abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2009 @ 18:50:21 #101
135305 beequeen
Lost.
pi_64620465
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:29 schreef patatmetfriet het volgende:
Over dat zoontje werd toch ook gespeculeerd dat ie autistisch was?

Ja dus: http://www.telegraph.co.u(...)ism-allegations.html
Dit geloof je toch niet? Wat een achterlijkheid.
quote:
Jett had a history of seizures and other medical problems, including complications resulting from Kawasaki disease, a rare lymph-node disorder that he suffered as a young child, Travolta told investigators on the island.

But there have been claims that Jett suffered from autism – a condition not recognised by the Scientology belief system pursued by Travolta and his actress wife Kelly Preston. The couple have denied through their lawyer that Jett was autistic.

Based on precepts laid down by science fiction writer L Ron Hubbard and whose Hollywood adherents also includes Tom Cruise and Katie Holmes, Scientology views mental illness as psychosomatic and says it should be treated through spiritual healing.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:15:09 #102
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_64621160
Cynix, ik nodig je uit om een topic als deze te openen op elk moment dat er iemand doodgaat die je niet kent. Veel plezier.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_64626892
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:39 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

[..]

Helemaal mee eens hoor, maar ik bedoel dat je er dus ook Scientology bij mag betrekken, omdat pa daar aanhanger van is. En pa is immers de reden dat zoon een topic krijgt.
oooohhh..
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:48:49 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64627261
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:15 schreef static het volgende:
Cynix, ik nodig je uit om een topic als deze te openen op elk moment dat er iemand doodgaat die je niet kent. Veel plezier.
Allemaal in SHO?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2009 @ 23:40:47 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_64631418
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:15 schreef static het volgende:
Helaas ontgaat iedereen wat ik bedoel.

Ik probeer het nog 1 keer: Volgens sommigen mogen we hier uitsluitend rouwen en mogen we geen kritische geluiden laten horen over de Scientology kerk, die medicijnen verbiedt en waar pa aanhanger van is, want dat zou er niks mee te maken hebben. Ik zeg dus dat het er wél mee te maken heeft waar pa aanhanger van is, want zonder beroemde pa had zoon hier geen topic.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Forum Admin zaterdag 3 januari 2009 @ 23:47:02 #106
232445 crew  Specularium
pi_64631600
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 23:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Helaas ontgaat iedereen wat ik bedoel.

Ik probeer het nog 1 keer: Volgens sommigen mogen we hier uitsluitend rouwen en mogen we geen kritische geluiden laten horen over de Scientology kerk, die medicijnen verbiedt en waar pa aanhanger van is, want dat zou er niks mee te maken hebben. Ik zeg dus dat het er wél mee te maken heeft waar pa aanhanger van is, want zonder beroemde pa had zoon hier geen topic.
  zondag 4 januari 2009 @ 00:05:40 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64632243
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Allemaal in SHO?
dat gaat idd te druk worden. we hebben te veel mensen die scientology zijn en hun kinderen medicijnen ontzeggen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_64642260
quote:
Zoon John Travolta woensdag begraven

AMSTERDAM - John Travolta's zoon Jett zal naar alle waarschijnlijkheid woensdag naar zijn laatste rustplaats worden gebracht.

Jett overleed op zestienjarige leeftijd tijdens een vakantie op de Bahamas. Volgens een woordvoerder van de Travolta's is hij waarschijnlijk overleden aan verwondingen aan zijn hoofd nadat hij viel door een toeval.

Hij werd gevonden door één van zijn nanny's, die altijd in de buurt zijn voor het geval hij een toeval kreeg. De woordvoerder laat weten dat het absoluut niet waar is dat zijn lichaam urenlang op de grond lag voordat hij werd gevonden. Onder andere John heeft nog geprobeerd Jett te reanimeren, maar dat mocht niet baten.

Johns advocaat Mike Ossi vertelt: "John is kapot van verdriet, hij was erg close met zijn zoon. Hij zei altijd: ik ben gelukkig als mijn kinderen gelukkig zijn. Om nu zijn zoon te moeten begraven is het ergste wat er bestaat."
De Telegraaf
pi_64647644
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 03:09 schreef santax het volgende:

[..]

Ik heb moeite met mensen die de vader van iemand aangrijpen om minder empathie (om dat woord dan ook maar te gebruiken) te hebben met een joch van 16 dat overleden is.
I've got news for you: Doden hebben niets aan empathie.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_64651190
"John is kapot van verdriet, hij was erg close met zijn zoon. Hij zei altijd: ik ben gelukkig als mijn kinderen gelukkig zijn. Om nu zijn zoon te moeten begraven is het ergste wat er bestaat."

Ik wens de Travolta's sterkte toe,vreselijk om een kind te moeten verliezen. Veder wacht ik het resultaat van de autopsie af voordat ik ga oordelen of Scientology de boel voor deze jongen heeft verprutst.
  † In Memoriam † zondag 4 januari 2009 @ 19:01:29 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_64656922
Tsja, wat is waarheid?
quote:
AMSTERDAM - Boze tongen beweren dat Jett Travolta door de geloofsovertuiging van zijn vader níet de medicijnen heeft gekregen die hem hadden kunnen redden...

Gefluisterd wordt dat Jett leed aan autisme, een ziekte die niet wordt erkend door het Scientolgy-geloof, waar John aanhanger van is. Het niet erkennen van deze ziekte én het niet nemen van de bijbehorende medicijnen zou hebben geresulteerd in de toeval die Jett fataal werd…

Het team van John bevestigt dat Jett leed aan toevallen maar stelt dat hij daarvoor wél de benodigde medicijnen heeft geslikt. Alleen sloegen ze niet aan. "Daardoor heeft John ervoor gekozen de behandeling te stoppen. Er is Jett nooit enige behandeling ontzegd wegens wat voor geloofsovertuiging dan ook.”

Dit meldt Mirror.
Bron.
― Mark Twain
pi_64657480
Daaraan toegevoegd dat er geen medicijnen tegen autisme zijn. Er zijn alleen medicijnen die helpen bij bepaalde symptomen die voorkomen bij autisme. Dus zelfs als het zo zou zijn dat Jett op basis van het Scientology geloof medicijnen zou zijn ontzegd, wat de familie ontkent en waar geen bewijs voor is, dan nog is het behoorlijk voor discussie vatbaar of dit al dan niet onterecht is.

Eigenlijk vind ik dat men gewoon niet zo hypocriet moet doen. Zeg toch gewoon dat je dit topic een mooie gelegenheid vind om je pure haat en afkeer voor de Scientology sekte te etaleren.
  maandag 5 januari 2009 @ 02:09:48 #113
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_64674166
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:14 schreef Vitalogy het volgende:
Eigenlijk vind ik dat men gewoon niet zo hypocriet moet doen. Zeg toch gewoon dat je dit topic een mooie gelegenheid vind om je pure haat en afkeer voor de Scientology sekte te etaleren.
+1
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 5 januari 2009 @ 07:33:16 #114
22273 Dizer
Save the beard!
pi_64675478
Gadver. Geen ouder mag zijn kind begraven!

What a way to start 2009
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 5 januari 2009 @ 10:17:04 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64677657
Scientology of niet, Travolta lijkt me een aardige vent, erg zielig dit.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64677931
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:01 schreef beequeen het volgende:
Tsja, wat is waarheid?
[..]

Bron.
Ik kan me wel voorstellen dat bepaalde medicijnen ook vervelende bijwerkingen hebben, en dat ze als ze bijna niet werken gestopt worden.
Die jongen zag er heel slecht uit, echt erg ziek. Je kunt je afvragen of er iets te redden viel. Soms is kwaliteit van leven belangrijker dan het rekken ervan.
En John Travolta heeft zijn zoon toch nog gereanimeerd nadat ie gevonden is?
  Admin maandag 5 januari 2009 @ 10:32:48 #117
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_64678023
Medicatie tegen autisme?
Da's euh, apart.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_64678133
Ze spreken over dat ie vaker 'toevallen' kreeg, neem aan dat ze daarmee epilepsie bedoelen. Daar kun je wel medicatie voor krijgen.
  maandag 5 januari 2009 @ 10:41:18 #119
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64678251
De horror voor iedere ouder.
Inderdaad als ouder hoor je je kind niet te begraven.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
  maandag 5 januari 2009 @ 12:03:52 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_64680776
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:32 schreef yvonne het volgende:
Medicatie tegen autisme?
Da's euh, apart.
epilepsie voornamelijk denk ik... kind had geen autisme want dat bestaat niet (en ja er zijn medicijnen tegen vooral de agressieve symptomen van autisme ).

wat verder niet betekent dat het kind nooit een aanval meer zou krijgen, die kan overal gebeuren en dan is de badkamer toch een van de minste plekken in huis om er een te krijgen.

Ongeacht de history en levensovertuiging is dit natuurlijk een van de zwaarste dingen die een mens kan meemaken.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_64682415
Inderdaad. En in een aanval kan de tong naar achter vallen en kun je stikken (al je spieren zijn dan verkrampt, en je tong dus ook en blokkeert de luchtwegen).
  maandag 5 januari 2009 @ 16:05:48 #122
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_64689818
quote:
Op maandag 5 januari 2009 10:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze spreken over dat ie vaker 'toevallen' kreeg, neem aan dat ze daarmee epilepsie bedoelen. Daar kun je wel medicatie voor krijgen.
Is echter geen garantie dat het niet meer zal gebeuren.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_64691115
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Is echter geen garantie dat het niet meer zal gebeuren.
Weet ik.
pi_64701383
...maar ik had juist begrepen dat hartklachten de vermoedde oorzaak was
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 20:22:26 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_64701789
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Isabeau het volgende:
...maar ik had juist begrepen dat hartklachten de vermoedde oorzaak was
Dit bericht de Televaag vandaag. De waarheid zal in het midden liggen maar het blijft hoe dan ook verschrikkelijk.

John Travolta's hartverscheurende smeekbede aan zoon
quote:
Terwijl Jett Travolta bewusteloos naar het ziekenhuis werd afgevoerd, smeekten zijn ouders John Travolta en Kelly Preston hun zoon om te blijven vechten voor zijn leven...

"Jett, kom op, Jett, kom op, kom bij!" Smeekte de acteur zijn zoon terwijl hij zijn hand vasthield in de ambulance naar het ziekenhuis, zo herinnert spoedhulpverlener Marcus Garvey zich. Een huilende Kelly Preston pakte vervolgens de hand van haar zoon terwijl ze hem aanmoedigde: "Kom op schatje, kom op Jett", zo meldt The New York Post.

Het mocht helaas niet meer baten. De zestienjarige Jett overleed afgelopen vrijdag tijdens een vakantie op de Bahama's aan de gevolgen van een toeval. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij aanstaande woensdag worden begraven. In een verklaring lieten de bedroefde ouders weten dat "Jett de fijnste zoon was die ouders zich kunnen wensen."
― Mark Twain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')