboel zeggen. Te beginnen met een mail naar mijn ex vanavond. <backspace>. De rest horen jullie ook nog wel eens. Niet nu, en al helemaal niet op een openbaar forum.
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
Dat dus jaquote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
uhuh.
Ik moet idd een heleboel zeggen. Te beginnen met een mail naar mijn ex vanavond. <backspace>. De rest horen jullie ook nog wel eens. Niet nu, en al helemaal niet op een openbaar forum.
Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |