Ze is een vrouw, dat zegt al genoegquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:04 schreef Bananenman het volgende:
Jojoortje had toch ook zo'n goeie verbindung las ik laatst, die kan toch ook hosten?
Geeft niks, blijven oefenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:08 schreef porsche1 het volgende:
als ik ga spelen dan owne jullie me, want ik fail al bij lvl2 single player![]()
Dan ben je wel een heerser!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik faal vast nog harder want ik moet met touchpad spelen, als ik er ook maar één kill ben ik al tevreden.
Als er ge-insta-gibbed wordt maak je nog een kansquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:09 schreef Bananenman het volgende:
Ik faal vast nog harder want ik moet met touchpad spelen, als ik er ook maar één kill ben ik al tevreden.
lvl1 is me na 1000x gelukt.quote:
Vind ik ook best.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef Happel het volgende:
Speelden net een level met alleen maar sniperrifle, dat is ook wel lachen.
Maak het even nog moeilijker voor mequote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:13 schreef Happel het volgende:
Speelden net een level met alleen maar sniperrifle, dat is ook wel lachen.
Ik ga op joduhjacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Maak het even nog moeilijker voor me
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog steeds deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |